Citat:
Ursprungligen postat av NosaCastro
Allright. Herr Länk tar befälet. Om nu en av dina idoler råkar vara både exmilitär(Kapten) och HA-chef...hur gör vi då?
Vad tycker gunstig Bludder att vi får resonera ikring här?
Posta länkar och hålla truten i övrigt?
Att ta befälet känns helt naturligt för mig, funkar bra för mig förutom vid matbordet mot kärringen, men känns bara bra i övrigt. Idoler och Idoler, ja fan, du har rätt, HA impar ordentligt. HA är trogna sin IDE, sköter sitt, får saker ur händerna och dom strular inte som vissa andra gäng.
Prata om vad ni vill, personligen hoppas jag dock på mer HA relaterat i tråden. Antiklimax när något nytt har skrivit och sen är det bara fakta om olika vapen och dess sprängverkan, rövarhistorier från det militära, ev överdriver jag en smula nu men jag blir glad åt rena HA resonemang.
Ang länkar: Blir personligen glad åt länkar där jag får läsa nytt i ämnet via media, vill gärna läsa mer, är en äkta Brott & MC junkie, är vi inte fler som är det här? Brukar inte folk efterfråga KÄLLA? Men NosaCastro, ta inget personlogt, du vet ju vad du snackar om.
Till alla er som inte sov på Tyskalektionerna bifogar jag en länk:
Hells Angels vs. Bandidos [Spiegel TV]...Hells Angels Bandidos Spiegel TV Rocker Gang Mafia Gangster Mob
http://www.youtube.com/watch?v=6eO-83t0_kY
*