Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-02-11, 00:20
Medlem
Kannans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr_Mister
Han har aldrig varit medlem i HA och han har bott där ett par år nu i en ganska fet kåk som jag vill minnas att han fick köpa för mellan 6-7 miljoner.
Ok, men vem är han då?
Citera
2011-02-11, 12:05
Medlem
bajenvraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wurzten
Det har ju bevisats tidigare i USA går att både få en polis eller ATF-agent att avancera till medlem i både HA och Mongols. Tony Tait lyckades var en kille som drevs just spänningen och han avancerade tills han stod den absoluta toppen i HA nära. Så visst går det även om organisationen är tight. Om sedan Polisen i Sverige har rätt resurser att så långt är en annan sak.

Men bara för att rätta lite, Tait var aldrig vare sig polis el agent. De lyckades värva över honom och han valde att sälja ut sina bröder. Går inte att förneka att han var helt frisk men tanke på det liv han själv levde. Hans spänning var en konstig fallenhet för både bikers o uniformer. Han ville va allt, dessutom pundade han rätt friskt. Men helt korrekt att tack vare snutens pengar de försåg honom med kom han ganska högt upp inom HA.

Dock har de sen länge tajtat till det, Dobyn o Co vart aldrig Angels hur mycket de än vill påstå det. Mer tid o de skulle ha varit där men de kom aldrig så långt. De agerade ganska strategiskt o visade att det går att komma in om det nu bara är syftet. Ändå inte så mycket som sen höll så undrar vem som tjänade på det hela.

Mongols ja, agenten ifråga där vart medlem, inget snack om det. Roligt att han fortfarande saknar den tiden och gärna poserar med västen. Han både njöt av tiden samt trivdes i klubben. Vart även en ganska lyckad aktion. Mongols hade nog en del hemläxa att göra efter den pärsen...

Svea knappast, enbart om de lyckas värva ngn som redan är inne i det, kanske inte omöjligt men att fostra ngn in i det aldrig, Svea är för litet.
Citera
2011-02-11, 16:32
Medlem
jjagares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nonamepliiiz
Jag tyckte ocksa dom sag ut mest som gamla gubbar, typ raggare.
Forvantade mig nog ocksa mer "maffia" i detta avsnittet. Men det kanns inte sa maffia med smuggelcigg och olaglig diesel (eller vad branslet nu var?)
Kan aldrig tanka mig att polisen ar radd for dom dar, dom skiter val helt enkelt i gubbarna och satsar pa dom yngre som har lite mer framtid?
Moller ser ju trevlig ut, undra om han medvetet rekryterat fula for att han skall vara snyggast

Al Capone började med att smuggla sprit om inte jag minns fel...
Citera
2011-02-11, 18:18
Bannlyst
Men Dragisa Lapadatovic, Hells Angels-prospect och ledamot i Frihetspartiets styrelse, kan du verkligen vara en tuff HA-biker med sådana här lik i garderoben?
http://wwwc.aftonbladet.se/sport/0012/02/lapadatovic.html
Citera
2011-02-11, 18:26
Medlem
Limpars avatar
Eftersom det finns över 5000 postade inlägg i denna tråd så ställer jag frågan utan att söka i tron om att någon kanske vet? :

Jag som många andra såg Svensk Maffia på 4an i går, och som många andra vet så handlade detta program om Hells Angels.

Det som inte framgick var om Tomas Möller.
Att han slutat som president för HA har framgått, men frågan är varför & vad gör han numera?

Är han en vanlig medlem eller vad hände eftersom han avgick som president?

Någon som vet det?
Citera
2011-02-11, 18:37
Medlem
Tjurskallens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Navelfluff
Men Dragisa Lapadatovic, Hells Angels-prospect och ledamot i Frihetspartiets styrelse, kan du verkligen vara en tuff HA-biker med sådana här lik i garderoben?
http://wwwc.aftonbladet.se/sport/0012/02/lapadatovic.html
Drag Lisa... hahha.. lite skinnbrallor å väst passar nog in i denna sport????
Citera
2011-02-11, 19:01
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Limpar
Eftersom det finns över 5000 postade inlägg i denna tråd så ställer jag frågan utan att söka i tron om att någon kanske vet? :

Jag som många andra såg Svensk Maffia på 4an i går, och som många andra vet så handlade detta program om Hells Angels.

Det som inte framgick var om Tomas Möller.
Att han slutat som president för HA har framgått, men frågan är varför & vad gör han numera?

Är han en vanlig medlem eller vad hände eftersom han avgick som president?

Någon som vet det?
Han är medlem i HA Malmö.
Citera
2011-02-11, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brisingr
Är det enbart Harley Davidssons som anses accepterade eller skulle de vara möjligt att komma med en sporthojj? Till exempel en Yamaha R6:a...

Är det tvång att bära västen jämnt och ständigt?

Vilka klassas som störst på narkotikamarknaden, HA eller Serberna?

Ber om ursäkt för mina färskingfrågor men endast utav eget intresse.

mvh

yamaha är duktigt bäst när det gäller skotrar...(iof antagligen bäst oxå när det gäller bågar men det vet jag ej!) hursomhaver är din fråga rätt tråkig....dom som har mest att forlorara här i livet är farligast/desperatas......så vad tror du själv???
Citera
2011-02-11, 20:37
Medlem
[quote=MR Banane]Och de är heller ingen maffia utan en mc klubb. Det närmast maffia liknande vi har i sverige är den från södertälje i mitt tycke.[/QUOTE
r

en svartskalleklubb där packet sitter och röker vattenpipa är ingen maffia....dom är enbart fas3 människor som inte ens borde vara i mitt land från början!
Citera
2011-02-13, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjagare
Al Capone började med att smuggla sprit om inte jag minns fel...

Stämmer, cigaretter och alkohol var stora inkomstkällor i början av hans karriär, alkoholen och cigaretterna förvärvades genom stöld.
Citera
2011-02-14, 00:34
Bannlyst
http://www.strf.se/index.php?option=com_content&view=article&id=345:h ells-angelsler-bodrumu-birbirine-soktu&catid=28:artiklar&Itemid=61
Citera
2011-02-14, 06:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av love-power
http://www.strf.se/index.php?option=com_content&view=article&id=345:h ells-angelsler-bodrumu-birbirine-soktu&catid=28:artiklar&Itemid=61

ahhh.....va bra att alla normala kan turkiska, eller vafaan det nu va för nåt??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in