Citat:
Ursprungligen postat av antezzz
Sygic mobile maps 9 är överlägset bättre för tillfället till N900 finns turn-by-turn röst navigation och en massa annat smått och gott. Programmet kostar men finns i piratbutken för den snåla nörden men det är värt att betala för det!
Jag kan låsa upp den med 1 hand, brukar plocka upp den med switchen uppåt och använder pekfingret.
Sedan förstår jag inte vad du menar med mediaspelarläge då jag kan låsa N900 när som helst. Det dåliga för tillfället är att man inte kan höja/sänka volymen o.s.v när den är låst, villket jag tror är fixat i 1.2 volymen alltså. Byta låt m.m måste nog någon göra en app för, skulle vara bra att kunna byta låt med 2 snabba tryck på volymknapparna för att byta och gå tillbaks.
Låsa, upptäckte jag att man kan göra med två snabba på strömbrytaren också. Jo, jag håller med om att det går med en hand att låsa upp, men det "ligger inte alls lika bra i handen". Och när jag har arbetat med den och ska låsa, då måste använda två händer eller byta grepp. Inte lika enkelt som jag är van.
Ja, jag ska forska i det där med GPS-programvara...
Jo, när jag lyssnar på strömmande webbradio så kan jag inte låsa den. Om jag använder låsknappen så stängs radion av. Ska testa att använda strömbrytaren... Nix, samma effekt!