Klart att det är det som är meningen, men om man nu måste välja mellan av vara på en fest med stela studenter eller på en klubb där folk bjuder mer på sig själv, så är det ett lätt val. Men visst, jag håller med, studentandan är något att jaga
Haha, ok, tråkigt läge! Jag har, som sagt, fortfarande inte varit på en nation, pub eller klubb i lund än, vilket känns extremt tragiskt. Men i januari så jävlar!
Det låter jävligt kul. Du får gärna slänga iväg ett mess när du har mer info. Hade nog kunnat vara en trevlig grej! Ska du dit?
Citat:
Ursprungligen postat av Urgrund
Fast det känns ju som att det är meningen att man ska träffa studentfolk när man själv är en, har faktiskt varit med om en del kul grejer när det händer saker på riktigt mellan när folk ska på sittningar och andra höjdpunkter. Studentandan är nog det bästa, där alla är festglada och skriker och stojar som aldrig förr.
Dock råkar jag alltid stöta på ett fullt mongo i varenda jävla nationskö, måste vara drabbad av någon slags förbannelse för de muckar alltid med mig.
Nåväl, det sker en träff i Lund för Malmö och Lunds FB:are som går av stapeln i Januari(?) så det kanske kan vara något!