Citat:
Ursprungligen postat av salaris
Exakt, han känner väl lite status bakom skärmen.
Ride on angels, happy new
Försöker strunta i å bemöta rent nonsens men vet inte vad status är för dig?
När det gäller mig rent personligen har jag en mycket liten skara personer jag gärna ligger bra till hos, resten skiter jag i. Det finns ett liv även utanför Internet, hoppas även du får smakla på livets törnar och sötma och nå någon typ av mognad och framgång i livet, peronligen är jag ganska nöjd med mig själv och det liv jag lever/levt i livets berg och dalbana.
Citat:
Ursprungligen postat av NosaCastro
Hur fan gick det nu Bludder...Fick du fira in det nya året med ett gäng hardcoregubbar? Eller måste du vänta ett år till?
Skitsamma. Jag önskar dig ett kanonår och hoppas att du fortsätter att posta kul länkar. Mostly You make my day...så tråkig är jag...

Ha ha ha , min förfrågan om fest på MC-klubb var tydligen rolig.
Ingen behöver oroa sig för mig, får “Min beskärda del” av både hög som låg inom MC IRL.
Har två-tre andra specialområden som tar merparten av min tid, det här med lurviga män på tvåhjuling och klubbstrukturer ska vi inte överdriva .... Vill passa på att tacka för ett spännande tidsfördriv, ibland glimmar det till här på listan, saknar historier från 70-80 talet bara. Men snubblar jag över en länk eller två så skickar jag....
Kör hårt