Har satt denna totalt okunniga personen Gagahihi på ignore men kan ju läsa vad han skriver när någon gör en quote på honom.
Nej jag propagerar inte för HA eller för den delen sympatiserar med dessa, dock har det varit mest diskussion i HA tråden.
Jag har talat för att MC klubbar inte är vad som beskrivs som kriminella gäng och att det är massmedias och polisens uttryck, när man ställer frågan till polisen och drar det till sin spets så får man detta uttalande.
Sen att det finns okunniga icke demokrater som gärna drar alla över en kam det får vi tyvärr leva med. En röd tråd ibland dessa små okunniga är uttalandet " dom som är ostraffade får skylla sej själv! det är lika moget att säga som att ni har 3 st i er släkt som finns i belastningsregistret så er släkt är kriminell...
Frågan är fullt berättigad, spelar du dum eller vad är det du sysslar med?
Jo han är är ganska iq befriad, Han påstår att han har mig på ignore, och påpekar det varje gång någon citerar mig, och säger varje gången tex:
Skit trollet, han är en wannabe gangster bara.
Angående HA så har någon tydligen gjort bort sig rätt nyligen, skrattade åt det,
Jo han är är ganska iq befriad, Han påstår att han har mig på ignore, och påpekar det varje gång någon citerar mig, och säger varje gången tex:
Skit trollet, han är en wannabe gangster bara.
Angående HA så har någon tydligen gjort bort sig rätt nyligen, skrattade åt det,
Det stämmer bra det, kommer att smälla förr eller senare!
Gött om de kunder åka ut till en åker med vapen upp över öronen och ställa sig på vars en sida av åkern. Sen bara all in till sista blodsdroppe. Då skulle ingen oskyldig mer än en och annan sork riskerat sitt liv i konfrontationen. Win-win för alla, de får sin uppgörelse och samhället får mindre idioter på gatorna.
Gött om de kunder åka ut till en åker med vapen upp över öronen och ställa sig på vars en sida av åkern. Sen bara all in till sista blodsdroppe. Då skulle ingen oskyldig mer än en och annan sork riskerat sitt liv i konfrontationen. Win-win för alla, de får sin uppgörelse och samhället får mindre idioter på gatorna.
Jag försvarar varken HA, BMC, OMC eller några andra klubbar eller kriminella gäng oavsett det är OG, MS13 eller allt vad dom nu heter världen över.
Det som fashinerar är dock att det verkar så att många av dem som förespråkar att "ställ dom på rad och skjut dom" eller avrätta alla med väst etc etc, har avatarer/bilder på Leif Jennekvist, Adolf Hitler mfl. Speciellt Adolf var ju en "lyckad" man, frisk filosofi...
Jag försvarar varken HA, BMC, OMC eller några andra klubbar eller kriminella gäng oavsett det är OG, MS13 eller allt vad dom nu heter världen över.
Det som fashinerar är dock att det verkar så att många av dem som förespråkar att "ställ dom på rad och skjut dom" eller avrätta alla med väst etc etc, har avatarer/bilder på Leif Jennekvist, Adolf Hitler mfl. Speciellt Adolf var ju en "lyckad" man, frisk filosofi...
Folk känner sig bättre inombords av att klaga på andra och peka finger. Det ger dem lite mer självkänsla. Sedan att de själva kanske inte har något som helst resultat i livet själva spelar ingen roll.
Hur många år har shower som typ Ricki Lake existerat? De drar in miljoner varje år av just denna anledningen, folk älskar peka finger.
Varför har du hitler som avatar om du vill att dom ska dö? Samhället har nog med problem ta tag i dolda kriminella som pedofiler och våldtäksmän som är mer allvarligt och äckligt brott som ska bekämpas före organiserad brottslighet.