Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-04-19, 21:47
Medlem
svenskmexikans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apocrypha
34. För att de oskyldiga barnen inte ska gå samma väg som sina föräldrar. Känns mer rättvist att de får en bra start istället för att man väntar på att det går snett och sedan spärrar in dem på livstid eller avrättar dem.

Har han grejer så tar man givetvis dem först. Varför skulle man ge en yrkeskriminell fåne skuldsanering? Man hade kunnat skjuta honom och hans fru, sedan skriva av skulderna när man sålt dödsboet. Då kan man använda deras organ till transplantationer också.

Det finns hur många exempel som helst med folk som har haft en svår uppväxt som det senare har gått mycket bra för i livet. Typisk Sossementalitet du har som tycker att staten skall vara nanny till alla och bestämma över hur folk skall leva sina liv.

Det låter som om du skulle tycka om att leva i Kina eller Nordkorea.

Rekommenderar starkt corruptio.blog så kan du läsa lite om fina myndighetspersoner som bryter mot lagen ostraffat och är indirekt ansvariga för folks död. MC-Klubbarna är en sån liten del av allt som försigår skall du veta.

Ska vi inte bygga lite gaskamrar med när vi ändå är igång?

Low taxes small goverment!! Åt helvete med polisstaten!

Viva todos los 1%-ers
Citera
2011-04-19, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svenskmexikan
Det finns hur många exempel som helst med folk som har haft en svår uppväxt som det senare har gått mycket bra för i livet. Typisk Sossementalitet du har som tycker att staten skall vara nanny till alla och bestämma över hur folk skall leva sina liv.

Rekommenderar starkt corruptio.blog så kan du läsa lite om fina myndighetspersoner som bryter mot lagen ostraffat och är indirekt ansvariga för folks död. MC-Klubbarna är en sån liten del av allt som försigår skall du veta.

Viva todos los 1%-ers

Ey, du, pendejo... Klart att man ska tas deras barn! Om de parasiterar på samhället med droghandel och utpressning och riskerar vårt allmänna väl måste vi skydda samhället, och deras barn. En procent ska aldrig få diktera villkoren för 99%. Gaskammare är lite väl grovt, att ta barnen är nog något som gör större nytta.
Citera
2011-04-19, 23:11
Medlem
svenskmexikans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emanuelbove
Ey, du, pendejo... Klart att man ska tas deras barn! Om de parasiterar på samhället med droghandel och utpressning och riskerar vårt allmänna väl måste vi skydda samhället, och deras barn. En procent ska aldrig få diktera villkoren för 99%. Gaskammare är lite väl grovt, att ta barnen är nog något som gör större nytta.

Och vad kommer efter man har tagit deras barn? Vad blir nästa steg......

http://corruptio.blog.com/

Läs nu på här om våra kära myndigheter och kom tillbaka sedan pöjk.

Y saluda a tu mama, que me guardes un plato, me voy a llegar tarde hoy

Saludos
Citera
2011-04-19, 23:16
Medlem
Citat:
Och vad kommer efter man har tagit deras barn? Vad blir nästa steg......

http://corruptio.blog.com/

Läs nu på här om våra kära myndigheter och kom tillbaka sedan pöjk.

Y saluda a tu mama, que me guardes un plato, me voy a llegar tarde hoy

Saludos
Spärra in dem, drabba dem på alla sätt, alltid, ge dem inget syre, inget manöverutrymme - kväv dem, men låt deras barn få chansen att leva värdigt och inte som barn till tjuvar och banditer.
Citera
2011-04-19, 23:36
Medlem
svenskmexikans avatar
Citat:
Spärra in dem, drabba dem på alla sätt, alltid, ge dem inget syre, inget manöverutrymme - kväv dem, men låt deras barn få chansen att leva värdigt och inte som barn till tjuvar och banditer.

Du är så hjärntvättad om Sveriges förträfflighet, se dig om i världen lite grann, kommer att göra dig gott.

Saludos
Citera
2011-04-19, 23:41
Medlem
Citat:
Du är så hjärntvättad om Sveriges förträfflighet, se dig om i världen lite grann, kommer att göra dig gott.

Saludos

Jag talar inte om sveriges förträfflighet utan det civila demokratiska samhällets. Utveckla gärna var du hittar ditt idealsamhälle i världen. Mexiko, hahaha?
Citera
2011-04-19, 23:44
Medlem
b-os avatar
Citat:
Jag talar inte om sveriges förträfflighet utan det civila demokratiska samhällets. Utveckla gärna var du hittar ditt idealsamhälle i världen. Mexiko, hahaha?

Det du snackar om har inget med demokratiskt samhälle att göra...ska vi inte börja gasa efterblivna också? Jävla mupp
Citera
2011-04-19, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b-o
Det du snackar om har inget med demokratiskt samhälle att göra...ska vi inte börja gasa efterblivna också? Jävla mupp

Jag påstår att det är skillnad på att gasa efterblivna och att omhänderta barn till grovt kriminella, personer som mördar, misshandlar och säljer droger. Jag är ledsen ifall du har svårt att se gradskillnaden här. Jag tror att den är uppenbar för de flesta.
Citera
2011-04-19, 23:58
Medlem
b-os avatar
Citat:
Jag påstår att det är skillnad på att gasa efterblivna och att omhänderta barn till grovt kriminella, personer som mördar, misshandlar och säljer droger. Jag är ledsen ifall du har svårt att se gradskillnaden här. Jag tror att den är uppenbar för de flesta.

Allt har en början, jag försvarar inte brotten i sig och tror definitivt på det sociala arvet men jag tror inte på diktatur. Ett barn som tas ifrån sina föräldrar kan likaväl bygga upp ett samhällshat eller myndighetshat, satsa då på skolor istället för vi har ju skolplikt och utbilda lär barn rätt och fel där.

Men detta är ju totalt utanför HA och 1% för ingen av dessa två saker betyder kriminella grupperingar oavsett vad du och vissa poliser och media vill påskina....dock finns det kriminella element där likväl som inom polisväsendet, lärarkåren etc.
Citera
2011-04-20, 01:02
Medlem
svenskmexikans avatar
Är det inte bättre att hjälpa de som har rasat ur totalt då? För då får ju föräldrarna eller barnet inga trauman av separationen. Eller är det mer praktiskt att gasa ihäl dem?

Saludos
Citera
2011-04-20, 07:36
Medlem
Apocryphas avatar
Citat:

Viva todos los 1%-ers
Det finns bra många fler exempel på personer med kriminella föräldrar som det gått åt helvete för.

Har aldrig varit i Kina eller Nordkorea så jag vet inte hur jag skulle trivas. Jag tror på demokrati. Äkta demokrati där majoriteten bestämmer utan att bli ignorerad de som fattar besluten om majoriteten tycker fel. Majoriteten hade fått det bättre om man spärrade in eller skickade hem mindre kriminella och avrättade de värsta.
Givetvis skulle det vara bättre att försöka få in barnen på rätt väg i tid genom att se till att de får en bra uppväxt. Än att rulla tummarna tills det gått snett och sedan straffa dem.

Fast detta kanske inte berör Hells Angels? De åker ju bara MC med varandra
Citera
2011-04-20, 09:00
Medlem
AnotherFakeNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apocrypha
Fast detta kanske inte berör Hells Angels? De åker ju bara MC med varandra

Nu finns det ju gott om äldre, nuvarande och före detta, medlemmar som har barn i övre tonåren och äldre så det borde ju vara enkelt för dig att plocka fram något "stackars" barn det gått åt helvete för då... Eftersom du är så säker på att de har farit illa under sin uppväxt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in