Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-08-17, 14:28
Medlem
Såg MC Sweden i Uppsala igår tillsammans med HA.
Läste i Svensk Maffia att MC Gjutgärn var hangaround kan det vara så att dom avancerat till prospect? Nån som vet??
Citera
2008-08-17, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonas23
Läste i Svensk Maffia att Gjutgärn MC (ändra till rätt) var hangaround kan det vara så att dom avancerat till prospect? Nån som vet??
mc sweden bärs av personer/klubbar som är prospect till Ha eller red devils beroende på färgerna. så som du formulerat dig låter det som att mc sweden är en egen fristående klubb utan kopplingar till varken HA eller Red Devils (upplysa)
Senast redigerad av AKSNEVS 2008-08-17 kl. 16:15.
Citera
2008-08-17, 17:32
Medlem
stibkloFs avatar
HA i Hbg?

Ser Bandidos överallt....men aldrig HA. Har de lagt ner i Hbg?
Citera
2008-08-17, 19:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stibkloF
Ser Bandidos överallt....men aldrig HA. Har de lagt ner i Hbg?

Kolla med Slaktaren. Han kan nog svara på både det ena och andra
Citera
2008-08-18, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AKSNEVS
mc sweden bärs av personer/klubbar som är prospect till Ha eller red devils beroende på färgerna. så som du formulerat dig låter det som att mc sweden är en egen fristående klubb utan kopplingar till varken HA eller Red Devils (upplysa)

klart att jag vet vad mc sweden innebär.. var dåligt skrivet okej. men om du läst att jag skrev att mc gjutgärn vid tillfället boken skrevs blivit hangaround så hade du förstått att jag mena att dom möjligtvis nu avancerat till prospect dvs mc sweden.

så har du svar på frågan. är det gamla mc gjutgärn som nu knatar runt i mc sweden västar??
Citera
2008-08-18, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonas23
Läste i Svensk Maffia att MC Gjutgärn var hangaround kan det vara så att dom avancerat till prospect? Nån som vet??

Gjutjärn mc lades ner för ca 2 år sedan om jag inte minns fel och blev white knights mc efter att flera medlemmar gick in i HA i STHLM.
Så det kanske e White knight som blivit proppar.
Citera
2008-08-18, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EC-TERROR
Gjutjärn mc lades ner för ca 2 år sedan om jag inte minns fel och blev white knights mc efter att flera medlemmar gick in i HA i STHLM.

Hur gick det med sillen som var med i gjutjärn? Vad gör han idag och är han fortfarande medlem?
Citera
2008-08-18, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av midnattsblå
Hur gick det med sillen som var med i gjutjärn? Vad gör han idag och är han fortfarande medlem?

Vet inte om han e med fortfarande,men det e väl han som fortfarande
har hant om ny-bildade klubbar inom sverigemodellen.
Citera
2008-08-18, 21:29
Medlem
Citat:
Vet inte om han e med fortfarande,men det e väl han som fortfarande
har hant om ny-bildade klubbar inom sverigemodellen.

Ja han hade då det för några år sen och är han fortfarande medlem så har han antagligen avancerat upp nåt snäpp eller så har han hoppat av,vilket jag har svårt att tro.
En trevlig kille förövrigt
Citera
2008-08-18, 21:45
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av midnattsblå
Han är medlem i White Knights och har kvar uppdraget som kontaktperson åt SBM. WK är inte proppar åt någon utan en egen självständig klubb.
Citera
2008-08-18, 23:47
Medlem
Citat:

mycket möjligt att så kan vara. kika på deras hemsida. där grattar några åt deras nya ryggar nu i juli..
Citera
2008-08-18, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wurzten
Han är medlem i White Knights och har kvar uppdraget som kontaktperson åt SBM. WK är inte proppar åt någon utan en egen självständig klubb.

vad är det för nya ryggar dom fått då? är det deras egna eftersom att dom är "nya"??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in