Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-04-21, 21:06
Medlem
Suckens avatar
Mjukisar bär man bara om man är fet som ett svin och räknar med att bli fetare. Snälla söta rara, vart är vi på väg? Hederliga jeans eller skinnisar - var är ni?
Citera
2011-04-21, 21:08
Medlem
Suckens avatar
Dessinformation från storebror!
Citera
2011-04-21, 21:37
Bannlyst
Tycker det är lite sjukt. Hells Angels ska inte tjäna pengar på att lura oss vanliga Svenssons. Ska dom tjäna ihop svarta stålar ska dom fan göra det utan att det drabbar vissa vanliga familjer personligt.
Citera
2011-04-21, 22:11
Medlem
E.S.A.Ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
www.aftonbladet.se/nyheter/article12914055.ab

Ingen kan ju säga emot uttrycket att HA är som cancer på samhällskroppen. De rotar i vanliga människors post, de kartlägger dem och utnytjar deras rättigheter.

Fy fan vad äckligt! 2.5 år's fängelsestraff är 10 år för lite

Åh herregud.
Vad hittar dom på härnäst?
Det finns säkert många som skickar med lite pengar i påskhälsningarna till sina barnbarn, HA kan väl dra ut och sno postens brevlådor!
Måste lugna ner mig lite genom att kolla på The f word.
http://www.youtube.com/watch?v=WZ5w-IwEHO8
Citera
2011-04-21, 22:17
Medlem
b-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.S.A.D
Åh herregud.
Vad hittar dom på härnäst?
Det finns säkert många som skickar med lite pengar i påskhälsningarna till sina barnbarn, HA kan väl dra ut och sno postens brevlådor!
Måste lugna ner mig lite genom att kolla på The f word.
http://www.youtube.com/watch?v=WZ5w-IwEHO8

Det gällde väl ROT bidrag i familjernas namn så man får anta dom gallrat efter brev från skatteverket och inte påskpengar till ungarna?
Citera
2011-04-21, 22:21
Medlem
Laughing-Buddhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrjutube89
Tycker det är lite sjukt. Hells Angels ska inte tjäna pengar på att lura oss vanliga Svenssons. Ska dom tjäna ihop svarta stålar ska dom fan göra det utan att det drabbar vissa vanliga familjer personligt.
Fast nu är det ju inte privatpersonerna som dom lurar pengar av, det är staten.

Dom begär och får ROT-pengar utbetalda till sitt "företag" för jobb dom aldrig har utfört hos dessa privatpersoner och DÄRFÖR vittjade dom brevlådorna för att privatpersonerna inte skulle få reda på att dom var "inblandade" i ett ROT-bedrägeri.

Eller har jag fattat detta med ROT helt fel?
Citera
2011-04-21, 22:57
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laughing-Buddha
Fast nu är det ju inte privatpersonerna som dom lurar pengar av, det är staten.

Dom begär och får ROT-pengar utbetalda till sitt "företag" för jobb dom aldrig har utfört hos dessa privatpersoner och DÄRFÖR vittjade dom brevlådorna för att privatpersonerna inte skulle få reda på att dom var "inblandade" i ett ROT-bedrägeri.

Eller har jag fattat detta med ROT helt fel?

Du har nog fattat det med staten helt fel. Det är vi privatpersoner som är staten. Därför stjäl de pengar från oss privatpersoner. Inte nog med det, de går i folks privata post. De myglar, hotar, misshandlar (som vanligt) oss privatpersoner. De säljer knark till våra barn, hotar och tvingar affärsidkare att sälja smuggelciggaretter med asbest.

Fy, vad vedervärdigt. Snacka om lågt. 1%-kultur my ass.
Citera
2011-04-21, 23:09
Medlem
b-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Du har nog fattat det med staten helt fel. Det är vi privatpersoner som är staten. Därför stjäl de pengar från oss privatpersoner. Inte nog med det, de går i folks privata post. De myglar, hotar, misshandlar (som vanligt) oss privatpersoner. De säljer knark till våra barn, hotar och tvingar affärsidkare att sälja smuggelciggaretter med asbest.

Fy, vad vedervärdigt. Snacka om lågt. 1%-kultur my ass.

1% kulturen handlar inte om brott det är sådana som dej dvs dom som ej bemödat sej att kolla vad 1% står för som ger den det rykte.

Fy för Poliser dom bara våldtar och begår kvinnofridsbrott, nu var det en till i Piteå som satt häktad för 3 våldtäkter...
Citera
2011-04-22, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b-o
1% kulturen handlar inte om brott det är sådana som dej dvs dom som ej bemödat sej att kolla vad 1% står för som ger den det rykte.

Fy för Poliser dom bara våldtar och begår kvinnofridsbrott, nu var det en till i Piteå som satt häktad för 3 våldtäkter...

Word!!!

Kan inte mer än vissna på att 1% kulturen får lida för allt.
Nej fan. Jag har bestämt mig. Jag ska bli en 1%are. En äkta 1%are.
För nu får det fan räcka med skit som folk kastar på en bra kultur som tyvärr blivit en massa missförstånd runt. Jag ska hjälpa gamla tanter över vägen med västen på och slå ner folk utan väst.
Sen ska jag ha västen på mig när jag vill. Om det är dygnet runt eller som det finaste jag har ska väl andra skita i. Men jag ska aldrig gömma mig bakom den som de flesta krakar gör. Men det är oftast de som missbrukat den för egen vinning som behöver missbruka allt annat med för att våga vara tuffa nog. En 1%are är en som lever livet och står för de misstag den gjort utan att gömma sig med pistol i högernäven och västen i vänstern.
Nej fan. Låt 1% kulturen vara ifred och låt kriminella vara kriminella. Sluta blanda ihop det hela tiden.
Citera
2011-04-22, 01:08
Medlem
Wurztens avatar
Om 1%are gav fan i att vara kriminella och istället vara 1% så skulle folk hålla isär det. Skyll på 1%arna för det inte andra.

Att vittja folks brevlådor för simpla bedrägerier är så långt ifrån kulturens hedersbegrepp man kan komma = 1%-kultur my ass
Citera
2011-04-22, 01:17
Bannlyst
Varför gaggar ni om detta? 1% är nått dom står för och är kriminella, varför neka nått sånt uppenbart?
1% har blivit mode idag, alla ska flasha med att vara "coola" på sina moppar och glida i väst. Man får respektera det inget konstigt. Men att neka är töta.
Citera
2011-04-22, 02:59
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b-o

ehh?
Är det inte märkligt att alla dessa fina 1%:are alltid skall hålla på med mordbrand, utpressning, mord å fan vet allt. Vapen närgrävda på sina gårdar, använder slipmaskiner på varandra, säljer knark till skolbarn.
Självaste HA som hävdar att de är en 1% gruppering har ju för fan en tatto som dårarna ger ut till de som mördat för klubben i klubbens namn.

Men om det inte är det som står för 1% kultur så är ju det skit samma för det hänger ju ändå ihop med alla jävla brott de begår.
Att någonting heter 1% är ju för att det skall låta coolt och folk skall tro att de tillhör någonting speciellt.

Så vad står 1% för då?
Kanske några ofrissade herrar i i sina västar som springer runt på ängar och plockar blommor till sina mammor eller?

Sen att det alltid skall jämföras med att vara en klubb som vilken klubb som helst är ju bara så löjligt.
Men visst, ta blåvitt. Jasså du gjorde självmål, fram med slipmaskinen.
Antagligen så har de grävt ner automatvapen runt hela blåvittgården också. När de inte tränar så åker några runt och och pressar småbutiker att sälja smuggelcigg, några tar emot ett parti knark medans några åker runt i blåvittröjan och driver in skulder.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in