2009-08-21, 09:49
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DarkHelmetSwe
Jag var väldigt skeptisk till allt detta i början. Angående bernado123. Och jag vill minnas att jag till och med satte min kuk i pant så att ni andra användare skulle få köra den i skruvstäd om ni hade rätt.... Just nu känns det som min kuk ligger väldigt illa till! Så, är det någon av er användare som kräver min kuk, eller ska jag få slippa undan med blotta förskräckelsen? Jag bor i Skogås i Huddinge.Hur gör vi? Någon med bra ide?

Det är bara skäppa skiten och gå vidare och börja kämpa om ny saker för dig

Jag tycker du ska försvara att ingen har gått på månen, förintelsen har inte funnits och Therese Alshammar igentligen är kanin
Citera
2009-08-21, 10:43
Bannlyst
Blir nästan irriterad när jag hör att 6 pers ska dela på summan, tipset som JAG kom fram till och delade med mig av till medlemmar här, som sedan ringde polisen och sa exakt samma sak som jag sa ska nu ha en del av kakan. Sorry, visst jag gjorde det inte alls för pengar, men irriterad blir jag allt.
Citera
2009-08-21, 10:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rosaeleena
Blir nästan irriterad när jag hör att 6 pers ska dela på summan, tipset som JAG kom fram till och delade med mig av till medlemmar här, som sedan ringde polisen och sa exakt samma sak som jag sa ska nu ha en del av kakan. Sorry, visst jag gjorde det inte alls för pengar, men irriterad blir jag allt.

Vilka sex personer är det? Jag tycker att ni bestämmer att hela summan ska gå till lämplig förening för djur!
Citera
2009-08-21, 11:00
Medlem
PastorAstorFlanells avatar
Förlåt en nykomling

Citat:
Ursprungligen postat av Chefen1
Han erkände väl för typ 3 dagar sedan?
Förlåt då. Vad jag tyckte var intressant var att polisen erkänner i TV att de häckar på detta forum. Fast det kanske också är gammalt. Ursäkta!
Citera
2009-08-21, 11:03
Medlem
JackBlacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PastorAstorFlanell
Förlåt då. Vad jag tyckte var intressant var att polisen erkänner i TV att de häckar på detta forum. Fast det kanske också är gammalt. Ursäkta!
Vi vet sen långt tillbaka att även SÄPO är här inne
Citera
2009-08-21, 11:07
Medlem
relativs avatar
Citat:

Vilka 6 personer? Förstår faktiskt inte hur du kan bli sur över det. Påstår du att du gjorde allt helt själv? Tråden här var helt poänglös sedan du kommit på identiteten?

Alla som skickade skärmdumpar och nya samband etc? De kommer inte få några pengar alls.
Citera
2009-08-21, 11:11
Bannlyst
Ja, huvudsaken är väl någonstans att personen är fast
Citera
2009-08-21, 11:13
Bannlyst
Citat:

Skit i pengarna. Tänk istället på självtillfredsställelsen i att han har åkt dit och att husdjuren i Lerum kommer att gå säkra under ganska lång tid framöver.
Citera
2009-08-21, 11:13
Medlem
Hur många pengar låt totalpotten på?

Vad har jag missat, får man koppla konton nu förresten?
Citera
2009-08-21, 11:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Apologeten
Skit i pengarna. Tänk istället på självtillfredsställelsen i att han har åkt dit och att husdjuren i Lerum kommer att gå säkra under ganska lång tid framöver.

Och att vi satt grova käppar i hjulet för en mycket möjlig seriemördare.
Citera
2009-08-21, 11:14
Medlem
relativs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big Puff
Hur många pengar låt totalpotten på?

Vad har jag missat, får man koppla konton nu förresten?

Man får iaf säga att Joel Ander = bernardo123 = djurplågaren i Lerum.
Citera
2009-08-21, 11:15
Medlem
relativs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SonnyBonds
Och att vi satt grova käppar i hjulet för en mycket möjlig seriemördare.

Inte vi. Bara rosaeleena.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in