2011-03-01, 01:37
Medlem
fritatass avatar
Efter att ha blivit grovt facerapad ett antal gånger, måste den värsta ha varit när min klasskompis kommit åt min facebook.

Han ändrade alla saker som går att ändra, så som bild, intresserad av, status och allt där till.

Bilden var en tjock naken gubbe som sprutade i sitt egna ansikte. Det är kul så här ett år efter, men dagen därpå med X antal mail från släktingar som undrade vad mitt "problem" var, så var jag inte ett dugg road..
Citera
2011-03-01, 01:46
Medlem
JHNSs avatar
har facerapeat mig själv ett par gånger på fyllan, lagom ångest man får
Citera
2011-03-01, 18:35
Medlem
Ändra födelsedatum är ju alltid en lyckad rape, något jag själv även blivit utsatt för.. ett antal förvånande grattismeddelanden ploppar ju in under dagen
Citera
2011-03-05, 21:13
Medlem
Typ skriva söt<3 på skit ful tjejs bilder. sen messar hon och skrev typ tycker du oxå är söt och sånt. WTF?! hur jävla dum får man bli. annars på en kill kompis, har 2 hål,bjuder 2 killar . den tkr jag är bra
Citera
2011-03-05, 21:38
Medlem
"Flickvän gravid, vill inte göra abort.. kan någon hjälpa mig att övertyga henne?"

Flickvännens feminist vänner startade en debatt, släktingar som gratulerade etc etc

Låt oss säga att snubben fick en mängd sms/samtal efter det, han vet fortfarande inte vem det var som FR honom.

Fucking ninja
Citera
2011-03-05, 22:34
Medlem
mightyscoops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av citronkola
"Flickvän gravid, vill inte göra abort.. kan någon hjälpa mig att övertyga henne?"

Flickvännens feminist vänner startade en debatt, släktingar som gratulerade etc etc

Låt oss säga att snubben fick en mängd sms/samtal efter det, han vet fortfarande inte vem det var som FR honom.

Fucking ninja

Hahaha störtskönt. Det brukar ju bara vara glada miner, men när du drog upp abortfrågan kan jag tänka mig att det tog hus i helvetet.
Citera
2011-03-06, 14:45
Medlem
abbbes avatar
Jag och en polare facerapeade våran kompis från hans dator när han var på jobbet

Resultatet blev det här:

http://data.fuskbugg.se/skalman02/4d738fd1e26e0_Namnl%F6s.jpg

Bilden på "döttrarna" kommer här
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/182084_501970410885_690750885_6353060_1657316_n.jp g
Citera
2011-03-06, 16:49
Medlem
HerrBormanns avatar
Facerapade en kvinnlig kollega. "Någon mer än jag som törs erkänna att jag inte tvättar händerna efter att jag bajsat och sedan inte kan låta bli att sitta och lukta på fingrarna?"

Tog bort det innan hon märkte det (hon var på semestern en vecka), men chefen hann se det och tyckte att det var så äckligt att min kollega fick sparken (chefen angav dock andra skäl). Kollegan hade just köpt hus och var dessutom gravid, vilket jag inte visste då, så hon får inget nytt jobb och har inget att komma tillbaka till sedan. Hon brukar ringa till en polares tjej och gråta. Det verkar inte som att kommer ha råd att flytta in i huset, så de blir av med hela handpenningen och måste bo kvar i hyresrätten.

Även en ganska enkel facerape kan bli rolig om man har tur.
Citera
2011-03-06, 20:53
Medlem
Det bästa hade ju varit att göra en facerape på någon som är hyffsat gammal. Typ din kompis morsa som är 50, och skriva något sjukt grovt perverst, som alla hennes 49 vänner som består av barndomskompisar och arbetskamrater kommer att se
Citera
2011-03-06, 20:59
Medlem
kvistlacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abbbe
Jag och en polare facerapeade våran kompis från hans dator när han var på jobbet
Ok, ganska kul faktiskt, särskilt fotot förstås.

Citat:
Ursprungligen postat av HerrBormann
Även en ganska enkel facerape kan bli rolig om man har tur.
Där fick du allt till det!
Citera
2011-03-06, 21:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HerrBormann
Facerapade en kvinnlig kollega. "Någon mer än jag som törs erkänna att jag inte tvättar händerna efter att jag bajsat och sedan inte kan låta bli att sitta och lukta på fingrarna?

Bla bla bla massa strunt

Ja för det där var ju jätteskoj! *trummar på den stora ironiska trumman*
Citera
2011-03-06, 21:05
Medlem
Plongs avatar
En kille jag känner hade glömt logga ut. Han är cykelnörd och en mycket duktig sådan. Han är sponsrad och har fått cyklar för 40-50 tusen kronor. Hur som helst, jag skrev något i den här stilen "Fan också! Pappa ringde och berättade att cyklarna är stulna!". Det roliga var när alla hans cykelkompisar skrev "Nej inte K7:an!" och sånt som man själv inte förstod ett fnatt av.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in