2011-03-06, 21:19
  #961
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrBormann
Facerapade en kvinnlig kollega. "Någon mer än jag som törs erkänna att jag inte tvättar händerna efter att jag bajsat och sedan inte kan låta bli att sitta och lukta på fingrarna?"

Tog bort det innan hon märkte det (hon var på semestern en vecka), men chefen hann se det och tyckte att det var så äckligt att min kollega fick sparken (chefen angav dock andra skäl). Kollegan hade just köpt hus och var dessutom gravid, vilket jag inte visste då, så hon får inget nytt jobb och har inget att komma tillbaka till sedan. Hon brukar ringa till en polares tjej och gråta. Det verkar inte som att kommer ha råd att flytta in i huset, så de blir av med hela handpenningen och måste bo kvar i hyresrätten.

Även en ganska enkel facerape kan bli rolig om man har tur.

Dåligt av dig
Citera
2011-03-06, 23:47
  #962
Medlem
Gjorde en facerape på min sambo från mitt eget konto. (Det kanske inte är en facerape förresten?)
Hursomhelst, jag skapade en fb för några år sedan men använder den nästan aldrig hade ca. 200 vänner
på den varav ca.100 av kvinnligt kön.

En kväll efter några öl kom jag på en kul ide, skrev i statusraden:

Tyvärr måste jag nu ta bort alla av kvinnligt kön från min vänlista då min sambo inte
gillar att jag pratar med tjejer på nätet. Hoppas ingen tar illa upp.

Sen rensade jag järnet.

Fy jävlar vad skäll jag fick dagen efter..
Citera
2011-03-07, 00:45
  #963
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av photowiz
Gjorde en facerape på min sambo från mitt eget konto. (Det kanske inte är en facerape förresten?)
Hursomhelst, jag skapade en fb för några år sedan men använder den nästan aldrig hade ca. 200 vänner
på den varav ca.100 av kvinnligt kön.

En kväll efter några öl kom jag på en kul ide, skrev i statusraden:

Tyvärr måste jag nu ta bort alla av kvinnligt kön från min vänlista då min sambo inte
gillar att jag pratar med tjejer på nätet. Hoppas ingen tar illa upp.

Sen rensade jag järnet.

Fy jävlar vad skäll jag fick dagen efter..


Haha snyggt jobbat!
Citera
2011-03-07, 20:34
  #964
Medlem
Kul tråd!

Tänkte dela med mig av en liten oväntad händelse för några månader sen då jag kom över ett FB-konto.
Inledde hela händelsen med de klassiska lasse stefanz statusuppdateringarna och födelsedagsbuset.
Följdaktligen skickade jag även en förfrågan att skapa ett förhållande med en random tjej i vänlistan.

Döm om min förvåning dagen efter då den var accepterad! De hade tydligen tisslat och tasslat friskt i någon månad och kjoltyget tog detta som ett tecken på att det skulle bli seriöst!
Citera
2011-03-08, 21:42
  #965
Medlem
cytrezs avatar
Har en hypotes på en lagom pinsam facerape, den lyder:

Skriv privata meddelande till alla brudar som polare har som vänner, där det står:
"
Hejsan!

Skulle du kunna "Gilla" min profilbild, jag försöker nämligen att imponera på en brud, och skulle vilja få henne svartsjuk

Tack så mycket!

"

Jag skulle facepalm'a ett antal gånger om jag blev utsatt för det :>
Citera
2011-03-10, 19:39
  #966
Medlem
Mumsemumss avatar
En dum fråga men är det olagligt att "låna" sin kompis dator och skriva typ "jag suger kuk and i like it"???
Citera
2011-03-10, 19:42
  #967
Medlem
whosgotthecracks avatar
ot

Det finns ett barn som blivit döpt till Facebook (i afrika tror jag) om hon blir våldtagen så är det en ÄKTA facerape.

okej, den va dålig.
Citera
2011-03-10, 21:46
  #968
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trumslagaren
Kul tråd!

Tänkte dela med mig av en liten oväntad händelse för några månader sen då jag kom över ett FB-konto.
Inledde hela händelsen med de klassiska lasse stefanz statusuppdateringarna och födelsedagsbuset.
Följdaktligen skickade jag även en förfrågan att skapa ett förhållande med en random tjej i vänlistan.

Döm om min förvåning dagen efter då den var accepterad! De hade tydligen tisslat och tasslat friskt i någon månad och kjoltyget tog detta som ett tecken på att det skulle bli seriöst!


Är du säker på att det "tisslats och tasslats"? Kan det inte bara vara så att hon accepterat den som en "kul grej". Det är trots allt inte alltför ovanligt att vissa har förhållanden på facebook trots att de inte är tillsammas. Det gäller dock främst tjejer av samma kön, men har fortfarande sett folk som har det med det andra könet trots att det inte är tillsammans.
Citera
2011-03-10, 21:57
  #969
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsemums
En dum fråga men är det olagligt att "låna" sin kompis dator och skriva typ "jag suger kuk and i like it"???


Ursäkta om jag inte svarar på din fråga, men det finns en ganska rolig busringning gjord av Knappen och Hakim som berör precis det ämnet. De låtsas ringa från polisen tror jag och påstår att han har blivit anmäld för datorintrång eller liknande. Killen blir ju ganska skraj och erkänner direkt att han facerapat sin polare.
Citera
2011-03-11, 10:44
  #970
Medlem
Dunder84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kakm0nster
Är du säker på att det "tisslats och tasslats"? Kan det inte bara vara så att hon accepterat den som en "kul grej". Det är trots allt inte alltför ovanligt att vissa har förhållanden på facebook trots att de inte är tillsammas. Det gäller dock främst tjejer av samma kön, men har fortfarande sett folk som har det med det andra könet trots att det inte är tillsammans.


Bra där...
Citera
2011-03-11, 15:19
  #971
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dunder84
Bra där...

Är du helt jävla efterbliven eller gör du dig bara till? Jag hoppas på det sistnämnda med tanke på att din intelligens i det andra fallet är helt förlorad.

Läs en gång till så kanske du klarar av att förstå innebörde(Det kanske är att hoppas på för mycket från dig dock):
"Det gäller dock främst tjejer av samma kön, men har fortfarande sett folk som har det med det andra könet trots att det inte är tillsammans."
Citera
2011-03-11, 20:08
  #972
Medlem
Kamph0rans avatar
Den bästa är när man byter namn och bild på personen och propagerar för något. Ex Mona Sahlin eller Fredrik Reinfeldt.

Den bästa jag är nog när jag skrev ungefär såhär...

"På väg hem från skolan idag kom det en stor, svart jävla hund i full fart mot mig. I ren panik greppade jag en spade som stod vid en uppfart nära mig, hunden hoppar mot mig och "morrar", och i ren panik så slår jag hunden rätt över skallen och den tvärdör av smällen.
Nu är JAG polisanmäld för det? Jag måste väl få försvara mig?!"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in