Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2011-08-06, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T-n-o-a-l
Grabbar som ville åka mc till och börja med,till ett gäng PARASITER,

Nu är väl sagan snart slut.

Gillade en ganska ny intervju med HA:s Vice President Jorma, han pratade om de tre benen, Bikes, Beer och Brudar.Verkade sympatisk med fötterna på jorden.
Men tyvärrr,det är slut nu, HA är klara i Sverige och norden.
Senast redigerad av UltraMind 2011-08-06 kl. 22:44.
Citera
2011-08-06, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Navelfluff
Sagan är inte på något sätt slut.
Hells Angels har tillåtits få fäste i Sverige av våra ryggradslösa politiker.
Det enda som skulle kunna motverka dem är en polisstyrka med brasilianska bopes befogenheter och arbetsmetoder.

Rygg märke=kör över aset

Dom vill ju leva efter egna lagar.

Svensson hur många är vi tillsamans,vill vi ha ett samhälle där dom går runt och hotar enskilda mäniskor,liten krog eller pizzeria mm.
Citera
2011-08-06, 22:59
Medlem
Citat:
Rygg märke=kör över aset

Dom vill ju leva efter egna lagar.

Svensson hur många är vi tillsamans,vill vi ha ett samhälle där dom går runt och hotar enskilda mäniskor,liten krog eller pizzeria mm.

Du får ju inte glömma: att om man har fel väst, åker dem +10 mil för att lära dig veta hut med 5 gånger större styrka !!
Citera
2011-08-06, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UltraMind
Du får ju inte glömma: att om man har fel väst, åker dem +10 mil för att lära dig veta hut med 5 gånger större styrka !!

Ska jag tolka det som ett hot?
Citera
2011-08-06, 23:14
Bannlyst
Citat:
Men tyvärrr,det är slut nu, HA är klara i Sverige och norden.

Hur tänkte du nu?
Citera
2011-08-06, 23:18
Medlem
Ligger HA lokal i östegård i e-Tuna?
Citera
2011-08-06, 23:19
Medlem
Citat:
Ska jag tolka det som ett hot?

Tvärt om, tyckte det var ett lågvattenmärke från HA-sidan.

Edit; Såg hur otydlig jag var i förra inlägget.Ber om ursäkt
Senast redigerad av UltraMind 2011-08-06 kl. 23:35.
Citera
2011-08-06, 23:24
Medlem
bajenvraks avatar
Citat:
Bajenvrak blev du ensam och rädd nu eller,ska du hämta dina kompisar nu

Hur tänkte du nu... Vad har jag för nån nytta av eventuella kompisar på internetforum. En sak du inte har fattat gosse, men så har du inte varit på detta forum så länge heller. Jag sitter inte och försvarar fenomenet, jag förklarar det men orkade inte göra det för dig för tror ändå inte du är kapabel att ta in det. Sen kan man ju tycka vad man vill om det sig, fenomenet dvs. Sätt dig ner i båten istället och försök lär dig ngt istället, sen kan du komma med dina åsikter el kompisar el vad det nu är du brukar svänga dig med.

Blir du ensam och rädd kan du säkert finna någon att hålla i handen framför skärmen.
Citera
2011-08-06, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buzz-Aldrin
Hur tänkte du nu?

Må hända att MMCS känns svaga men deras bröder runt om i världen borde, med all rätt, känna sig kränkta.
Citera
2011-08-06, 23:28
Bannlyst
Citat:
Må hända att MMCS känns svaga men deras bröder runt om i världen borde, med all rätt, känna sig kränkta.

Tror du på fullt allvar att Mongos från övriga världen kommer att komma hjälpa ett gäng nybörjare som målat upp sig som fan själva?

Tror snarare att det har lite o förklara för deras "bröder" om telefonerna skulle bli varma
Citera
2011-08-06, 23:30
Medlem
Citat:
Tvärt om, tyckte det var ett lågvattenmärke från HA-sidan.

Tycker du att det är lite patetiskt av ett vissa medlemmar lever på bidrag sjukbidrag när dom ska vara stora och tuffa, och leva på samhället dom vill stå utanför.
Citera
2011-08-06, 23:43
Medlem
Sant, jag tror att även om Banditerna nu som alla säger ger upp Sverige på sikt så har dom någonting som få Bikers har. En jävla sammanhållning. Gänget...Eddy P, Tinndahn, Meyyer, Jan Clark Jensen, även om dom blir utsparkade från Svedala så lär dom hålla ställningarna i Danmark.

Någon Bandit här i ledande ställning som kan säga vad Jonas i Mongolerna skulle behöva betala i dollar för deras beskydd?
Senast redigerad av Rocketgunn 2011-08-06 kl. 23:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in