Citat:
Ursprungligen postat av svenskmexikan
Det finns hur många exempel som helst med folk som har haft en svår uppväxt som det senare har gått mycket bra för i livet. Typisk Sossementalitet du har som tycker att staten skall vara nanny till alla och bestämma över hur folk skall leva sina liv.
Det låter som om du skulle tycka om att leva i Kina eller Nordkorea.
Rekommenderar starkt corruptio.blog så kan du läsa lite om fina myndighetspersoner som bryter mot lagen ostraffat och är indirekt ansvariga för folks död. MC-Klubbarna är en sån liten del av allt som försigår skall du veta.
Ska vi inte bygga lite gaskamrar med när vi ändå är igång?
Low taxes small goverment!! Åt helvete med polisstaten!
Viva todos los 1%-ers
Det finns bra många fler exempel på personer med kriminella föräldrar som det gått åt helvete för.
Har aldrig varit i Kina eller Nordkorea så jag vet inte hur jag skulle trivas. Jag tror på demokrati. Äkta demokrati där majoriteten bestämmer utan att bli ignorerad de som fattar besluten om majoriteten tycker fel. Majoriteten hade fått det bättre om man spärrade in eller skickade hem mindre kriminella och avrättade de värsta.
Givetvis skulle det vara bättre att försöka få in barnen på rätt väg i tid genom att se till att de får en bra uppväxt. Än att rulla tummarna tills det gått snett och sedan straffa dem.
Fast detta kanske inte berör Hells Angels? De åker ju bara MC med varandra