Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2011-09-07, 23:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mcmonster
Nej då det var efter...han kunde inte vara kvar i Karlstad pga av misshandeln han hade fått så dom gjorde han till Nomad...
Lägg ner nu. McLembit vet att han var Nomad innan, jag vet att han var det. Var inte så jävla pinsam.

Vem var det som var pres som fick stryk??
Citera
2011-09-07, 23:41
Bannlyst
Citat:
nej jag är så äkta det går att bli...och vet mycket mycket mer än vad du och 1ofakind någonsin kommer att få veta om HA och alla andra 1% klubbar...ni är bara noobs..
Berätta nu då vem som var pres som fick stryk?

haha - det kan du inte din mupp
Citera
2011-09-07, 23:46
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1ofakind
Berätta nu då vem som var pres som fick stryk?

haha - det kan du inte din mupp
Jo jag vet det mesta...till skillnad från dig...Och duktigt med stryk fick dom alla tre...grinade som små flickor och ringde efter förstärkning från utlandet för dom inte kunde klara av problemet själva...vilka små fittor dom var hahahahaha
Citera
2011-09-07, 23:55
Bannlyst
Citat:
Jo jag vet det mesta...till skillnad från dig...Och duktigt med stryk fick dom alla tre...grinade som små flickor och ringde efter förstärkning från utlandet för dom inte kunde klara av problemet själva...vilka små fittor dom var hahahahaha
Massor fick stryk och alla var pres
Citera
2011-09-07, 23:57
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Massor fick stryk och alla var pres
Japp...3 presidenter...alla i samma avdelning serru...
Citera
2011-09-08, 00:14
Bannlyst
Citat:
Japp...3 presidenter...alla i samma avdelning serru...
Ska vi vara lite allvarliga nu kompis? Det var några ur BMC som fick stryk, det stämmer. Men ingen var pres. Inte vad jag vet i alla fall. Om du vet vem det var så kan du väl säga det? För jag tror du fått uppfattningen att det var en pres efter att det stod Bandidosboss i media. Han är boss men han är ingen pres.

Kram.
Citera
2011-09-08, 00:26
Moderator
blomvattnares avatar
OT raderat. Tillsägelser utdelade. Två inlägg pollas för misstänkt brott mot regel 1.06.

/Mod
Citera
2011-09-08, 00:38
Medlem
Jag vet namnet på en av dom som fick stryk av HA i Karlstad. Om någon av er 2 som vet allt kan väl skriva första bokstav på för och efter namn här?

Sedan så tog HA minst 2 fullvärdiga medan BMC gick på en springare. Och att HA var rädda,varför kom det folk från andra länder till Karlstad? HA klarade sig själva på orten.
Så det slaget vann HA stort
Citera
2011-09-08, 00:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Jag vet namnet på en av dom som fick stryk av HA i Karlstad. Om någon av er 2 som vet allt kan väl skriva första bokstav på för och efter namn här?

Sedan så tog HA minst 2 fullvärdiga medan BMC gick på en springare. Och att HA var rädda,varför kom det folk från andra länder till Karlstad? HA klarade sig själva på orten.
Så det slaget vann HA stort
De som kom utifrån kom inte pga av bråket, de skulle hit ändå och det var bestämt innan. Men, det visste inte du.
Citera
2011-09-08, 00:43
Bannlyst
I Danmark så blev Jönke knivhuggen, Blondie blev skjuten och Brian blev pepprad på Sushin. Av unga invandrarkillar. Vad gjorde HA åt det? Nada.
Citera
2011-09-08, 01:02
Medlem
Citat:
De som kom utifrån kom inte pga av bråket, de skulle hit ändå och det var bestämt innan. Men, det visste inte du.

Jävla skit snack.
Tror inte man kommer till Karlstad för att äta på en pizzeria. Du vet inte ett skit. Ge mig namnet på någon av dom BMC som fick stryk! Vilket du troligtvis inte kan.
Och om du vet så mycket,varför är Maxim stängt sedan bråket?
Citera
2011-09-08, 01:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Jävla skit snack.
Tror inte man kommer till Karlstad för att äta på en pizzeria. Du vet inte ett skit. Ge mig namnet på någon av dom BMC som fick stryk! Vilket du troligtvis inte kan.
Och om du vet så mycket,varför är Maxim stängt sedan bråket?
Jag skiter i om du inte tror på det. Fattar du det? De skulle hit i annat ärende, punkt slut. Och bara för att de anlände till Karlstad så betyder ju inte det att det var slutstationen, serru.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in