Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-09-07, 23:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av trenbolone
som vanligt så har du NOLL rätt i det du skriver. det var en pres som fick stryk. att du ens försöker ljuga/argumentera bort det gör dig bara ännu mer pinsam än vad du redan är. som sagt... sluta hora runt överallt och slicka röv på alla wannabes du hittar så kanske kanske du får rätt info någon gång
P är väl fan inte pres för den avdelningen?
Citera
2011-09-07, 23:22
Medlem
b-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1ofakind
P är väl fan inte pres för den avdelningen?

Kanske Prez för en annan avd?
Citera
2011-09-07, 23:22
Medlem
Citat:
Du menar är A.L och han har piskat många med ingen i BMC. Sluta lek viktig och sluta snacka skit. OK, Mållgan?

Mållgan?

Du vet inte ett skit din lilla fjant, hade du varit bra insatt hade du vetat. Jag har inget att bevisa för dig, hade jag velat så hade jag droppat alla namn och allt, har redan gett dig förklaring på vem det var ifrån HAMC och BMC mer än så behöver jag inte gå. Och tro mig historian är 100% sann.

Som sagt, folk här vet att du snackar skit. Även jag vet det då du påstår att det jag säger inte stämmer. Du är en nobody.
Citera
2011-09-07, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trenbolone
som vanligt så har du NOLL rätt i det du skriver. det var en pres som fick stryk. att du ens försöker ljuga/argumentera bort det gör dig bara ännu mer pinsam än vad du redan är. som sagt... sluta hora runt överallt och slicka röv på alla wannabes du hittar så kanske kanske du får rätt info någon gång

det var det inte alls han var nomad .

nomad och inte press
Citera
2011-09-07, 23:23
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klanen
mcbögspöket och knullaminnati

polkagrisar så det skriker om det. heheh har ni inget bättre för er .ut i strid och sluta skrämm gamlingar på landet
BMC gömmer sig ju så det finns inga banditsubbor att spöa längre...och OMC är ju bara slagsäckar...
Citera
2011-09-07, 23:25
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klanen
det var det inte alls han var nomad .

nomad och inte press
Blev Nomad efter han hade blivit misshandlad...
Citera
2011-09-07, 23:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av b-o
Kanske Prez för en annan avd?
Han är inte pres för nån avdelning, vad jag vet.
Citera
2011-09-07, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Killuminati-
Mållgan?

Du vet inte ett skit din lilla fjant, hade du varit bra insatt hade du vetat. Jag har inget att bevisa för dig, hade jag velat så hade jag droppat alla namn och allt, har redan gett dig förklaring på vem det var ifrån HAMC och BMC mer än så behöver jag inte gå. Och tro mig historian är 100% sann.

Som sagt, folk här vet att du snackar skit. Även jag vet det då du påstår att det jag säger inte stämmer. Du är en nobody.

menar han Allan golbögen eller heheh.. allan och mega kan bilda klubb med alla andra mc golbögar.
men skilnaden var att allan och mega var i toppstyret av avdeling gbg och sverige. allan ska vara den tuffaste hamc medlemen har alla hamc medlemmar sagt hehe värsta golbögen. lämnade sin broder håkan död naken utan för brödra skapets klubbhus. han sa gö själv att han var rädd. om det e allan ni nu menar vet ej
Citera
2011-09-07, 23:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -Killuminati-
Mållgan?

Lägg ner nu din blöjpojke. Du tror du är cool med Soprano som avatar. Sluta kolla på tv och sluta ljug. Det är ingen i BMC-GBG som åkt på stryk. Du är bortgjord.
Citera
2011-09-07, 23:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mcmonster
Det var han innan ditt bortgjorda as.
Citera
2011-09-07, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mcmonster

hallå nu vet jag att du är en bluff. en stor bluff. antingen hatar du bmc så mycket så att du vill kasta allt på dom eller så vet du ingenting.

jag tro båda.. han har varit nomad långt innan det hände i karlstad så sluta och fjanta dig ditt pundhuve
Citera
2011-09-07, 23:31
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Det var han innan ditt bortgjorda as.
Nej då det var efter...han kunde inte vara kvar i Karlstad pga av misshandeln han hade fått så dom gjorde han till Nomad...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in