2011-03-13, 21:27
  #973
Medlem
Ändrade min käre arbetslöse väns status till "ÄNTLIGEN!! nytt jobb på måndag!"
Vilket antiklimax det blev för hans mor
Citera
2011-03-13, 22:49
  #974
Medlem
Rubarth23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kamph0ran
Den bästa är när man byter namn och bild på personen och propagerar för något. Ex Mona Sahlin eller Fredrik Reinfeldt.

Den bästa jag är nog när jag skrev ungefär såhär...

"På väg hem från skolan idag kom det en stor, svart jävla hund i full fart mot mig. I ren panik greppade jag en spade som stod vid en uppfart nära mig, hunden hoppar mot mig och "morrar", och i ren panik så slår jag hunden rätt över skallen och den tvärdör av smällen.
Nu är JAG polisanmäld för det? Jag måste väl få försvara mig?!"
Haha, den var klockren. Kan tänka mig hur alla djurälskare blir förbannade...
Citera
2011-03-13, 22:55
  #975
Medlem
faadggs avatar
Facerape är utantvekan det på denna jord som gör mig argast! patetiskt att "facerapa" och skriva om det.. tror jag enbart varigt road av detta skit begrepp 1 gång! in my life
Citera
2011-03-14, 19:09
  #976
Medlem
Houldings avatar
Ingen facerape men.....har en polare vars flickvän verkar känna att hon bara måste visa världen hur mycket hon älskar honom genom att dagligen skriva fina saker på Facebook till honom......medans han aldrig skriver detsamma om/till henne.

Men så en dag skrev han något i stil med "Jag har världens bästa flickvän".

Då kunde jag inte låta bli att lägga den första kommentaren: "Facerape! "
Citera
2011-03-16, 16:34
  #977
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kommunistsvin
Vi var ett gäng som skulle ställa till lite kaos med mina brorsas facebook.

Vi photoshoppade en bild så att han hade nazikostym på sig.
Vi ändrade politisk åsikt till Nazist, Favoritbok till Mein Kampf och inspirerande människor till Adolf Hitler och Joseph Goebbles. En statusuppdatering lydde "Arbeit macht frei" och minuter senare "smider planer för mitt tredje rike" sist men inte minst kommenterade vi en av hans kompisars länkade youtubeklipp med några svarta hipphoppare med "Fy fan vilka äckliga apor. Sieg Heil!
vad är det för fel på det? din dumma neger
Citera
2011-03-17, 10:15
  #978
Medlem
Schizofreshs avatar
Anuset kliar... </3
Citera
2011-03-17, 16:52
  #979
Medlem
cocapollas avatar
"Du är den bästa jag har legat med (länkat namn till hennes profil)". blev inte så skön reaktion från alla brudar...+ Jag låg med bruden 2 veckor innan.
Citera
2011-03-18, 22:56
  #980
Medlem
FroXies avatar
"Det är sånahär dagar man vaknar, kollar på sin penis och tänker.. wow.."

Den gillar jag
Citera
2011-03-18, 23:28
  #981
Medlem
UngrarenIVs avatar
Lyckades få tillgång till en polares inloggning, så jag passade på att skriva ett långt och känslomässigt inlägg om hur han hade gett upp hoppet om tjejer, för att sedan ha fallit för en speciellt killkompis och en massa strunt om hur underbart det är att äntligen kunna få vara sig själv utan att någon dömmer en för ens sexuella läggning blahblah...

Hur som helst slutade med att skolans enda "offentligt" homosexuella kille kommenterade hans status med "Jag är stolt över dig! Krävs mycket mod för att berätta något sådant! Finns om du vill prata <3" (eller något liknande).
Min polare blev röd som fan i ansiktet när han läste kommentaren, och sedan dess har "bögen" alltid hälsat gulligt till honom i korridoren
Citera
2011-03-18, 23:41
  #982
Medlem
Nummer14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FroXie
"Det är sånahär dagar man vaknar, kollar på sin penis och tänker.. wow.."

Den gillar jag

Den var ju jätterolig! Det blir ju extra kul eftersom det är så lätt att stava fel på 'klocka' så det råkar bli 'penis' istället! Kom du på den helt själv?

http://failbook.failblog.org/2011/03/18/funny-facebook-fails-grab-your-clocks/
Citera
2011-03-19, 00:49
  #983
Bannlyst
Jag bytte en killes födelsedatum till den aktuella dagen. Vips, så vad hans logg fyllt med "grattis"-kommentarer, från vänner, men även från släktingar. Sedan så tillrättavisade killens farsa släktingarna, och de skämdes jättemycket. Jag skrev även på pappans logg, "Pappa, jag är bög". Men alla de grattisarna var nog det roligaste. Han svarade på en grattis "Men Hanna du är så jävla konstig, du var ju med på min födelsedagsfest för 2 månader sen?"...
Citera
2011-03-19, 00:56
  #984
Medlem
polare skrev på en annan polars fb "jag fingerpullade XXXXX igår hoppas min flickvän inte tycker jag var otrogen!"

hon uppskattade det inte då det var hennes mamma som informerade henne om det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in