2013-10-29, 17:46
Medlem
Hade haft fest en kväll, polaren hade glömt att logga ut! Självklart passar jag på, satt och adda flera hundra ifrån thailand, kina, ja folk från hela världen!

Än idag kommer det upp att folk accepterat hans förfrågningar, han är mindre nöjd! hehe
Citera
2013-11-03, 02:53
Medlem
Kunde fått ligg med en rätt snygg brud på grund av en facerape en polare gjorde på mig för nått år sen men dum som jag var då så fullföljde jag det inte
Citera
2013-11-03, 02:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fonsyfun
Jag brukar inte facerapa eftersom det är idiotiskt, men nu blec jag det av en vän, så jag var tvungen att ge igen Han är, hur ska jag säga, av utlänskt ursprung. Han var därför medlem i facebook gruppen "Sverigedemokraterna i riksdagen nej tack" jag gick ur den och lade istället in had i "Sverigedemokraterna i riksdagen ja tack"

Kanske inte så kul för vissa men jag tycte det var jävligt skoj, inte direkt skadligt heller Jag tror inte att han har fattat det än.

hahahaha!
Citera
2013-11-03, 03:02
Medlem
ATTACKxTITANs avatar
Kön: Man

Facerape: Person X är intresserad av män

Haha den här brukar alltid vara långvarig och sitta bra. Det roliga är att det sen pratas runt om att person X är homosexuell.
Citera
2013-11-03, 23:51
Medlem
KickAss-1337s avatar
Drog en skön på en polare runt nyår förra året:

"Ofta grannkärringen kommer över och klagar på att det hörs när jag porrsurfar. Ska väl hon skita i, kärringfan"

Det bästa var att det inte slutade där, vi drog och handlade strax efter (polaren hade inte sett något) och hans farsa ringer och är genuint upprörd!

"Vad fan är det du har skrivit på din Facebook!? Tänk om någon arbetsgivare går in på din sida och ser det där!"

- ???? Alltså...va?

*kollar åt mitt håll och jag kan inte hålla tillbaka hånleendet*

Ungefär där fattade han
Citera
2013-11-25, 03:35
Medlem
Hoegens avatar
Gick in på en polares tjejs sida som för övrigt missbrukar facebook något brutalt. Snittar väl 3 statusar om dagen... Med tanke på att hon är såpass aktiv och förmodligen kräver en del respons på sina statusar/bilder så gick jag in i inställningar och ställde in att inga av hennes vänner kunde se vad hon la upp, bara hon själv

Blev tyvärr inte så långvarigt då polarn inte kunde hålla masken när tjejen var ledsen för ingen hade gillat eller kommenterat nånting på två dagar
Citera
2013-11-26, 00:02
Medlem
Mi.s avatar
I början av min och min pojkväns förhållande så retade han mig väldigt ofta för att jag läste så många bloggar, detta födde en idé om att skapa en blogg i hans namn. Laddade ner bilder på hans bil och gjorde flera inlägg dagligen om diverse onödiga och manliga saker och en månad senare fick jag tillfället att publicera "hans" blogg genom att logga in på hans Facebook när han var på toa, länka till bloggen och skriva "läs min blogg är ni gulliga!". Han har nog aldrig fått så många likes och aldrig heller varit så imponerad OCH irriterad på mig på samma gång
Citera
2013-11-26, 00:05
Medlem
waawaawaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mi.
I början av min och min pojkväns förhållande så retade han mig väldigt ofta för att jag läste så många bloggar, detta födde en idé om att skapa en blogg i hans namn. Laddade ner bilder på hans bil och gjorde flera inlägg dagligen om diverse onödiga och manliga saker och en månad senare fick jag tillfället att publicera "hans" blogg genom att logga in på hans Facebook när han var på toa, länka till bloggen och skriva "läs min blogg är ni gulliga!". Han har nog aldrig fått så många likes och aldrig heller varit så imponerad OCH irriterad på mig på samma gång

riktigt kul!
Citera
2013-11-26, 09:33
Medlem
sasos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mi.

haha bäst
Citera
2013-11-26, 12:35
Medlem
LucNNs avatar
Brukade alltid facerapa en av mina kompishor när han var på toa. Typiskt sånt som är tabu. Typ: "Fan vad bra Twilight var. Har ju fått höra massa skit om den, så blev riktigt förvånad" och "E det verkligen fel att inleda en sexuell relation till ens EGNA hundjävlar? Man känner ju av om dom gilla det fan"
Citera
2013-11-26, 17:43
Medlem
Bajsfacistens avatar
De intrång eller facerapes som jag brukar göra är inte av den arten som är uppenbara av typen 13-årig kille kommer på som "N kommer jag ut, jag är homosexuell". Vari ligger humorn i detta, alla vet att det bara är någon som glömt att logga ut.

Brukar mig snarare ägna mig åt att låtsas bli den personen som de flesta personer hatar på facebook. Typ den personen som spammar och delar olika företags olika lotterier. Men de bästa är av typen där man skriver ett inlägg där man är upprörd eller sårad utan att specificera vad det faktiskt rör sig om. Typ att det finns så oerhört falska människor och att jag känner mig sviken, och lite självhävdande text om att jag står för den jag är och att de som inte tycker om mig, ja det är deras problem och att jag skiter i deras åsikter eller att de inte tycker om mig. Något som folk faktiskt skriver men är bara klychisgt och töntigt, något som den tjocka barnprogramsledaren Grynets fans hade skrivit.

Alternativ kan man dela någon lobby eller politiskt inlägg och kommentera det med något engagerat men töntigt och dåligt formulerat, och helt utan sakkunskaper inlägg. Typ, pälsdjur, djurförsök, svält, barnporr, invandring, krig i något land, vaccin.

Sedan så finns det små små saker som är bra för de har ju en tendens att inte bli upptäckta lika snabbt eller huvudtaget. Det är som att gå och gilla en viss persons bilder, någon som inte är alltför nära offret gärna i offrets yttre sociala periferi. Personen måste ju undra varför i helvete den personen är inne och snokar på 2-3 år gamla bilder av ens album och varför i helvete gillar denne det? Bara vetskapen av det får en att skratta gott, det är ju snarare roligare om det inte blir upptäckt.
Citera
2013-11-26, 17:54
Medlem
Bajsfacistens avatar
Men den absolut bästa facerapen som typ har samma sorts humor som att gilla någons bilder. Det är helt enkelt att bara skriva namnet på en offrets vänner typ, Ulrika Johansson eller Joel Oskarsson. För andra användare som inte har IQ = <75 så tror de att personen har försökt att söka och snoka på personen. Här är ju valet på personen som är det viktiga det får inte vara en förnära person.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in