2011-04-21, 18:28
Medlem
TheGrims avatar
En kul sak man kan skriva på någon polares fb-status är:

"Fan va skön helg, var ute och campade med *namn1* och *namn2*.

Vi hade ett tält med oss som vi alla sov i tillsammans, jag låg i mitten

Jag är nog den enda av oss som har rena tankar eftersom när jag frågade vad de drömt sade de båda att de hade drömt om att de hade haft sex med snygga tjejer, själv drömde jag om att jag åkte vasaloppet, det får vi göra om grabbar! "
Citera
2011-04-22, 10:41
Medlem
MC.Hammers avatar
"Skulle kunna döda för ett ligg. Nej, seriöst. Är nekrofil."
"My anus is itching, who wants to dig deep?"

Inkl. massa andra skitroliga som jag tyvärr glömt.
Citera
2011-04-22, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 99popcorn
Kom med en update på vad det här utmynnade i. En rätt hård 'rape' får man säga =)

Citat:
Ursprungligen postat av HeavyMental
Jäävlar det var hårda bud!
Stackars kille.

Update: Det blev ett jäkla liv på konsultkillen och han har tagit bort min arbetskamrat som "vän". Jag har bara varit träffat offret jättesnabbt och han tyckte att jag var omogen och totalt dum i huvudet. Trots att jag hade jättemycket ångest så blånekade jag (med viss rätt för det var fler inblandade - hehe) och sa att jag inte höll på med sådan skit. Dock har vi haft enorm tur för vi har haft frånvaro överlappande (möten, resor, sjukdom och ledigheter) och våra chefer har inte blivit inblandade.

Det som hände i loggarna har jag bara fått berättat för mig men det var ganska underhållande. Statusuppdateringen "Tack för igår" fick bäst mottagande och hans flickvän hade skrivit typ: "Säkert darlig, säkert" och en blinksmiley. Värre hade varit med fotokommentaren med ungen där han blivit ordentligt utskälld och idiotförklarad. Min arbetskamrat hade skrattat som fan för t o m ungens mormor hade varit skogstokig. Haha!

Tjejen som tyckte att livet var orättvist hade också fått en ordentlig brytning och visat vilka fula ord hon kunde. Sen det med släktträffen hade varit kronan på verket för efter några frågetecken och idiotförklaringar om att det som hade varit skulle man låta vara och inte rota i. Inlägget hade tagits bort senare och det var ganska så hätsk stämning.

Dock så ska jag vara helt ärlig och erkänna att jag fortfarande har ångest över att träffa honom. Han hade varit riktigt förbannad och ledsen över detta tilltag och gått hem tidigare än vad han skulle. Kommer det fram vem och vilka det var till 100 % och han rapporterar det så kan det bli rätt så pissigt.

En annan rolig facerape som jag hörde om igår var en kille som skrev: "Gud vad yngre killar gör mig besvikna i sängen. Pappas kompisar är de enda som vet hur jag ska tas!" på en tjejkompis mobil. Det roliga i detta är att deras pappor umgås och jobbar ihop. Haha! Sådant gillar jag!
Citera
2011-04-22, 23:47
Medlem
Skrev "Jag har blivit pappa" i en polares statusfält. Tror de flesta utom han själv såg humorn i det hela - han själv blev vansinnig...
Citera
2011-04-23, 19:58
Medlem
Om man menar bra på sättet att folk tror på den har jag bara ''lyckats'' med en. Killen jag facerapade är en technofantast som gör egna amatörlåtar i datorn, tror han har nåt på youtube till och med, det jag skrev var: Vet ni vad? Jag gjorde just världens bästa låt, MEN! jag tänker inte dela den! HAHA SUG PÅ DEN NIGGAS! NI MISSADE JUST VÄRLDENS BÄSTA LÅT! Inte så kul men folk trodde på den :P
Citera
2011-04-25, 00:32
Medlem
Ganska roligt att skriv realistiskt men töntigt, typ "Köpte precis ett par Acne jeans för 3500kr, känns gött."
Citera
2011-04-25, 01:53
Medlem
länka en justin beiber låt på youtube :P
Citera
2011-04-25, 01:58
Medlem
raunchys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmsvett
Under lunchen idag så trodde jag att jag skulle dö av skratt och sen lite av ånger. En kille som hyrs in som konsult hos oss satt på Facebook när han kom på att han hade missat ett möte och for iväg. Givetvis så glömde han att logga ut och "några" tog tillfället i akt och körde verkligen på.

Statusuppdatering: "Njuter av doften från...igår. Tihi. Tack för igår darling!"
(killen bor inte på orten utan sover på Scandic i veckorna...)

Fotokommentar 1: "Skönt att Jasper ser så pigg ut trots allt. Vet att det måste vara jobbigt för er och ni vet att vi alltid ställer upp - oavsett."
(en ganska så ful unge i en tjejs fotouppdateringar)

Fotokommentar 2: "Det var ett tag sedan vi var "the cola gays" och körde som crazy. Hoho! Har du sett hur det verkar ha gått för Franzen? Illa illa."
(partykort på en av hans vänner och Franzen var en gemensam vän)

Kommentar till följande status: VARFÖR SKA LIVET VARA SÅ ORÄTTVIST?
"Sluta gnäll och ta tag i ditt liv nu för fan. Du ser ut att vara tio år äldre än vad du är och lever som en jäkla luffare. Välj ditt umgänge och se till att välja livet - kramen om."

Kommentar till följande status: helg o nu kommer peter o ulle för en rikti familje helg
"Du har alltid stavat som en utvecklingsstörd. Haha! Klarar Micke (tjejens kille) av Peter nu? Du och han var ju som kaniner efter gymnasiet."

Jag är inte på plats nu, men min kollega sa att det var ganska "livat" på jobb nu och jag var en av de misstänkta. Trots att jag inte var den drivande och "doern" så mår jag rätt så kass och är lite smårädd faktiskt. Killen ska ha fått ett ganska bra bryt och tog inte alls det som skämt och min kollega har sett hur illa det blev i loggarna och i fotokommentarerna. Jaja... Lite kul var det i alla fall!

Haha detta var ju genialiskt! Det måste jag prova
Citera
2011-04-25, 18:51
Medlem
MorotsApas avatar
Jag skrev från min kompis facebook till en av hans vänner o forna lagkamrater i basket. Killen jag skrev till är en riktig talang och har kontrakt med europeeisk klubb och känd här i stan. det jag skev från min kompis facebook till denna i hans logg var:

"din långa jävla negerhora du ska inte tro du är så jävla talang bara för att du är svart! Vi alla vet att
det är vi vita som vinner i slutendan! svarting.'"

Min polare upptäckte det först dagen efter då det gått ett tag och JÄVLAR VA HAN BLEV SUR! Jag var verkligen tvungen att ursäkta mig och hitta på en historia om att jag mådde dåligt över mitt ex så han lugnade ned sig och tyckte synd om mig HAHA ,
Citera
2011-04-25, 20:30
Medlem
Tjena_67s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MorotsApa
Jag skrev från min kompis facebook till en av hans vänner o forna lagkamrater i basket. Killen jag skrev till är en riktig talang och har kontrakt med europeeisk klubb och känd här i stan. det jag skev från min kompis facebook till denna i hans logg var:

"din långa jävla negerhora du ska inte tro du är så jävla talang bara för att du är svart! Vi alla vet att
det är vi vita som vinner i slutendan! svarting.'"

Min polare upptäckte det först dagen efter då det gått ett tag och JÄVLAR VA HAN BLEV SUR! Jag var verkligen tvungen att ursäkta mig och hitta på en historia om att jag mådde dåligt över mitt ex så han lugnade ned sig och tyckte synd om mig HAHA ,
Fan vad du är en elak jävel
Citera
2011-04-26, 16:35
Medlem
Ylangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koffert
Mina polare facerapar alltid mig helt sjukt och dom börjar bli bra på det också. Dom brukar ändra profilbild och photoshoppa in mig i någon äcklig existenz bild på en dvärg knullar en gris. Men nu har dom gjort något som måste verkligen vara den jobbigaste facerapen som har gjorts. Dom addade 156 asiater..... (och då menar jag inte svenskpratande asiater). Och varenda jävel tackar ju ja med så det dyker uppa massa jävla skit får meddelande för att vara med i någon jävla mattetävling på koreanska och sen börjar asiaterna adda mig för att deras kompisar är polare med mig och när man väl har fått bort varenda jävel på sin friends list så hittar dom ett tillfälle att facerapa mig igen. FML

HAHAHAHA
Citera
2011-04-29, 09:37
Medlem
Semestas avatar
Jag o några polare våldtog en annan polares fb för ett tag sen, anledningen var att han gjorde så att vi torska en korpen-match och därmed missade första plats Han har tendenser till mytomani så det var också en liten anledning.

- Började allt med att sprida rasistiska åsikter och sprida extremist-propaganda på varje invandrares status som gjorts under de senaste 24 timmarna.

- Fortsatte med att lägga sliskiga kommentarer på i princip varje tjejs foton.

- Agerade allmänt dum och trollade runt på andras statusar.

- Vänförfrågade ca 5 sidor med Abdullahs och Mohammeds

- Ett fortsatt härjande av vänförfrågande till varje gemensam vän samt stans fulaste tjej. Resulterade i flera som undrande kommenterade på vår väns logg och frågade vem fan han var, skapade kaoz i korta drag.

- Lösenordet bytte vi självklart.

- Arabiska som språk kom han inte undan heller.

Det skumma var att han aldrig nämnde något om saken
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in