När en kompis var och käkade för inte så längesedan så passade jag på att gå lös, då han självklart glömt att logga ut..
Han hade gjort några mindre lyckade facerapes på mig den senaste tiden, så jag kände att en stor hämnd var på sin plats nu. Detta fick bli hans nya status:
"Jag känner att jag inte kan leva med mig själv länge om jag inte kommer ut med detta just nu. Jag är och har sedan ca 7 år tillbaka varit bisexuell, punkt slut. Detta är ingenting man väljer i livet, jag vill men kan inte ändra på det faktum att ja, jag tänder på killar. Jag hoppas innerligt att detta utspel inte kommer påverka några relationer till mina killkompisar, jag tycker om er allihopa, men jag lovar att jag självklart inte en sådan som ger sig på sådana som inte vill. Snälla försök förstå och respektera mig, jag är den jag alltid varit / ********"
Till saken hör att min kompis absolut inte är bi, han är
extremt emot sådant. Det blev i alla fall ett väldans liv på hans facebook. Hans telefon ringde i ett, 24 stycken "gilla" klick på 30 min och en väldans massa kommentarer. Troligen så försvann några killar från hans vänlista också, haha