Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-07-27, 01:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Privatpers0n
Tummen upp för att du har sån koll på saker! Och nej jag kommer inte säga ett ord till om det här fallet.
Tackar.
Och vad ledsen jag blir för att du INTE (edit) spiller bönorna om Holmis.
Du kommer alltid med högkvalitativa inlägg, en aldrig sinande kunskapskälla
Senast redigerad av Navelfluff 2011-07-27 kl. 02:13.
Citera
2011-07-27, 02:22
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Synpunkter på modereringen tas i PM, inte i tråden.

/Mod
Citera
2011-07-27, 17:05
Medlem
http://www.pitea-tidningen.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleId=6294692

Citat:
Byxtorget i Piteå i måndags. 100 personer är där för att hedra offren i Norge. Samtidigt går en Hells Angels-sympatisör runt och fotograferar folk.
- Det är skrämmande och obehagligt, säger arrangören Frida Heikki, SSU

Vad är detta och vad vill de ha sagt? Att HA sympatiserar med ABB och tänker ta vid där han slutade genom att slakta SSUare?
Citera
2011-07-27, 17:23
Medlem
Softails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dnan0912
http://www.pitea-tidningen.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleId=6294692

Vad är detta och vad vill de ha sagt? Att HA sympatiserar med ABB och tänker ta vid där han slutade genom att slakta SSUare?

Kanske bara så enkelt att denna person är intresserad av fotografering och vill dokumentera vad som händer i kommunen. Själv är jag ofta ute och fotograferar olika händelser. Och någon gång då och då säljer jag ett par bilder till lokaltidningen eller kvällspressen. Jag tror nog Frida Heikki är lite paranoid....
Citera
2011-07-27, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Softail
Kanske bara så enkelt att denna person är intresserad av fotografering och vill dokumentera vad som händer i kommunen. Själv är jag ofta ute och fotograferar olika händelser. Och någon gång då och då säljer jag ett par bilder till lokaltidningen eller kvällspressen. Jag tror nog Frida Heikki är lite paranoid....
Ja ett solklart fall av hobbyfotografering, och det märks att han är en amatörfotograf också med de motiven han väljer, nämligen politiker.

Verkar vara poppis bland HA folk att ha foto som hobby. Kommer ihåg fallet i Norrköping där en hel hop med HA och supportrar hade samlats för att fota. Och vilket sammanträffande, dom hade valt att fota politiker dom också. Politiker som hade samlats för att diskutera hur man skall tackla problemet med organiserad brottslighet i länet.

Norrköpingskillarna hade dock ytterligare en hobby, nämligen att dom tydligen samlade på registreringsnummer från politikernas bilar.

Kul att dom har andra hobbys än att åka hoj.
Citera
2011-07-27, 20:49
Medlem
Att fotografera politiker och poliser är ju bara en hobby. Alla har ju en hobby. Vissa av kameragubbarna har en annan hobby också. De gillar motorcyklar. Och varandra.
Ibland åker de motorcykel, men oftast plåtar de politiker och snutar...
Citera
2011-07-27, 20:55
Medlem
Undrar hur paranoid den gode Softtail skulle bli, ifall hans bostad skulle bli fotograferad av någon kul gruppering? Jodå, jag har upplevt den paranoian.
Citera
2011-07-27, 21:13
Medlem
JJDecays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NosaCastro
Undrar hur paranoid den gode Softtail skulle bli, ifall hans bostad skulle bli fotograferad av någon kul gruppering? Jodå, jag har upplevt den paranoian.

Men Nosa, du får inte blanda ihop paranoia med svampen du har runt husknuten
Citera
2011-07-27, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BEVERBONKARN
Ja ett solklart fall av hobbyfotografering, och det märks att han är en amatörfotograf också med de motiven han väljer, nämligen politiker.

Verkar vara poppis bland HA folk att ha foto som hobby. Kommer ihåg fallet i Norrköping där en hel hop med HA och supportrar hade samlats för att fota. Och vilket sammanträffande, dom hade valt att fota politiker dom också. Politiker som hade samlats för att diskutera hur man skall tackla problemet med organiserad brottslighet i länet.

Norrköpingskillarna hade dock ytterligare en hobby, nämligen att dom tydligen samlade på registreringsnummer från politikernas bilar.

Kul att dom har andra hobbys än att åka hoj.

Äpplen och päron. Norrköpingsincidenten hade ju ändå att göra med en konferens som skullle handla just om att stoppa HA/RAW och liknande grupper.
Men varför skulle HA/RAW bry sig ett skvatt om detta möte? Tror sossen att dom stödjer ABB och hans dåd? Känns ju lite som att SSUarn mest VILL ha något att vara rädd för.
Citera
2011-07-28, 01:46
Medlem
Limitless.s avatar
Har nyss läst igenom hela tråden...NOT!

Därför frågar jag detta: Vad sysslar HA och dess undergrupper mest med för att få cash?
Citera
2011-07-28, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dnan0912
Men varför skulle HA/RAW bry sig ett skvatt om detta möte? Tror sossen att dom stödjer ABB och hans dåd? Känns ju lite som att SSUarn mest VILL ha något att vara rädd för.
Det är ett utmärkt tillfälle för de rödvita i Luleå att utöva lite indirekta hotelser mot politiker, som lämpligt nog har samlats på ett ställe. Den som var där och fotade tror jag inte bryr sig ett skit om vad som hände i Norge och inte heller tror jag att han sympatiserar med ABB, han är nog rätt likgiltig inför hela grejen.
Citera
2011-07-28, 18:46
Medlem
Herr Möller besökte etage i malmö inatt, hade folk med sig som höll koll på vem som kom i närheten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in