Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-08-15, 11:07
  #1
Medlem
Som rubriken lyder: vad gör ni, vad skriver ni osv i den ultimata facerape:en på facebook?
Citera
2009-08-15, 11:15
  #2
Medlem
Kalas-Larss avatar
En liten obetydlig fråga innan vi fortsätter: vad i helvete är en facerape? Ansiktsvåldtäkt? På facebook?

Så befängt.
Citera
2009-08-15, 11:36
  #3
Medlem
http://www.facebook.com/group.php?gid=33720602530
Se foton för exempel!
Citera
2009-08-15, 12:25
  #4
Medlem
jazzgossens avatar
Jag föredrar att ägna mig åt lite svart-humor när tillfälle ges... I stil med: "Allt är så jävla jobbigt. Varför går allt åt helvete jämt? Jag orkar fan inte leva längre..." Det är lite hemskt men kul, med tanke på att det inte är den vanligaste formen av facerape så det blir ofta väldigt många kommentarer.
Citera
2009-08-15, 14:17
  #5
Medlem
Notumlords avatar
It's not rape if you yell surprise first!
Citera
2009-08-15, 20:06
  #6
Medlem
Tänkte skriva "Namn: Undrar varför andra killars sats alltid smakar bättre än ens egen." Men jag vågade inte.
Citera
2009-08-15, 20:13
  #7
Medlem
Skriva någon variant av att man är adopterad skulle kanske vara kul!
Citera
2009-08-16, 00:01
  #8
Avstängd
Hryms avatar
vad i helvete är en facerape? jag fattar fortfarande inte, inte för att jag är trögfattad eller så men förklara gärna.
Citera
2009-08-16, 00:04
  #9
Medlem
666Hates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hrym
vad i helvete är en facerape? jag fattar fortfarande inte, inte för att jag är trögfattad eller så men förklara gärna.
Du är trög...
Citera
2009-08-16, 00:11
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hrym
vad i helvete är en facerape? jag fattar fortfarande inte, inte för att jag är trögfattad eller så men förklara gärna.

När polaren inte har loggat ut från Facebook skriver du något humoristiskt i hans statusfält.

"Hrym ger sig fan på att gurkan ska få plats! Det får blöda hur mycket det vill!" skulle kunna vara ett exempel ifall du lämnar din dator obevakad.
Citera
2009-08-16, 16:20
  #11
Avstängd
Hryms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 666Hate
Du är trög...

i am baby... gots to gets ma facebook on


Citat:
Ursprungligen postat av Violater
När polaren inte har loggat ut från Facebook skriver du något humoristiskt i hans statusfält.

"Hrym ger sig fan på att gurkan ska få plats! Det får blöda hur mycket det vill!" skulle kunna vara ett exempel ifall du lämnar din dator obevakad.

nao i gets it, faktiskt väldigt hilarious.
Citera
2009-08-17, 04:25
  #12
Medlem
$crooges avatar
Min livslånga kamrat glömde logga ut hemma hos mig en gång och helt plötsligt så fick hon många inlägg då det stod på hennes status att hon äntligen har fått silikonbröst. När hennes vänner träffade henne så kollade dom extra noga och hon förstod ingenting
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback