Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-02-22, 11:49
Medlem
DroppkickMurphys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Garvaren
Jag förstår inte hur resten av Hells-angels i sverige/världen kan tillåta ett chapter som Luleå att starta upp? Att smuggla diesel och slå kvinnor är väl inte imponerande?
Dom drar ju i alla fall in bra mycket mer pengar än vad du och dina bröder i Rebels MC gör med ditt smålangande.
Plus att dom visat er vilka det är som bestämmer i byn när dom smiskat Rebels utan att ni gjort något tillbaka.
Citera
2013-02-22, 12:27
Medlem
Citat:
Jag förstår inte hur resten av Hells-angels i sverige/världen kan tillåta ett chapter som Luleå att starta upp? Att smuggla diesel och slå kvinnor är väl inte imponerande?

Du verkar inte fatta att det är pengarna som spelar roll? Om du säljer vapen tunga droger är sak samma, pengarna är det som räknas.
Citera
2013-02-22, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DroppkickMurphy
Dom drar ju i alla fall in bra mycket mer pengar än vad du och dina bröder i Rebels MC gör med ditt smålangande.
Plus att dom visat er vilka det är som bestämmer i byn när dom smiskat Rebels utan att ni gjort något tillbaka.

Drar in mycket pengar? hahahaha det gör dom inte...rebels finns inte ens i staden, utan enskilda supportrar..
Citera
2013-02-22, 14:44
Medlem
DroppkickMurphys avatar
Citat:
Drar in mycket pengar? hahahaha det gör dom inte...rebels finns inte ens i staden, utan enskilda supportrar..
Jag skrev mycket MER pengar än vad DU gör med ditt smålangande. Men du är ju aningen sinnessvag så jag begär inte att du ska fatta vad man menar.
Rebels MC Nomad finns i Lule, vilket du mycket väl vet, då du själv har fått en fullvärdig väst utan att arbeta för den.
Citera
2013-02-23, 14:09
Medlem
Facebacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sanctissimus
här
Var ligger RWC klubblokal i Kristianstad?
Citera
2013-02-23, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faceback
Var ligger RWC klubblokal i Kristianstad?

http://www.kristianstadsbladet.se/kristianstad/article1525808/Kriminella-gang-rustar-i-nordost.html

Enligt artikeln har/hade RWC ett hus i Oppmanna utanför Kristianstad. Vet inte om det gäller fortfarande dock.

Är RWC starka/en klubb att räkna med i Kristianstad? Hur många medlemmar kan klubben tänkas ha?
Citera
2013-02-23, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaffelattemjauw
http://www.kristianstadsbladet.se/kristianstad/article1525808/Kriminella-gang-rustar-i-nordost.html

Enligt artikeln har/hade RWC ett hus i Oppmanna utanför Kristianstad. Vet inte om det gäller fortfarande dock.

Är RWC starka/en klubb att räkna med i Kristianstad? Hur många medlemmar kan klubben tänkas ha?

Jag ve tinte var den ligger jag är ochså nyfiken vilka som är med i RWC just nu i kristianstad vem är president där? john var ju med i BSK inan har en del vänne rsom känner han det är en bra kille enligt alla dem nog inegn kille man ska bråka med .
Citera
2013-02-24, 22:38
Medlem
Får väl passa på att tacka herrarna i HAMC Luleå för denna tid och kul läsning, var ju trevligt så länge ni fanns
Citera
2013-02-24, 23:43
Medlem
JÄSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFworld
Får väl passa på att tacka herrarna i HAMC Luleå för denna tid och kul läsning, var ju trevligt så länge ni fanns
Är dom ute ur leken?
Citera
2013-02-25, 10:58
Medlem
den.dryges avatar
Avhandlar vi LF och Divers i denna tråd eller finns det en egen för de?
Citera
2013-02-25, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av den.dryge
Avhandlar vi LF och Divers i denna tråd eller finns det en egen för de?

Divers MC kan man väl knappt avhandla här,dock var de en SBM klubb iofs och La Familia är ju ingen mc klubb utan bara ett gäng halvt organiserade apor från Malmö trakten i söder.
Citera
2013-02-25, 23:14
Medlem
den.dryges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFworld
Divers MC kan man väl knappt avhandla här,dock var de en SBM klubb iofs och La Familia är ju ingen mc klubb utan bara ett gäng halvt organiserade apor från Malmö trakten i söder.

Nja nu kanske de va lite luddigt av mig, det jag ville språka om var änglarnas roll i nedstägningen av klubben
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in