2010-09-26, 01:25
  #361
Medlem
först : har alltid en rulle industritoapapper på sängbordet.

3 minuter efteråt : den används bara när jag runkar, allt annat torkar..
Citera
2010-09-26, 02:29
  #362
Medlem
Bolliwollis avatar
Hade en gammal polare som vi alltid små retade i vårat umgänge.
Han var verkligen inte mobbad på nått sätt av utom stående.
Men drog en facerape. Skrev en lång och välförklarad skrift om att han erkände att han var lagd åt det andra hållet , vilket ledde till att han fick inga ragg, mobbad på jobb och mycket annat. Mådde lite dåligt när detta hände..
Citera
2010-09-26, 05:20
  #363
Medlem
Oxygeens avatar
"Dra en runk på lunchrasten är ju aldrig fel"

"Undrar hur mycket jag får när farsan dör"

"Nej, man kanske skulle ta o raka sig nu, det är ju ändå 5 veckor sen sist" (kvinnlig väns facebook)

"Varför tjatar alla om SD hela tiden, negrer har ju såna stora kukar" (annan kvinnlig väns facebook)

"Tror jag börjat tända lite på [lärares namn]"

"Varför alltid jag, nu har man fått klamydia mitt i allt elände"


Det är några av de facerapes jag utfört
Citera
2010-09-26, 23:12
  #364
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bolliwolli
Hade en gammal polare som vi alltid små retade i vårat umgänge.
Han var verkligen inte mobbad på nått sätt av utom stående.
Men drog en facerape. Skrev en lång och välförklarad skrift om att han erkände att han var lagd åt det andra hållet , vilket ledde till att han fick inga ragg, mobbad på jobb och mycket annat. Mådde lite dåligt när detta hände..
Något liknande håller vi på med nu, fast alla som håller på med honom fattar att han inte är homosexuell
Citera
2010-09-26, 23:14
  #365
Medlem
Någon hade facerape:at en gammal kompis facebook:

"Bajsade nyss en korv inte helt olikt en subakvatiskt rullstensås med svallkappa och hela köret!"
Citera
2010-09-27, 13:49
  #366
Medlem
thestalkerdudes avatar
Kommer i håg när en polare glömde logga ut från facebook så skrev jag ett loggmedelande som lätt så här



*Orkar fan inte ljuga nå mera till er. Ska vara helt ärlig. jag är HOMOSEXUELL. Jag ÄLSKAR KUK. Och Andre *********. Jag ska försöka komma till Norge nästa veckan så fan vi ha hårt och ej så romantisk analsex ute i norska fjällen Och ha nå renar som åskådare. Älskar dej<3 *

Och så ändrade jag hans relationstatus till gift med Andre *********

Snacka om det tog hus i helvete när polaren min märkte de
Citera
2010-09-27, 14:00
  #367
Medlem
Kommer aldrig på något roligt att skriva
Citera
2010-09-27, 14:00
  #368
Medlem
Kommer aldrig på något roligt att skriva
Citera
2010-09-27, 17:50
  #369
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Peacefrog
Vad får du för reaktioner från din flickvän?
Haha, hon brukar skämmas och ursäkta sig på sin facebook. Blir lite aggressiv ibland Dock börjar alla hennes vänner veta att det är jag som skriver allt om bajs.

så jag jag måste hitta på något nytt
Citera
2010-09-27, 19:13
  #370
Medlem
Jag blev tweetraped idag... tyvär var det inte något kul, men gillar tanken :P
Citera
2010-09-27, 19:17
  #371
Medlem
ST.Beethovens avatar
Har endast hunnit fumla litet på skrivbordet och lyckats skriva "är bög" eller liknande. Mycket tråkigt. Hade kunnat vara jätteroligt.
Citera
2010-09-27, 20:07
  #372
Medlem
OBWBs avatar
Skicka porr till familjemedlemmar via wallen eller inbox, en facerape som alltid uppskattas!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in