Jahapp, då höjer vi medelåldern från 14 med tjugo år i denna tråd då, bitches!
Har precis facerapat MEJ SJÄLV skrev:
"Jag går i väntans tider..."
Gratulationerna jag fick var inte sådär uttalat "grattis till barnet" utan mer "kul att du fick till det", "nu blir vi fler!" ingen ifrågasatte faktum och jag svarade glatt med t ex. "ja, jag börjar bli riktigt hungrig nu", "tänk att man ska få vänta så länge" och svar tillbax som "det är naturligt", "sån där var jag själv"
sen fick jag ett samtal ca en halvtimme sen o det hela klarnade..
..allt jag menat var att jag satt in kycklingen i ugnen!
Dessutom var mitt lilla meddelande ett förtäckt lockrop att nu sitter jag ensam hemma en fredagkväll, riktat till en viss person, tror han fått en annan bild av mej nu