2011-02-22, 22:25
Medlem
startlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frankiee
''Letade lite musik idag och så hittade jag den här, den är jättebra ni brode lyssna på den! *länk till Stromae - Alors on danse* ''
hahaha klockren!

själv brukar jag slå till med något i stil med "KÖRKORT!!!"
Citera
2011-02-25, 20:39
Medlem
Jahapp, då höjer vi medelåldern från 14 med tjugo år i denna tråd då, bitches!

Har precis facerapat MEJ SJÄLV skrev:

"Jag går i väntans tider..."

Gratulationerna jag fick var inte sådär uttalat "grattis till barnet" utan mer "kul att du fick till det", "nu blir vi fler!" ingen ifrågasatte faktum och jag svarade glatt med t ex. "ja, jag börjar bli riktigt hungrig nu", "tänk att man ska få vänta så länge" och svar tillbax som "det är naturligt", "sån där var jag själv"
sen fick jag ett samtal ca en halvtimme sen o det hela klarnade..

..allt jag menat var att jag satt in kycklingen i ugnen!

Dessutom var mitt lilla meddelande ett förtäckt lockrop att nu sitter jag ensam hemma en fredagkväll, riktat till en viss person, tror han fått en annan bild av mej nu
Citera
2011-02-26, 15:55
Medlem
Vill ni ha en sida som är full med Facerapes? Det finns massor, men jag kan iaf rekommendera: Facebookrape.se.
Vissa där är sjukt bra

Mvh PhryxuZ
Citera
2011-02-26, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flagella
Jahapp, då höjer vi medelåldern från 14 med tjugo år i denna tråd då, bitches!

Har precis facerapat MEJ SJÄLV skrev:

"Jag går i väntans tider..."

Gratulationerna jag fick var inte sådär uttalat "grattis till barnet" utan mer "kul att du fick till det", "nu blir vi fler!" ingen ifrågasatte faktum och jag svarade glatt med t ex. "ja, jag börjar bli riktigt hungrig nu", "tänk att man ska få vänta så länge" och svar tillbax som "det är naturligt", "sån där var jag själv"
sen fick jag ett samtal ca en halvtimme sen o det hela klarnade..

..allt jag menat var att jag satt in kycklingen i ugnen!

Dessutom var mitt lilla meddelande ett förtäckt lockrop att nu sitter jag ensam hemma en fredagkväll, riktat till en viss person, tror han fått en annan bild av mej nu

kasst
Citera
2011-02-26, 20:13
Medlem
LZais avatar
Satt hemma hos en kompis på förkrök, hällt i mig ett par bärs, och får för mig att kolla min facebook. Fantastiskt nog så var en kompis inloggad (han var iväg för att fixa sprit), och jag var snabbt igång med våldtäkten. Givetvis ändrade jag till "intresserad av män", "favoritbok: penis" och annat klassiskt. Jag letade även upp en random brud bland hans vänner och inledde ett samtal genom PM.

- Tjena där bruden!
- Hej? Vem är du?
- Jakob. : )
- Okej. : )
- Vad gör du då? ; ))))))))
- Inte mycket. Själv?

Stannar till ett tag, checkar hennes facebook och vilka sidor hon gillar. Hittar Volbeat.

- Näh, inget vidare... sitter här med gitarren och spelar.
- OJ, spelar du gitarr? (a)
- Klart. ; ) Lirar lite Volbeat just nu. ; )
- Jag älskar Volbeat!!11!1

Något i den stilen. Höll på att fixa ett jädra ligg åt killen. Sen orkade jag inte längre, skrev något obscent på hans logg (kommer dock ej ihåg vad) och stängde ner.

Nu i efterhand måste jag erkänna att det var en ganska dålig (och snäll?) facerape. Första posten, btw.
Citera
2011-02-26, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grivian
kasst

äsch då bästa facerapen är de trovärdiga, har man tom gjort ett på sej själv vid min höga ålder pga en oklar formulering så är de ju rätt roliga, blev nån svettig timme, men mja finns de i bekantskapskretsen som fortfarande tror jag är gravid....nån middagsdejt blev det inte heller...
Citera
2011-02-26, 21:56
Medlem
faetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic
Hmm... Kan göra ett ultimat facerape...

Min kompis som dog i september förra året, han sparade sitt inlogg o pass i min dator, jag upptäckte det inte förrän idag, då jag använder olika webläsare till olika saker.

Men nä, det ska till nått väldigt lattjo om jag ska till o göra ett facerape. Ärligt talat tror jag han hade uppskattat det! Men då ska det vara nått riktigt fyndigt!

Haha, ett par förslag:
Brrr... Känner mig lite stel och frusen idag.
Fan va man känner sig rutten just nu asså.
Fan va allt verkar dött nu för tiden.
Fyfan, har så tråkigt att jag dör.
Kan inte någon komma och liva upp stämningen lite.
Ligger här och har mäkta trist i min lilla enrummare.

Citera
2011-02-27, 00:18
Medlem
Res-Qs avatar
Finns inget som slår en klassisk "Living the dream"
Citera
2011-02-27, 01:19
Medlem
Aftons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av faetter
Haha, ett par förslag:
Brrr... Känner mig lite stel och frusen idag.
Fan va man känner sig rutten just nu asså.
Fan va allt verkar dött nu för tiden.
Fyfan, har så tråkigt att jag dör.
Kan inte någon komma och liva upp stämningen lite.
Ligger här och har mäkta trist i min lilla enrummare.

Tack för ett gott skratt!
Citera
2011-02-27, 13:58
Medlem
Har haft polarna över på lite bärs och spel och givetvis glömde en utav dom att logga ut..

Skrev precis "blivit av med körkortet..ska aldrig mer köra bakis"

Har genererat ett par sköna kommentarer och dessutom är det en trovärdig rape imo
Citera
2011-02-27, 22:36
Medlem
" kan inte alla mina nära vänner ringa mig? jag mår fruktansvärt"
Citera
2011-03-01, 01:21
Medlem
Roll8ors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhryxuZ
Vill ni ha en sida som är full med Facerapes? Det finns massor, men jag kan iaf rekommendera: Facebookrape.se.
Vissa där är sjukt bra

Mvh PhryxuZ

Om man är 12 år eller?

I princip alla på er "topp 10 lista" handlar om avföring. En bra facerape har mer stil än att man skriver "BAJS" uppföljt av 3 pers som skriver HAHA.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in