Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-01-12, 12:49
Medlem
Jag pratade med många som bodde i Hasslarp för många år sedan, SAMTLIGA jag pratade med hade inte något ont att säga om dom.
Sedan har jag efter det jobbat ihop med killar från både HA och Red Devils och dom var det i alla fall inga fel på, hjälpsamma och trevliga.
Citera
2010-01-12, 12:59
Medlem
BigB666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anders L
Jag pratade med många som bodde i Hasslarp för många år sedan, SAMTLIGA jag pratade med hade inte något ont att säga om dom.
Sedan har jag efter det jobbat ihop med killar från både HA och Red Devils och dom var det i alla fall inga fel på, hjälpsamma och trevliga.

Nej nej alla är jätte dumma hela tiden... har hört att de bara vill alla illa och att man kan dö om man frågar fel
Citera
2010-01-12, 13:06
Medlem
Seså Lucky svara nu på frågan om Zeke. Och nej du kommer inte att kunna googla fram det svaret.
Citera
2010-01-12, 13:08
Medlem
Von0bens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuckyPeopleCenter
Du har sagt att jag inte vet något. Och du har sagt att du själv inte vet något.

Men tydligen vet vi olika. Och du har fel.

Fel forumdel?

Jag har som sagt tidigare känt dels folk som blåsts i affärer med HA -medlemmar och fått benen avslagna som tack, och även folk som blivit pressade på att betala "böter" till enskilda medlemmar de inte ens känner, och som de inte ens har affärer med.

Jag tycker det jag har hört berättas för mig av folk som råkat ut för folk inom HA inte direkt tyder på någon ovanlig "regel"-mässigt sätt att begå kriminella handlingar.

Du idoliserar HA och låtsas stå på deras sida. Egentligen är du bara en internetriddare som drömmer om att vara med i ett mc-gäng.
Citera
2010-01-12, 13:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HOG97
Seså Lucky svara nu på frågan om Zeke. Och nej du kommer inte att kunna googla fram det svaret.
Ingen aning om Zeke.
Citera
2010-01-12, 13:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Von0ben
Jag har som sagt tidigare känt dels folk som blåsts i affärer med HA -medlemmar och fått benen avslagna som tack, och även folk som blivit pressade på att betala "böter" till enskilda medlemmar de inte ens känner, och som de inte ens har affärer med.

Jag tycker det jag har hört berättas för mig av folk som råkat ut för folk inom HA inte direkt tyder på någon ovanlig "regel"-mässigt sätt att begå kriminella handlingar.

Du idoliserar HA och låtsas stå på deras sida. Egentligen är du bara en internetriddare som drömmer om att vara med i ett mc-gäng.
Det är bra att ni fick lite spö, för ni har väl betett er som idioter.

Att ni blev bötfällda är ju helt klart inte bra, men i och med att det rör dig, så tycker jag det känns okej. Du verkar vara en liten dumskalle, och i och med att jag är en internetgangster, för sådant vet ju du, så unnar jag dig fortsatta trevligheter. Din jävla mupp.
Senast redigerad av LuckyPeopleCenter 2010-01-12 kl. 13:37.
Citera
2010-01-12, 13:42
Medlem
Von0bens avatar
Citat:
Det är bra att ni fick lite spö, för ni har väl betett er som idioter.

Att ni blev bötfällda är ju helt klart inte bra, men i och med att det rör dig, så tycker jag det känns okej. Du verkar vara en liten dumskalle, och i och med att jag är en internetgangster, för sådant vet ju du, så unnar jag dig fortsatta trevligheter. Din jävla mupp.

Nej de förtjänade inte att bli blåsta på verkningslöst pulver och sedan sönderslagna när de klagade.

Du är en riktig gangster. Jag menar, du har ju en farbro i Cosa Nostra och allt. Tufft.
Citera
2010-01-12, 13:45
Bannlyst
Citat:
Nej de förtjänade inte att bli blåsta på verkningslöst pulver och sedan sönderslagna när de klagade.

Du är en riktig gangster. Jag menar, du har ju en farbro i Cosa Nostra och allt. Tufft.
Jag är ingenting. Kom ihåg det nu - jag är ingenting. Men sluta dra upp det var och varannan dag, för då blir man ju sne.

Vad gäller dina polare så har jag inget att säga.
Citera
2010-01-12, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigB666
Nej nej alla är jätte dumma hela tiden... har hört att de bara vill alla illa och att man kan dö om man frågar fel

Vill alla illa?
Man kan dö om man frågar fel??
Jag förstår att du aldrig mött dom i verkliga livet.
Ser jag dom på en mack eller nåt ställe så pratar jag gärna med dom, dom uppskattar ju det oxå, jag förstår dom om dom blir sura när alla (som du?) bara tittar snett på dom och snackar en massa skit...
Citera
2010-01-12, 14:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Anders L
Vill alla illa?
Man kan dö om man frågar fel??
Jag förstår att du aldrig mött dom i verkliga livet.
Ser jag dom på en mack eller nåt ställe så pratar jag gärna med dom, dom uppskattar ju det oxå, jag förstår dom om dom blir sura när alla (som du?) bara tittar snett på dom och snackar en massa skit...
Även om den där BB666 (han är så cool så han måste ha 666 i nicket) så skojade han med dig. Han menade att den där hypen att de är så överdrivet farligt jämt och ständigt är överdriven. Ironi är tyvärr svår i text.

Både han och jag håller med dig.
Citera
2010-01-12, 14:05
Medlem
Citat:
Även om den där BB666 (han är så cool så han måste ha 666 i nicket) så skojade han med dig. Han menade att den där hypen att de är så överdrivet farligt jämt och ständigt är överdriven.

Både han och jag håller med dig.

Ahh, det fattade ju inte jag

Jag skrattade en gång när jag frågade en HA medlem om vad han skulle hitta på på semestern "jag skulle kunna berätta det för dig men då måste jag döda dig efteråt, så vill du verkligen veta?"
Fan va jag skrattade, vilken skön komentar från en sån kille
Citera
2010-01-12, 16:46
Medlem
langaocbs avatar
Citat:

De verkar bete sig som alla andra kriminella om man får tro historierna, typ låta någon sälja kola på redis för att sen fixa en utomstående som robbar kranen och vips så sitter stackaren (nåja) i deras klor.
Vad fan tror folk? Så jävla trött på alla idioter som typ vill skjuta snattare och sen sitter och håller på HA i Danmarks-konflikten
"Vikingaråd"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in