Som rubriken lyder: vad gör ni, vad skriver ni osv i den ultimata facerape:en på facebook?
1996 brukade vi skicka "JAG ÄLSKAR INTERNET", till företagets gemensamma mailinglista från exchangeklienten hos de som glömt "låsa" sin dator och lämnat sin kontorsplats.
Jag vet inte om du har missuppfattat detta, men facebook kan användas för alla åldrar. Men du är väl nån gammal hårig gubbe som inte förstår någonting.
Jag skrev att min kompis hade kommit in på en skola i England och flyttar till höst, nu precis när han slutar Gymnasiet, hans syskon smsade efter ett tag och hela uppdateringen fylldes med frågor, gillande och grattis. Dock så förstörde han hela grejjen genom att skriva att det var en facerape och så tråkig är han.
Jag kan störa ihjäl mig på folk som inte greppat vad en facerape är för något.
Man har sett personer skrivit
"Facerape av Anna Andersson!!!" "N.N har glömt att logga ut så nu facerapear jag honom /Anna" ...eller liknande...
En facerape ska vara något som personen SKULLE kunnat skriva själv men aldrig skulle göra. Därmed har man kompisar som inte går att ansiktsvåldta då dom redan använder sig av dom lustigaste av statusrader.
Själv har jag ganska dålig fantasi under press i och med att man oftast måste passa på när polaren använder toaletten, på en fest där personen kan återkomma osv... Brukar bli något vanligt som:
Jag ska bli pappa!
Min mamma är rätt fräsch för att vara 50+
eller något könssjukdom relaterat
Försöka skapa relation med random person av motsatt kön kan vara skoj.
Längst ner på sidan så kan man byta språk på facebook. Sätter man exempelvis arabiska eller hebreiska så vänds allting på fel håll på sidan. Så vill man vara riktigt taskig så skriv en taskig facerape och byt sedan till arabiska. Kommer bli ett mindfuck för personen sen
Har inte dragit dom här, men ska göra så fort jag får tillfälle!
"Alla tjejer som gillar killar som har saftigt med deg kan ju dra iväg ett mess till mig.. 070-xxxxxx "
"Alltså.. fan sjukt vilken jävla "rockstar" man är.. söp som fan i helgen, blanda med alvedon.. kommer fan inte leva många år till om jag kör såhär hårt, Fuck the police"
HAHAHAHHAHAHH!!!! *Fuck the police*...
Fyfan har suttit och asgarvat i en halvtimme nu!
Lade till detta på min kompis beskrivning xP
"jag Heter xxxx och er en liten ful dvärg, som brukar uppehålla mig i området runt Pizzaland och mc Donalds xxxx. springer jämt runt med stånd, men den kommer ni inte att märka av ( den är så liten ) hihi. jag ser ut som en anorektisk längdåkare, som aldrig tränar. om ni har tur så kan ni se mig i spåren runt på xxx. bär fula kläder och en svart mössa som jag blev född med.
som ni kanske har läst så bor jag i xxxx, men kommer från ett tråkigt ställe som heter xxxx. här växte jag upp på Godis och många liter mjölk om dan
när jag blir gammal tänker jag skaffa mig 10 barn, det kan jag klara med att ha två fruar. Anna Snell och Mathilda Punghuvud, det blir ju bara 5 barn på varje hål."
Lade till detta på min kompis beskrivning xP
"jag Heter xxxx och er en liten ful dvärg, som brukar uppehålla mig i området runt Pizzaland och mc Donalds xxxx. springer jämt runt med stånd, men den kommer ni inte att märka av ( den är så liten ) hihi. jag ser ut som en anorektisk längdåkare, som aldrig tränar. om ni har tur så kan ni se mig i spåren runt på xxx. bär fula kläder och en svart mössa som jag blev född med.
som ni kanske har läst så bor jag i xxxx, men kommer från ett tråkigt ställe som heter xxxx. här växte jag upp på Godis och många liter mjölk om dan
när jag blir gammal tänker jag skaffa mig 10 barn, det kan jag klara med att ha två fruar. Anna Snell och Mathilda Punghuvud, det blir ju bara 5 barn på varje hål."
Min bror gjorde en rolig facerape på sin polare, något i den här stilen;
"Äntligen lördag, nu: Solsidan och tacos!"
Det tyckte jag var hysteriskt roligt.
Har knåpat på en som jag ska använda när tillfälle ges. "Jag lovade mig själv att bojkotta körslaget nu när *******s kör åkte ut, men nu sitter man här igen! Heja team Gabriel!"