2009-08-17, 22:49
Bannlyst
ngn tidigare sa att en hund skulle ha blivit stulen i lerum.

jag sökte på det på google.

http://www.google.se/#hl=sv&q=%22hund+stulen%22+lerum&meta=&fp=630660c3 d9ff1493

http://www.google.se/#hl=sv&q=%22Hund+stulen+i+Hulan%22&meta=&fp=630660 c3d9ff1493

Men när man trycker på länken finns nyheten tydligen inte kvar,
Citera
2009-08-17, 22:53
Medlem
G.Bs avatar
Citat:

Vill ni döda någon?

Klart man har tänkt på det. Typ, bli som en seriemördare eller något och försöka lura polisen så länge man kan. Det vore grymt, att bli en av världens mest ökände seriemördare. Men tyvärr är jag alldeles för frisk och klar i huvudet, så i nuläget skulle jag inte kunna döda någon. Men jag planerar att göra det någon gång i framtiden.

kanske vi har satt stopp för detta!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Vet du vilken relation han haft till tjejerna?

Den tjejen som var med i GPs artikel (har inte länk nu. Hon A) gick på samma gymnasium som honom. Båda två gick samhäll fast olika inriktningar om jag inte minns helt fel. Huruvida dom kände varandra på högstadiet vet jag ej
Citera
Medlem
Lysrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exabyte
Charles Manson har väl ett välbekant ansikte som föräldrar borde känna igen?

Jag såg en bild på Manson alldeles häromdan och trodde först att det var Frank Zappa..

Utifrån vad jag läst här nu så borde dom väl ta in honom inom det närmaste dygnet. Och göra en husrannsakning. Tillstånd fodras från åklagaren.Rättvisan jobbar långsamt.

För mig verkar det här vara en nolla, han har förmodligen åkt nån annan stans nu efter allt rabalder och lämnat datorn hemma med okrypterad disk.

Att radera hjälper inte mycket.
Citera
2009-08-17, 22:54
Medlem
nittonhundratals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G.B
kanske vi har satt stopp för detta!

Saken är ju den, att även om han döms till det värsta möjliga straffet i det här fallet, så är han ute om två år igen. Och då är det fritt fram att göra vad han vill igen.
Senast redigerad av nittonhundratal 2009-08-17 kl. 22:57.
Citera
2009-08-17, 22:55
Medlem
MoLoKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysror
Jag såg en bild på Manson alldeles häromdan och trodde först att det var Frank Zappa..

Utifrån vad jag läst här nu så borde dom väl ta in honom inom det närmaste dygnet. Och göra en husrannsakning. Tillstånd fodras från åklagaren.Rättvisan jobbar långsamt.

För mig verkar det här vara en nolla, han har förmodligen åkt nån annan stans nu efter allt rabalder och lämnat datorn hemma med okrypterad disk.

Att radera hjälper inte mycket.

Han har nog dumpat sin hårddisk i Säveån. Och sin digitalkamera med de smaskiga bilderna på.
Citera
2009-08-17, 22:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vapensköld
--

jag får bara detta meddelande när jag ska komma in. hur ska jag göra?

*** Access Denied: Too many connections

ingen aning det skall fungera
Citera
2009-08-17, 22:57
Medlem
Bevisen som finns just nu är ju inget han åker dit frr, men finns det dna eller bängen hittar grejer hemma hos han eller kan knyta han på nått sätt är han ju rökt.

Men det som lagts fram hittills skulle iaf räckt för mig för att jag skulle läxat upp luvven rejält om det vart mina djur.
Citera
2009-08-17, 22:59
Medlem
Men om han nu döms, vilket vi hoppas, så lär han väl få det högsta straffet också? Pga grovheten och uppmärksamheten. Två år är ju ingenting, men det är ju bättre än dagsböter.
Vad tror ni?
Var han tillräckligt smart för att inte lämna fingeravtryck på måttbandet som katten hängdes i, eller på breven? Han verkar ju trots allt inte så intelligent som han försöker ge sken av. Eller några andra säkra bevis?
Jaja, tur att alla indicier pekar på honom och det borde kunna vara tillräckligt för att få honom fälld. Eller?
Citera
2009-08-17, 23:00
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nittonhundratal
Saken är ju den, att även om han döms till det värsta möjliga straffet i det här fallet, så är han ute om två år igen. Och då är det fritt fram att göra vad han vill igen.

Vi får väl hoppas att det blir rättspsyk, tyvärr blir mindre folk dömda till det nuförtiden pga de "hårdare bedömningarna" .
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Spratt
Den tjejen som var med i GPs artikel (har inte länk nu. Hon A) gick på samma gymnasium som honom. Båda två gick samhäll fast olika inriktningar om jag inte minns helt fel. Huruvida dom kände varandra på högstadiet vet jag ej

De har känt varandra hela livet.
Citera
Medlem
Jävlar om jag träffade på den där äckliga jäveln skulle jag sparka ut tänderna på han
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in