Citat:
Ursprungligen postat av Chefen1
Här står det:
Det är njutandet av att plåga som är själva grejen, men det gör man inte med mindre än att någon annan har njutit av att plåga en också, säger Mats Mogren till TV4 Göteborg.
http://www.gt.se/nyheter/1.1677738/han-verkade-lattad-over-att-erkanna
Jag tolkar detta som att han blivit utsatt för plågor av någon. Man föds ju inte med dessa sjuka nöjen. Dom flesta pedofiler utvecklar ju sin pedofili för att dom själva blivit utsatta av en pedofil.
Så vem kan ha lekt med honom när han var liten?
För övrigt tycker jag att hans mamma borde ha insett vad han syssla med för länge sedan. Mina katter är väldigt snälla men nog fan kan man se på mina händer när jag gett (tvingat i ) dom avmasknings tablett. En katt som VILL lös är fan värre en en människa.
Han har ju skrivit på Flashback att styvpappan eller pappan (minns inte vem av dem) "varit
lite våldsam och hotfull"
Lite är ju en definitinsfråga och han verkar hur som helst tagit väldig skada av det psykiskt. Typiskt att man diagnostiserar misshandlade och försummade barn med typ aspberger
Han har också i ett inlägg beskrivit hur han skruvat lös skruvarna på sin styvpappas säng "för jävlas han med mig, så jävlas jag med honom"
Att det är den manliga delen av familjen som plågat killen anser jag är uppenbart. Kvinnohatet han känner kommer väl av att mamman inte velat/orkat/kunnat skydda honom och indirekt också plågat honom.