Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-09-09, 19:38
Medlem
Skoja lite med 6 år.

Vad jag menade var att om det någon gång någonsin går snabbare än vanligt så är det i ett sådan här läge.Ledningen inom HA är inga dumskallar, givetvis förstår dem vilken uppoffring det är att gå ifrån ärkefienden till dem samt köra halvrygg.Om det känns rätt på alla plan finns det, som jag ser det ingen anledning att plåga någon i onödan med tanke på nämnda bakgrund.
Men jag har haft fel förr.
Citera
2011-09-09, 21:19
Medlem
Rätt kul att läsa boken: En mot hundra.....
Där tvekar dom att fullpatcha efter ett mord, pga Europeerna, dom ville inte göra de europeiska medlemmarna sura, för därborta spränger dom ju varandra......
Visste inte att europa va så högt stående, men som medlemmarna sa i boken: Dom e fler än vi dessutom.....
Kungligt, på nåt sätt..
Citera
2011-09-09, 22:44
Medlem
hellrejsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b-o
Propperiet är nog bra i sej men det har slagit fel hos många nya klubbar och utvecklats fel i vissa andra. Kolla bara; innan var hojarna och tiden på hojar mer viktiga än något annat inom klubben....dagen "nya" medlemmar har en viktigare agenda, att vara biff kriminell och stöddig.

Sen dessa klubbar som så jävla gärna vill in i eller vara HA behandlar sina proppar som skit. Vet att fler av de här inne som frekvent besöker fester vet en del klubbar som uppför sej som svin mot sina hängisar och synnerhet sina proppar.

Kanske något OT men som sagt hört folk från "nyare" klubbar behandla proppar med motiveringe "så gör HA" .. okunskap eller?

Håller med helt...om jag inte mins fel såg jag nån dokumentär om bandidos på nätet för längesedan där Pres avskaffade det värsta svineriet mot proppar osv pga att han inte såg nån mening med det...ingen blir en bättre broder för att man pissar på honom i 1 år
Citera
2011-09-09, 23:12
Medlem
hellrejsers avatar
vart är det west rock har sin lokal i gbg? Är det den i Partille..garage1´s gamla eller?
Citera
2011-09-10, 01:02
Bannlyst
Citat:
Vet inte hur det funkar inom HA idag men en liten regel jag upplevt i klubblivet är att "dom" ( inte HA eller annan nämnd klubb ) körde Propp upp till 2 år ev. kunde man få 1 år till dvs 3 år Propp och om du inte blivit accepterad som full member efter 3 år så var det ut.

Hängis tiden tja den kan ju vara hur lång som helst i princip men tanken är ju ändå att du förr eller senare ska ta klivet upp.
Så i mina öron låter 6 år helt sjukt men oavsett om du kommer från en konkurrerande klubb och vet ifan om HA ser BMC som en generellt "respektabel" klubb då deras syn på medlemmar är ganska skiljd, om inte jag har fel där?

Men antagligen ser väl HA något i dessa herrar sen med att känna så går det utöver känna någon till namn eller att ha träffats på en fest, har svårt att tänka mej HA har hängt med dessa herrar när dom var i BMC.

Men som sagt; spekulationer, antagande och egna åsikter för detta kan bara HA Eastside svara på-

Matte är en stark värvning han kommer kunna tillföra HA Eastside en hel del.
Tror inte hans väg till fullpatch kommer dröja särskilt länge.
Citera
2011-09-10, 01:16
Medlem
Citat:
Vet inte hur det funkar inom HA idag men en liten regel jag upplevt i klubblivet är att "dom" ( inte HA eller annan nämnd klubb ) körde Propp upp till 7 år ev. kunde man få 5 år till dvs 12 år Propp och om du inte blivit accepterad som full member efter 12 år men oavsett om du kommer från en konkurrerande klubb och vet ifan om HA ser BMC som en generellt-
.

Citat:
Ursprungligen postat av Jocke_S

Håller med dig Jocke, 12 år som propp,lät lite långt, i mina öron.
Citera
2011-09-10, 03:19
Bannlyst
Citat:

håller med till fullo.
Citera
2011-09-10, 08:20
Medlem
Citat:
Det borde den, för han blev aldrig fullpatch i BMC?
Citera
2011-09-10, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GWashington

President utan fullpatch, låter osannoligt i mina öron.
Eller blandar jag ihop folk med samma namn ?
Citera
2011-09-10, 09:19
Medlem
Hur gick det till när Zeke lämnade och vilken var anledningen?
Citera
2011-09-10, 11:24
Bannlyst
Citat:

När matte var med i BMC vart tre lierade? dödade för att han gick omkring och spelade allan skrev en tidigare i tråden med insyn.
Känner du till matte förutom bilder du sett på nätet?

Han är inte särskilt smart grabben
Citera
2011-09-10, 11:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GWashington

m***e var fullvärdig fast hans väg dit var lång. han misskötte sig och blev bakåtflyttad som man kan bli i bmc, han fick bli prospect efter att ha varit pobationary osv. så vägen till ett fullvärdigt medlemskap vart mycket lång i hans fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in