Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-05-06, 22:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av emanuelbove
Känslosamma? Du menar känslolösa? Det är ju bara Joakim Revolver som beskriver sig som en modersfigur i polisförhör. De andra verkar vara, precis som du säger, känslolösa.

Finns det tillgång att läsa dom förhören? finns vad är det ni kallar det Fup på nätet.. med sånt där andranamn är han rätt långt från en svärmorsdröm,men att de andra 2 är känslokalla eller spelar det är inte så oväntat.. är nog bara tvångsbetéende i deras mansdominerade värld att försöka vara tuffast..
Citera
2011-05-06, 22:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jooo
Finns det tillgång att läsa dom förhören? finns vad är det ni kallar det Fup på nätet.. med sånt där andranamn är han rätt långt från en svärmorsdröm,men att de andra 2 är känslokalla eller spelar det är inte så oväntat.. är nog bara tvångsbetéende i deras mansdominerade värld att försöka vara tuffast..

Nån som vet hur många medlemmar det finns i Eskilstuna
Vilka namn Ålder?
Citera
2011-05-06, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbrahamLincoln
Jag är ju verkligen ingen biker, får knappt köra cykel Näe, riktigt så illa är det inte.

Men jag har stött på dem på krogen någon gång, och slängt några ord. Dem i väst och jag i skjorta och kavaj, och hur trevliga gubbar som helst.

Tror folk har en inställning om att de är hemska monster. Men de funkar precis som alla andra personer. Är du trevlig så är de trevliga, visar du en annan människa respekt, oavsätt väst eller ej så får du respekt tillbaka
.

Exakt så tycker jag med, visar man respekt till dem så får man respekt tillbaka
Citera
2011-05-07, 00:13
Medlem
SpasticOphelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mannen1968
Nån som vet hur många medlemmar det finns i Eskilstuna
Vilka namn Ålder?

Om du nu är så intresserad, så sväng förbi och fråga dom
Citera
2011-05-07, 08:10
Medlem
Citat:
Ja, precis FUP. Du kan gå till receptionen hos tingsrätten och be om att se handlingarna, de är mycket vänliga på TR. Du kan också ringa dem och fråga om de har scannat handlingarna och kan eposta dem. 2834—11 tror jag att diarienumret är.
Citera
2011-05-07, 12:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av emanuelbove
Ja, precis FUP. Du kan gå till receptionen hos tingsrätten och be om att se handlingarna, de är mycket vänliga på TR. Du kan också ringa dem och fråga om de har scannat handlingarna och kan eposta dem. 2834—11 tror jag att diarienumret är.

Känns inte som nån plats för mig,vart där några få gånger som åhörare på brorsans rättegångar.
fast det är alltså inte utlagt på nätet då?
Citera
2011-05-07, 12:59
Medlem
Citat:
Känns inte som nån plats för mig,vart där några få gånger som åhörare på brorsans rättegångar.
fast det är alltså inte utlagt på nätet då?
Nej tyvärr, men domen kan säkert någon lägga på nätet.
Citera
2011-05-08, 18:11
Medlem
Bovfinkens avatar
Hur ser R&W i Eskilstuna ut nuförtiden?
Citera
2011-05-10, 09:42
Medlem
Chamoniards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gagahihi
Massa rövslickeri igen. HA är självklart kriminella alla som säger emot det kan ta på sig bananskalen på sina huve. Töntigt argumentera emot sånt, ungefär som att säga jonas gadell är inte bög, Detta är användaren b-o som håller på propagerar för, trött på den där wannabe gangstern.

Självklart är HA kriminella men att tvinga folk som inte tror det att ha bananskal på huvudet tycker jag personligen är att dra det lite för långt. Vi har ju yttrandefrihet även för idioter.
Citera
2011-05-10, 09:57
Medlem
Laughing-Buddhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chamoniard
Självklart är HA kriminella men att tvinga folk som inte tror det att ha bananskal på huvudet tycker jag personligen är att dra det lite för långt. Vi har ju yttrandefrihet även för idioter.
Lyssna på Gaggahihi nu, bananskal på huvudet är det som gäller för alla tvivlare.
Citera
2011-05-10, 15:20
Medlem
b-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chamoniard

Har satt denna totalt okunniga personen Gagahihi på ignore men kan ju läsa vad han skriver när någon gör en quote på honom.

Nej jag propagerar inte för HA eller för den delen sympatiserar med dessa, dock har det varit mest diskussion i HA tråden.
Jag har talat för att MC klubbar inte är vad som beskrivs som kriminella gäng och att det är massmedias och polisens uttryck, när man ställer frågan till polisen och drar det till sin spets så får man detta uttalande.

http://nwt.se/lasarnas/fragapolisen/article901460.ece

Sen att det finns okunniga icke demokrater som gärna drar alla över en kam det får vi tyvärr leva med. En röd tråd ibland dessa små okunniga är uttalandet " dom som är ostraffade får skylla sej själv! det är lika moget att säga som att ni har 3 st i er släkt som finns i belastningsregistret så er släkt är kriminell...

Tur för "Gaggen" at

Ytterligare info vad gäller "MC gäng" ...

Senast redigerad av b-o 2011-05-10 kl. 15:35.
Citera
2011-05-10, 20:59
Medlem
Fullfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b-o
Har satt denna totalt okunniga personen Gagahihi på ignore men kan ju läsa vad han skriver när någon gör en quote på honom.

bla bla bla

Ytterligare info vad gäller "MC gäng" ...

Spelar du dum?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in