Citat:
Ursprungligen postat av den.dryge
Rent spontant känns malmö som en jävla sjudande kittel som bara väntar att koka över,
BMC har ju "skrapat" ihop en hel del hårda jävlar, både från Danmark där då framför allt Bröndby grabbar har gått med, du har både granborg och Brian från änglarna som vi alla vet sitter med sjuka kontakter och kunskaper om änglarna.
Sen helt ärligt så vet jag åt helvete för lite om dom andra "gängen" i malmö så jag kan inte yttra mig, dock så känns de som att HA inte vill/vågar starta krig mot andra, för som bekant så såg vi hur HA härjade loss i Malmö och inte en klubbjävel som stöttade nån annan än HA vågade vara kvar meller eller mindre.
Nu ha Bmc 2 avdelningar, Outaws finns oxå, varför accepterar dom de?
HAMC är eller har varit nere från tron sen länge. Dom lever på gamla medlemmar eller vad de äldre medlemmarna gjorde på 90 talet när dom ändå åkte på en omgång mot 8 st Bandidos när dom själva var en hel armé. Nu vågar dom sig på lallare klubbar som är gödda med att skaka så fort en ängel visar sig LF och andra gäng som sätter hårt mot hårt vill dom inte ha och göra med. Då kommer den classica bort förklaringen. Krig är dåligt för pengarna krig är onödigt rätt krig är onödigt och dåligt för pengarna men då varför kriga och spänna vingarna mot OMc,diverse,svineri,Mmc och Rebels mc och andra internet och familje klubbar gäng. Då e det rätt man ska välja sina fajter och krig mot dom som vi kan spöa så Arthur ser farliga ut.
Men kycklingarna är då genomskåda dom väljer och utmana dessa som inte kan eller våga göra något åt saken. Raggare, Internet krigare , pundare som tittat på ett avsnitt av Sons of anarki, familje klubbar och bönder på landet som inte vet någonting mer en en kyckling på moped.
HA är slut om dom inte tänker om dom har förlorat respekten från dom som än gång hade hela deras fulla respekt. Dom försöker att överleva genom att skrämma alla fjant klubbar som går med i Sverige modellen och tycker att dom e farliga och tuffa. Men ärligt talat så vet dom alla att HA inte lever upp till det dom vill på stå sig vara. Stäng ner BMC, LF, Förorts gäng och andra parasiter som tar mark och är ett hot egentligen sluta att sparka på bönder och troll som aldrig skulle våga lyfta ett finger.
Tuffa kycklingar finns det inte bara tuffa änglar och det inte i Sverige