Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-03-08, 16:03
Medlem
[quote=Spoke_island]
Citat:
Ursprungligen postat av salaris
Dom gamla p-skotten, Miniman, fick bara skjutas skarpt, i fredstid, från s.k Skottstol pga explosionsrisk. De nya P-skott M86, har jag skjutit skarpt med. Exportversionen av den heter AT4.

ok, tack för infon . jag var grg-skytt, men man var ändå impad av miniman.
engångsskottet!
Citera
2008-03-08, 17:32
Bannlyst
Kan ni inte starta en vapentråd, hellre läser jag obegåvade enradare om HA än mer om vapen och det militära i denna tråd.

Bludder.

*
Citera
2008-03-08, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bludder
Kan ni inte starta en vapentråd, hellre läser jag obegåvade enradare om HA än mer om vapen och det militära i denna tråd.

Bludder.

*
förlåt
Citera
2008-03-09, 00:01
Medlem
Ni som är intresserade borde läsa boken Svensk Mafia.
Citera
2008-03-09, 00:56
Medlem
Citat:

Bludder.

*

Allright. Herr Länk tar befälet. Om nu en av dina idoler råkar vara både exmilitär(Kapten) och HA-chef...hur gör vi då?
Vad tycker gunstig Bludder att vi får resonera ikring här?
Posta länkar och hålla truten i övrigt?
Citera
2008-03-09, 13:10
Bannlyst
En länk e en länk e en länk

Citat:
Ursprungligen postat av NosaCastro
Allright. Herr Länk tar befälet. Om nu en av dina idoler råkar vara både exmilitär(Kapten) och HA-chef...hur gör vi då?
Vad tycker gunstig Bludder att vi får resonera ikring här?
Posta länkar och hålla truten i övrigt?

Att ta befälet känns helt naturligt för mig, funkar bra för mig förutom vid matbordet mot kärringen, men känns bara bra i övrigt. Idoler och Idoler, ja fan, du har rätt, HA impar ordentligt. HA är trogna sin IDE, sköter sitt, får saker ur händerna och dom strular inte som vissa andra gäng.

Prata om vad ni vill, personligen hoppas jag dock på mer HA relaterat i tråden. Antiklimax när något nytt har skrivit och sen är det bara fakta om olika vapen och dess sprängverkan, rövarhistorier från det militära, ev överdriver jag en smula nu men jag blir glad åt rena HA resonemang.

Ang länkar: Blir personligen glad åt länkar där jag får läsa nytt i ämnet via media, vill gärna läsa mer, är en äkta Brott & MC junkie, är vi inte fler som är det här? Brukar inte folk efterfråga KÄLLA? Men NosaCastro, ta inget personlogt, du vet ju vad du snackar om.

Till alla er som inte sov på Tyskalektionerna bifogar jag en länk:

Hells Angels vs. Bandidos [Spiegel TV]...Hells Angels Bandidos Spiegel TV Rocker Gang Mafia Gangster Mob

http://www.youtube.com/watch?v=6eO-83t0_kY

*
Senast redigerad av Bludder 2008-03-09 kl. 13:25. Anledning: MC & brott junkie
Citera
2008-03-09, 17:19
Medlem
Motos avatar
Jag trodde du mer var åt det Svartvita hållet Bludder
Citera
2008-03-09, 19:02
Medlem
Citat:
Att ta befälet känns helt naturligt för mig, funkar bra för mig förutom vid matbordet mot kärringen, men känns bara bra i övrigt. Idoler och Idoler, ja fan, du har rätt, HA impar ordentligt. HA är trogna sin IDE, sköter sitt, får saker ur händerna och dom strular inte som vissa andra gäng.

Prata om vad ni vill, personligen hoppas jag dock på mer HA relaterat i tråden. Antiklimax när något nytt har skrivit och sen är det bara fakta om olika vapen och dess sprängverkan, rövarhistorier från det militära, ev överdriver jag en smula nu men jag blir glad åt rena HA resonemang.

Ang länkar: Blir personligen glad åt länkar där jag får läsa nytt i ämnet via media, vill gärna läsa mer, är en äkta Brott & MC junkie, är vi inte fler som är det här? Brukar inte folk efterfråga KÄLLA? Men NosaCastro, ta inget personlogt, du vet ju vad du snackar om.

Till alla er som inte sov på Tyskalektionerna bifogar jag en länk:

Hells Angels vs. Bandidos [Spiegel TV]...Hells Angels Bandidos Spiegel TV Rocker Gang Mafia Gangster Mob

http://www.youtube.com/watch?v=6eO-83t0_kY

*

Nej, Bludder, inte tar jag det personligt. Det var inte så illa ment från min sida heller.
Vad jag ville föra fram var att det finns folk med gedigen vapenkunskap även bland hojåkarna.
Att utbilda andra hojåkare är inte svårare än att utbilda 18-åriga vpl.

Eftersom vapnen finns i de olika lägren och även kunskapen om handhavandet, så ser jag inget fel i att diskutera just arsenalen i den här tråden. Ämnena går ju hand i hand liksom.

Försåtsmineringar med handgranater har ju också förekommit mer än en gång.
Ungefär så, tänkte jag.
Fortsätt att posta länkar, Bludder. Du vet att jag gillar dem.
Jag ska försöka att låta bli att kalla dig "Herr Länk" framöver...
Citera
2008-03-09, 20:12
Medlem
Ptomas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NosaCastro
Jag ska försöka att låta bli att kalla dig "Herr Länk" framöver...

Det ska vara Mister Link
Citera
2008-03-09, 21:51
Medlem
submariners avatar
hej,

hur ser HA på våldtäkt (medlemmar som våldtar t.ex. en flickvän/date som inte är sugen) och våldtäkt av killar (enligt hörsägen för att få någon brun tråd till västen)?

är ovanstående något som ses som "bad standing" (heter det väl när man blir utesluten pga. dåligt upförande?) eller vad krävs för att bli utesluten?
Citera
2008-03-10, 16:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Moto
Jag trodde du mer var åt det Svartvita hållet Bludder

Så sant, så sant Outlaws som det tuffaste valet i Sverige 2008

Men HA har stil.

Citat:
Ursprungligen postat av submariner
hej,

hur ser HA på våldtäkt (medlemmar som våldtar t.ex. en flickvän/date som inte är sugen) och våldtäkt av killar (enligt hörsägen för att få någon brun tråd till västen)?

är ovanstående något som ses som "bad standing" (heter det väl när man blir utesluten pga. dåligt upförande?) eller vad krävs för att bli utesluten?

Det där du antyder och kallar hörsägen har avhandlats till den utpekades fördel, ingen i klubben han åker med tror ett ögonblick på den där historien, bara elakt förtal och falska vittnesmål av en man som var skyldig den utpekade pengar, inte första gången den mannen anklagat folk för olika falska saker. Allt det där om [hörsägen] kan du läsa om här om du söker lite bakåt .............<

Ang: Good or bad standing

Det fanns en gång en glader tråd med namnet

Good or bad standing / Hells Angels / Bandidos

http://www.flashback.org/showthread.php?t=554895

+
Citera
2008-03-11, 00:46
Medlem
submariners avatar
hej,

anledningen till att jag frågar om våldtäkt & HA är att jag utomlands för något år sedan träffade på en svensk donna som hade en historia med flera pojkar som man kanske inte presenterar för mamma, varav den senaste skulle vara HA - under en "känslomässig genomklappning" berättade hon att det han inte fick tog han med våld, och vid något tillfälle även hans vänner.

gällande killar så är jag osäker på vilken händelse Du refererar till, men det jag hörde gällde en midsommarafton på Hagön för några år sedan...

någon som vet hur den allmänna synen på våldtäkt är inom HA, och om det ses som BS?
Senast redigerad av submariner 2008-03-11 kl. 00:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in