Citat:
Ursprungligen postat av AbrahamLincoln
Detta är fan helt otroligt. Jag har ställt en fråga som vissa verkar veta svaret på ett antal gånger. Och varje gång så får jag en halv mening rörande min fråga, och så övergår det till bajskastning på någon annan användare.
Lägger väll ner helt enkelt med att hoppas på ett svar. Och varför undrar jag? Jo för att det är intressant att en person som en gång varit så framträdande i HA helt plötsligt åker ur. Skulle vara kul att veta vad han gjorde för att förtjäna det.
Men men, fortsätt ni med att skrika på varann, säkert jättebra för diskussionen i detta forum.
Jag håller med, på sistonde har tråden blivit rena rama sandlådan, med "jag-känner-den-snubben" och "han-spöar-den-du-känner" attityd.
Tyvärr får man nästan bara spydigheter tillbaka på en fråga. Forumet borde vara ett ställe där man diskuterar olika frågor och teorier, och folk grottar ner sig för att försöka få fram ett svar. Mer som man gör i brottstrådarna. Är man sugen på att be någon att dra åt helvete, så skicka ett PM istället för att posta 15 "skit på dig" inlägg.