Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2011-04-20, 09:15
Medlem
Loose Cannons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalailama
HA förlorade smyckemål

http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.605826-hells-angels-forlorade

Någon kommer således att springa omkring med en HA-symbol runt halsen eftersom smycket lär säljas på exekutiv auktion.
Ännu en artikel ang "HA-guldet":
http://www.vf.se/nyheter/karlstad/ha-forlorade-striden-om-guldsmyckena
Citera
2011-04-20, 09:47
Medlem
Apocryphas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnotherFakeName
Nu finns det ju gott om äldre, nuvarande och före detta, medlemmar som har barn i övre tonåren och äldre så det borde ju vara enkelt för dig att plocka fram något "stackars" barn det gått åt helvete för då... Eftersom du är så säker på att de har farit illa under sin uppväxt
Ja, självklart. Inte är det mig emot att vi sammanställer en lista på nuvarande och tidigare HA-medlemmars barn och barnens mödrar.
Sätt igång.
Citera
2011-04-20, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apocrypha
Ja, självklart. Inte är det mig emot att vi sammanställer en lista på nuvarande och tidigare HA-medlemmars barn och barnens mödrar.
Sätt igång.

Och vad ska det tjäna till ? Lägg ner det där, och dra igång en lista över hängisar och proppar istället.
Det skulle vara betydligt mer intressant att läsa om än deras barn vafan...

Det tycker jag vi sätter igång med i stället. Hängisar och proppar!!

Brumm brumm
Citera
2011-04-20, 12:00
Medlem
Apocryphas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av harley4life
Och vad ska det tjäna till ? Lägg ner det där, och dra igång en lista över hängisar och proppar istället.
Det skulle vara betydligt mer intressant att läsa om än deras barn vafan...

Det tycker jag vi sätter igång med i stället. Hängisar och proppar!!

Brumm brumm
Ni får gärna ta hängisar och proppar också. Bara tidigare flickvänner och barn kommer med.
Citera
2011-04-20, 13:28
Medlem
AnotherFakeNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apocrypha
Sätt igång.

Jo, man kan ju alltid välja att missuppfatta...

Om man är så säker på att barnen får en taskig uppväxt hos bikers så borde du känna någon, eller hur? Någon lista på barn och mödrar intresserar mig inte
Citera
2011-04-20, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnotherFakeName
Jo, man kan ju alltid välja att missuppfatta...

Om man är så säker på att barnen får en taskig uppväxt hos bikers så borde du känna någon, eller hur? Någon lista på barn och mödrar intresserar mig inte

Instämmer med att dom inte ska hänga ut barnen, man väljer inte sina föräldrar. Så ge fan i dem!
Citera
2011-04-20, 16:51
Medlem
Har idag i Örebro sett mycket folk med diverse HA-support på sig, aldrig sett så mycket folk med sådana kläder här förut. Var på stan i en 20-30 minuter och såg en 10 stycken olika. Alla såg ut att vara mycket "erfarna" så att säga. Övre medelåder mycket tatueringar osv, inga vanliga 20-åringar som springer runt med ateraljerna på sig. Någon som vet om något är på gång eller så?

Har även varit relativt hög polisaktivitet runtom.
Citera
2011-04-20, 17:13
Medlem
1772s avatar
Vad är det för jävla trams man läser här?
Skulle omhändertagande av kriminellas barn vara "steget innan" gaskammarbygge? Va?

Och du mexaren; det finns få saker som jag stör mig på mer än nån kriminell/ex-kriminell full med tatueringar som säger att han eller liknande kan lyckas.

Spara sånt struntprat till Lugna Gatanlektionerna i förortsskolorna.

Vilket land Sverige har blivit. Från världens tryggaste samhälle där man inte behövde låsa dörren till att ha en massa gäng och skit.
Usch.
Citera
2011-04-21, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalveExu
Har idag i Örebro sett mycket folk med diverse HA-support på sig, aldrig sett så mycket folk med sådana kläder här förut. Var på stan i en 20-30 minuter och såg en 10 stycken olika. Alla såg ut att vara mycket "erfarna" så att säga. Övre medelåder mycket tatueringar osv, inga vanliga 20-åringar som springer runt med ateraljerna på sig. Någon som vet om något är på gång eller så?

Har även varit relativt hög polisaktivitet runtom.
Antingen är det bara fotboll i stan. Eller så visar de kanske sig just nu för att hattarna fått hänga upp stängt skylten.
Eller så är det så att de var ute och handlade påsksnapps och du lyckades se alla tio
Citera
2011-04-21, 13:48
Medlem
hmmm. Stämmer det att Eastside fick påhälsning av grisarna i morse ?

Hoppas grabbarna klarade sig bra hur som.

Brumm brumm
Citera
2011-04-21, 14:01
Medlem
nedboys avatar
www.aftonbladet.se/nyheter/article12914055.ab

Ingen kan ju säga emot uttrycket att HA är som cancer på samhällskroppen. De rotar i vanliga människors post, de kartlägger dem och utnytjar deras rättigheter.

Fy fan vad äckligt! 2.5 år's fängelsestraff är 10 år för lite

Citera
2011-04-21, 21:05
Medlem
Hells Angels vittjade familjers brevlådor

Ja, för att lura staten på pengar ansökte gänget om rotavdrag i ovetande villaägares namn. I rutinen ingick att sno familjernas post.
Känns inte så nobelt. Är det det som är 1%?

http://mobil.aftonbladet.se/nyheter/article12914055.ab
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in