[quote=facethelife]
Citat:
Ursprungligen postat av guldankan
Du kan ju prova att läsa HELA tidningsartikeln!!!!
Eller blev det för mycket text?
OM du gör det så ser du att det står klart och tydligt(för oss andra):
"Det är en medlem i Red Devils Mc, bosatt i Ale, som nyligen köpt fartyget för 500 000 kronor. Affären registrerades och godkändes av Transportsstyrelsen den 2 januari 2013."
Hur svårt kan det vara att fatta?
Men DU kanske har andra fakta?
Tala gärna om dom!
Annars kan du ju simma vidare t.ex förbi båten

Jag är helt övertygad att alla andra som läser förutom du fattar att texen jag skickade handlar om att en HA avdelning / eller / Red Devils Mc kommer att använda ett fartyg i centrala Gbg som klubblokal, vem som formellt står som köpare/ägare och i så fall vilken klubb köparen är med i är av underordnad betydelse för historien.
Om du däremot vill prata om att tidningstexten inte stämmer eller tycka något övrigt om val av lokal, varsågod.
Men du facethelife ... Har du fattar att tråden du skriver i varken handlar om Dig eller om vad jag fattar, den handlar om > Hells Angels tråden, allt om HA, prospects och Red Devils så bespara oss andra vad du tror dig veta vad andra som skriver i tråden fattar eller inte, försök gärna komma med något som för tråden vidare, nått som är relevant för tråden.
........
Hells Angels flyttar in till i de allra mest centrala delarna av Göteborg. Nu har dom köpt en fartyg, en 38 meter lång oljetanker med namnet John Charlton som ligger vid Gullbergskajen.
Fartyget ska byggas om till en modern klubblokal.
http://mcrazzia.blogspot.se/2013/03/...-centrala.html