Lyckades få tillgång till en polares inloggning, så jag passade på att skriva ett långt och känslomässigt inlägg om hur han hade gett upp hoppet om tjejer, för att sedan ha fallit för en speciellt killkompis och en massa strunt om hur underbart det är att äntligen kunna få vara sig själv utan att någon dömmer en för ens sexuella läggning blahblah...
Hur som helst slutade med att skolans enda "offentligt" homosexuella kille kommenterade hans status med "Jag är stolt över dig! Krävs mycket mod för att berätta något sådant! Finns om du vill prata <3" (eller något liknande).
Min polare blev röd som fan i ansiktet när han läste kommentaren, och sedan dess har "bögen" alltid hälsat gulligt till honom i korridoren