Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-03-16, 12:51
Medlem
[quote=submariner]hej,

anledningen till att jag frågar om våldtäkt & HA är att jag utomlands för något år sedan träffade på en svensk donna som hade en historia med flera pojkar som man kanske inte presenterar för mamma, varav den senaste skulle vara HA - under en "känslomässig genomklappning" berättade hon att det han inte fick tog han med våld, och vid något tillfälle även hans vänner.

Det är ju för jävligt, men varför söker sig tjejer till kriminella.
De verkar fan i mig vilja bli illa behandlade.
Verkar som att dyra presenter är viktigare än ett värdigt liv.
Citera
2008-03-16, 15:40
Medlem
kan inte A.Ls golning diskuteras lite mer helt underbart när folk tror att en ängel inte kan gola, så låt se lite fler "Nä aldrig att det skulle va så fram me bevis" och sen lite bevis men fortfarande samma idiotkommentarer "nä aldrig fram me bevis"
Citera
2008-03-16, 18:40
Medlem
Tycker väl inte att det blev någon diskussion alls. "Bevis" finns och golningen är solklar. Men bikermoralen verkar mest bara vara dubbelmoral.

Om någon är högt uppsatt så kan de göra vad som helst, och alla deras "bröder" och wannabes tiger och blundar (och till och med dumnekar här på FB).

Hämta ut utredningen och läs själva. Det går att hämta ut specifika förhör bara, om man inte vill betala för en hel utredning på 1000 sidor.

A.L medlem i HAMC
Ärende: Mord i Göteborg 2007
FUP: Dnr 1400-K 14479-07 (från polisen i Gbg)
Citera
2008-03-17, 00:46
Medlem
passar så bra att vara 1%.
En "hangaraound" blir dömd för våldtäkt.
Öhh vi tror inte på rättsystemet så det e lugnt han e oskyldig.lol
Citera
2008-03-17, 10:19
Bannlyst
Hur ligger Karmhagen till nu då? Good eller bad standing? Tänker på Expressens artikel i går (16/3). Ja, svaret är väl ganska självklart egentligen. Men någon kanske sitter på info om hans tid i HA? The true story så att säga.
Citera
2008-03-17, 17:57
Medlem
Lao Tzus avatar
En av höjdarnas klubbar fyller visst år

En av höjdarnas klubbar fyller visst år idag och kommer med ny bok-party över hela världen eller?
Citat:
Barger spends as much time these days on his horse as his hog.Dressed in a battered Stetson hat, blue jeans and cowboy boots with chrome spurs, the legendary Hells Angels patriarch forever identified with the motorcycle club that turns 60 on Monday, keeps a small ranch near Phoenix....Now, with the Hells Angels turning 60 on Monday in an increasingly regulated world, he sees less room for the kind of rugged American individualism he sees exemplified by cowboys and bikers. "We're the last of the free Americans in the United States," he says. "There's very few of us left."

http://www.reuters.com/article/lifestyleMolt/idUSN1616088020080317
http://www.reuters.com/article/lifestyleMolt/idUSN1616088020080317?sp=true
Senast redigerad av Lao Tzu 2008-03-17 kl. 18:07.
Citera
2008-03-18, 21:06
Medlem
Dan lynge? Ngn som har info om denna karln? Såg att han släppt en bok men den var väl tydligen bara på danka. Finns det ngn som sitter med info om vad han gör idag lite om hans bakgrund och gärna en bra bild på hur han ser ut så vore jag tacksam =)!
Citera
2008-03-18, 21:34
Medlem
Aardwolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Själsfrände
Hur ligger Karmhagen till nu då? Good eller bad standing? Tänker på Expressens artikel i går (16/3). Ja, svaret är väl ganska självklart egentligen. Men någon kanske sitter på info om hans tid i HA? The true story så att säga.

Är det så självklart? Och han har suttit av sitt straff för det han har gjort så låt det vara så
Citera
2008-03-20, 07:59
Bannlyst
Var på The Anker i stockholm ihelgen
skulle ut med polarna o ta en öl bara, är inte på någons
sida varken bandidos eller hells angels osv
men polarna sa att det där är en Bandidos krog eller flera medlemmar o deras supportrar hänger dära... , var ganska mycket folk
sen mitt i allt dyker det upp en ljus kille med tröjan (Red & white Crew stockholm) och en annan med Support 81 och en annan med Support 81 Malmö, dem satt sig mitt i folk massan o drack o hade trevligt såg det ut som sen så blev de bråk mellan RW killen och polisen någon som var där o såg händelsen?
Citera
2008-03-20, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av X666X
Var på The Anker i stockholm ihelgen
skulle ut med polarna o ta en öl bara, är inte på någons
sida varken bandidos eller hells angels osv
men polarna sa att det där är en Bandidos krog eller flera medlemmar o deras supportrar hänger dära... , var ganska mycket folk
sen mitt i allt dyker det upp en ljus kille med tröjan (Red & white Crew stockholm) och en annan med Support 81 och en annan med Support 81 Malmö, dem satt sig mitt i folk massan o drack o hade trevligt såg det ut som sen så blev de bråk mellan RW killen och polisen någon som var där o såg händelsen?

Var du där eller inte?
Citera
2008-03-20, 12:03
Bannlyst
Jag var där var du?!
Citera
2008-03-20, 12:08
Medlem
Läste att skådespelaren Chuck zito, eller mer känd som Chucky Pancamo ifrån tvserien OZ, är föredetta HA medlem. Var medlem fram till 2004.

Tror man ser hans HA tattoo i serien.

Nu kanske alla visste detta utan jag, men finns det några fler "kändisar" som är knutna till HA?

källa: http://www.imdb.com/name/nm0957257/bio
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in