Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-04-22, 12:04
Medlem
janepetrines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CriminalClass
fokusera på vem du vill i fallet men fakta kvarstår en golbög är en golbög oavsett va som står på västen osv verkar däremot som många tror att bara för att det står ett visst klubbnamn på västen räknas inte en golning som en golning

Eftersom du åtminstone tycks veta vem personen är och det känns person relaterat så varför inte anklaga honom personligen ???? Ansikte mot ansikte, för det här är ju inte första gången du anklagar honom. Är det för tufft ???
Citera
2008-04-22, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janepetrine
Eftersom du åtminstone tycks veta vem personen är och det känns person relaterat så varför inte anklaga honom personligen ???? Ansikte mot ansikte, för det här är ju inte första gången du anklagar honom. Är det för tufft ???

inga som helst problem personen i fråga vet mkt väl vad jag tycker.. varför skulle jag inte kunna göra det? för att han har en sån där väst me ett speciellt tryck på?
Citera
2008-04-22, 12:14
Medlem
anledningen till att jag ens tar upp det här e för idiotreaktionerna från såna som dig e så satans patetiska, inga verkar vilja fatta att HA skyddar sin golbög för folk tror inte att det finns golbögar i HA även fast målsnummer osv redan ligger här så får man se idiotkommentarer som "jag tror knappast nån i HA skulle gola fram me bevis" fast bevisen finns mitt framför näsan på dem. detta är det närmaste ens en diskussion kring ämnet, de flesta snäser bara av det och lever kvar i den romantiserade HA drömmen..
Citera
2008-04-22, 12:21
Medlem
janepetrines avatar
Citat:
inga som helst problem personen i fråga vet mkt väl vad jag tycker.. varför skulle jag inte kunna göra det? för att han har en sån där väst me ett speciellt tryck på?

Vet och vet ?? Jag tror ju inte att han sitter och läser vad som står på FB just nu.
Men om han känner till dina åsikter så är ju detta bra. Vet han då också vem du är så kan han ju också bemöta dina anklagelser personligen. Så kan ju ni reda ut vad en golning är.
Citera
2008-04-22, 12:27
Medlem
janepetrines avatar
Citat:
Vet och vet ?? Jag tror ju inte att han sitter och läser vad som står på FB just nu.
Men om han känner till dina åsikter så är ju detta bra. Vet han då också vem du är så kan han ju också bemöta dina anklagelser personligen. Så kan ju ni reda ut vad en golning är.

Tillägg till ovanstående.
Och vad som är sanning och vad som inte är sant.
Citera
2008-04-22, 12:29
Medlem
Citat:

haha ja här ser vi iaf en som tröttnat på internetjiddret och det är ju bra det.. och ja inte direkt så att jag skakat hand me honom och sagt "hej din golbög" men hans vänner runtom vet så vill han träffas face to face så e det inget problem går ju alltid att ta nästa gång man är i hans krokar, eller när han är i mina.

som sagt alla blir inte skitnödiga bara för nån har en HA-väst på sig... som med allt och alla finns skit i alla led och jag anser att en golbög e skit oavsett led..

har sett hans papper från utredningen också och det är en solklar golning...
Citera
2008-04-22, 12:37
Bannlyst
Citat:
anledningen till att jag ens tar upp det här e för idiotreaktionerna från såna som dig e så satans patetiska, inga verkar vilja fatta att HA skyddar sin golbög för folk tror inte att det finns golbögar i HA även fast målsnummer osv redan ligger här så får man se idiotkommentarer som "jag tror knappast nån i HA skulle gola fram me bevis" fast bevisen finns mitt framför näsan på dem. detta är det närmaste ens en diskussion kring ämnet, de flesta snäser bara av det och lever kvar i den romantiserade HA drömmen..

(golbögar i HA även fast målsnummer osv redan ligger här)

Jobbigt om alla på fb måste till tingsrätten och beställa papper. Du kan göra jobbet enklare och lägga upp om du tro vi blir klokare av det vi får läsa. Tror inte ett ord på att HA har några golare i sin klubb men upp till bevis.
Citera
2008-04-22, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av forumsnuten
(golbögar i HA även fast målsnummer osv redan ligger här)

Jobbigt om alla på fb måste till tingsrätten och beställa papper. Du kan göra jobbet enklare och lägga upp om du tro vi blir klokare av det vi får läsa. Tror inte ett ord på att HA har några golare i sin klubb men upp till bevis.

jadu han nämner bla flera namn och vilka som äger vilka bilar osv, stod i antalet tidningar att hans vittnesuppgifter varit av stor betydelse i utredningen..

nu e ju inte jag speciellt bra på datorer men ska försöka få lite hjälp med det..

men det e ju självklart lättare att säga nej jag orkar inte beställa papprena så det finns inga golbögar där..
Citera
2008-04-22, 12:49
Medlem
janepetrines avatar
Citat:
jadu han nämner bla flera namn och vilka som äger vilka bilar osv, stod i antalet tidningar att hans vittnesuppgifter varit av stor betydelse i utredningen..

nu e ju inte jag speciellt bra på datorer men ska försöka få lite hjälp med det..

men det e ju självklart lättare att säga nej jag orkar inte beställa papprena så det finns inga golbögar där..

Nu är det ju bara så här att man skall inte lita på allt som står i våra tidningar. Jag vet att personen ifråga varken nämnde några namn eller eller vilka som ägde några bilar.

För övrigt – har ni inte hört talas om att polisen använder sig av span på telefoner ???
Citera
2008-04-22, 12:53
Medlem
Citat:
Nu är det ju bara så här att man skall inte lita på allt som står i våra tidningar. Jag vet att personen ifråga varken nämnde några namn eller eller vilka som ägde några bilar.

För övrigt – har ni inte hört talas om att polisen använder sig av span på telefoner ???

A.L medlem i HAMC
Ärende: Mord i Göteborg 2007
FUP: Dnr 1400-K 14479-07 (från polisen i Gbg)

där står det vad han sagt i förhör och inte på nån telefon.. och där står det namn också så ja han läckte namn..

och ja han berättade också vilka bilar han slagit på för att hitta ägarna och sen vilka som brukade vissa bilar..
Citera
2008-04-22, 12:55
Bannlyst
jag orkar inte beställa papprena och det finns inga golbögar i HA nytt ämne tack
Citera
2008-04-22, 13:19
Medlem
janepetrines avatar
Citat:
A.L medlem i HAMC
Ärende: Mord i Göteborg 2007
FUP: Dnr 1400-K 14479-07 (från polisen i Gbg)

där står det vad han sagt i förhör och inte på nån telefon.. och där står det namn också så ja han läckte namn..

och ja han berättade också vilka bilar han slagit på för att hitta ägarna och sen vilka som brukade vissa bilar..

Med detta menade jag inte avlyssning utan att polisen kollar vilka som ringt samt smsat i området samt till vilket/vilka abonnemang och på detta sätt kan man få fram info.

Obs. Jag har förundersökningsprotokollet, och ja jag var med på rättegången-och nämnas skall också att nämnda person inte var det trots att han var kallad.
Håller med forumsnuten-Jag tror inte heller att det finns några golare i H.A.
och definitivt inte nämnda person.
Tack för mej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in