Citat:
Ursprungligen postat av Roadrage
Jag fattar bara inte varför du tycker att det är oseriöst? Är det miljöerna som inte känns rätt som rockfestivaler eller hojfester? Jag menar, det är ju nästan så att var och varannan människa som går på dessa tillställningar är beprydda med ett antal tatueringar och säkerligen inte skulle banga på en till. Så varför inte ha tatuerare som event på sådana ställen?
Så länge det är en tatuerare som kan sin sak, och inte någon klåpare som lyckats komma över någon apparat och börjar vandalisera sina vänner med den, så tycker inte jag att det spelar någon roll var fan man sitter och blir gaddad någonstans.
Som sagt, vi kan ta det i en annan tråd.
Att man är så pengakåt att man beger sig ut på vägarna och tatuerar i en liten hytt där det varken är sanitärt eller bra gör saken mindre seriöst ifall du frågar mig.
Såg en snubbe som stod och pissade mot "kuren" där gaddarna höll till på SRF, låter ju som en underbar ide. Kanske jag också vill tatuera mig hos en tatuerare där någon står och pissar rakt in mot tatuerar stället.
Du är varmt välkommen att starta en tråd i tatueringsforumet så kan vi fortsätta där.