Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-06-14, 17:13
Medlem
Roadrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ladida
Mja...1500 spänn för tre bokstäver tycker jag inte är rimligt.

Men det kanske bara är jag som är miljöskadad...sedan kan man ju ifrågasätta seriositeten att tatuera på en festival, men det är en annan sak och ett annat forum.
Det är väll inte oseriösare än att ha en tattuerare som sitter och gaddar folk på hojfester t.ex. Och det händer ju faktiskt rätt ofta.
Citera
2009-06-14, 17:52
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
En drös=10-20st.

Eller trodde du jag menade en hel arme och kortege av änglar?

Annars tycker jag du är så tuff Wurzten, du är liksom min idol som ser så många fler på genomsnittligt barhäng.
Mmmm...
Eftersom jag bara såg 2-3 st så undrade jag. Och jag ser ofta fler, vad skulle det vara för konstigt med det ?
Citera
2009-06-14, 17:58
Medlem
Ladidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roadrage
Det är väll inte oseriösare än att ha en tattuerare som sitter och gaddar folk på hojfester t.ex. Och det händer ju faktiskt rätt ofta.
Precis, jag tycker inte heller det känns seriöst...eller skulle jag tycka det?
Citera
2009-06-14, 17:59
Medlem
Ladidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wurzten
Eftersom jag bara såg 2-3 st så undrade jag. Och jag ser ofta fler, vad skulle det vara för konstigt med det ?
Inget konstigt alls, tycker bara du är tuff och ball som umgås med alla dessa Hells Angels pojkar.
Citera
2009-06-14, 18:37
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Inget konstigt alls, tycker bara du är tuff och ball som umgås med alla dessa Hells Angels pojkar.
Det gör jag inte, jag är bara på samma ställen ibland så du kan tagga ned.
Citera
2009-06-14, 18:57
Medlem
Roadrages avatar
Citat:
Precis, jag tycker inte heller det känns seriöst...eller skulle jag tycka det?
Jag fattar bara inte varför du tycker att det är oseriöst? Är det miljöerna som inte känns rätt som rockfestivaler eller hojfester? Jag menar, det är ju nästan så att var och varannan människa som går på dessa tillställningar är beprydda med ett antal tatueringar och säkerligen inte skulle banga på en till. Så varför inte ha tatuerare som event på sådana ställen?

Så länge det är en tatuerare som kan sin sak, och inte någon klåpare som lyckats komma över någon apparat och börjar vandalisera sina vänner med den, så tycker inte jag att det spelar någon roll var fan man sitter och blir gaddad någonstans.
Citera
2009-06-14, 19:19
Medlem
Ladidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roadrage
Jag fattar bara inte varför du tycker att det är oseriöst? Är det miljöerna som inte känns rätt som rockfestivaler eller hojfester? Jag menar, det är ju nästan så att var och varannan människa som går på dessa tillställningar är beprydda med ett antal tatueringar och säkerligen inte skulle banga på en till. Så varför inte ha tatuerare som event på sådana ställen?

Så länge det är en tatuerare som kan sin sak, och inte någon klåpare som lyckats komma över någon apparat och börjar vandalisera sina vänner med den, så tycker inte jag att det spelar någon roll var fan man sitter och blir gaddad någonstans.
Som sagt, vi kan ta det i en annan tråd.

Att man är så pengakåt att man beger sig ut på vägarna och tatuerar i en liten hytt där det varken är sanitärt eller bra gör saken mindre seriöst ifall du frågar mig.

Såg en snubbe som stod och pissade mot "kuren" där gaddarna höll till på SRF, låter ju som en underbar ide. Kanske jag också vill tatuera mig hos en tatuerare där någon står och pissar rakt in mot tatuerar stället.

Du är varmt välkommen att starta en tråd i tatueringsforumet så kan vi fortsätta där.
Citera
2009-06-14, 19:20
Medlem
Roadrages avatar
Citat:
Som sagt, vi kan ta det i en annan tråd.

Att man är så pengakåt att man beger sig ut på vägarna och tatuerar i en liten hytt där det varken är sanitärt eller bra gör saken mindre seriöst ifall du frågar mig.

Såg en snubbe som stod och pissade mot "kuren" där gaddarna höll till på SRF, låter ju som en underbar ide. Kanske jag också vill tatuera mig hos en tatuerare där någon står och pissar rakt in mot tatuerar stället.

Du är varmt välkommen att starta en tråd i tatueringsforumet så kan vi fortsätta där.
Nej tack.
Citera
2009-06-17, 17:53
Medlem
Nån som vet vem den utpressade är?
http://www.dt.se/nyheter/hedemora/article440140.ece
Citera
2009-06-18, 13:27
Medlem
Fomcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aceman67
Nån som vet vem den utpressade är?
http://www.dt.se/nyheter/hedemora/article440140.ece

Vad jag vet är det ingen dömd för det påstådda brottet. fram tills dom fallit finns det enligt mig ingen skyldig, misstänkt kan man vara enbart pga tillhörighet.
Citera
2009-06-19, 10:58
Medlem
drdunders avatar
http://sydsvenskan.se/malmo/article443578/Forre-HA-ledaren-forhord-av-polis-om-intygsfusk.html

läs iegnom artikeln, vad sägs om en golning från fd högsta hönset, trodde 1% inte snackade med snuten o myndigheter, vad fel man kan ha... Känns som hela 1% världen börjar bli ngn slags extra utredare o väktare i samhället....
Citera
2009-06-19, 13:04
Medlem
guldankans avatar
Vart åker alla 1%are och käkar sill och färskpotatis till midsommar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in