jag har väl ingen rolig men såg en som jag garvade åt på en tjejkompis facebook
tog en 2,5a och blev lite snurrig. sen när jag gick hem från caroline så stötte jag på ett par jehovas. de bjöd på godis så jag gick givetvis med. tänkte kvalificera in mig i himelen, så från och med nu kommer jag att hänga med lite nya snubbar.. lev väl
Jag har använt mig av "gilla om vi är riktiga vänner <3" eller i stil med det i alla fall, alltid lika kul när man ser att det är kanske en som gillar av 300 vänner.
1. Vara inloggad som offret på en dator
2. Offret loggar in på en annan dator
3. Man börjar chatta med random folk, och skriver saker som: Hej jag träffade din pappa igår, han är söt.
4. Offret fattar inte vad som händer och går enrage och slår sönder sin egen dator.
5. Man lutar sig tillbaka å tar en bärs.