2011-02-21, 19:50
Medlem
Roligaste med facerape är att jag i början trodde att det handlade om någon som blev knullad i munnen mot sin vilja. Sen fatta man var det va x)

Första gången jag såg begreppet var nån brud som skrev att hon blivit facerapad av två av sina killkompisar. Reste sig i brallan direkt
Citera
2011-02-21, 19:54
Medlem
TheAlamos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalsongkillen
Roligaste med facerape är att jag i början trodde att det handlade om någon som blev knullad i munnen mot sin vilja. Sen fatta man var det va x)

Första gången jag såg begreppet var nån brud som skrev att hon blivit facerapad av två av sina killkompisar. Reste sig i brallan direkt
Jag trodde först att var att man fick ansiktet våldtaget när man ser vad det står. Det blir liksom "". Är inte det ganska rimligt också? Förstod inte att det hade med ordet facebook att göra
Citera
2011-02-21, 21:26
Medlem
Walkman1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheAlamo
Jag trodde först att var att man fick ansiktet våldtaget när man ser vad det står. Det blir liksom "". Är inte det ganska rimligt också? Förstod inte att det hade med ordet facebook att göra

Att man våldtar en annan persons facebookkonto mot dennes vilja?
Citera
2011-02-21, 22:07
Medlem
TheAlamos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Walkman1337
Att man våldtar en annan persons facebookkonto mot dennes vilja?
Nej det var inte så jag tänkte utan att man när man ser vad nån gjort med ens acc så blir man ansiktsvåldtagen. Man blir "OMFG ". Fetteru?
Citera
2011-02-21, 22:20
Medlem
Walkman1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheAlamo
Nej det var inte så jag tänkte utan att man när man ser vad nån gjort med ens acc så blir man ansiktsvåldtagen. Man blir "OMFG ". Fetteru?

Ah, du tänkte så. Jag är med...
Citera
2011-02-21, 23:14
Medlem
"Corpe diem, från och med nu ska jag ALLTID fånga dagen!" som någon skrev tidigt i tråden testade jag härom veckan.. dubbla gånger. Första gången tog han bort den, andra gången rättade någon "inte carpe diem då?" varpå han svarade "inte jag som skriver, det är nån jävla vattenskalle som facerapear mig. Får jag tag i honom ska jag slå ihjäl honom!"
Grabben är störst i klassen och tar min dubbla vikt i bänk tur att han inte kom på vem det var.
Citera
2011-02-22, 10:58
Medlem
"gick till doktorsnopp idag, klamydia IGEN"
Citera
2011-02-22, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hakkzpets
Aldrig gjort något på facebook, men haft ganska trevligt med kompisars msner. Bl.a. skickat bögporr till en polares farfar och sagt att det är sånt "jag" gillar.
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
Citera
2011-02-22, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic
Hmm... Kan göra ett ultimat facerape...

Min kompis som dog i september förra året, han sparade sitt inlogg o pass i min dator, jag upptäckte det inte förrän idag, då jag använder olika webläsare till olika saker.

Men nä, det ska till nått väldigt lattjo om jag ska till o göra ett facerape. Ärligt talat tror jag han hade uppskattat det! Men då ska det vara nått riktigt fyndigt!
"Jaha, ingen som saknar mig?"
Citera
2011-02-22, 19:31
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalsongkillen

HAHAHA, fick mig ett gott skratt

Har inte facerapeat någon på ett tag nu, men så fort jag får chansen så ska jag se till att byta kompisens namn till typ Mona Sahlin och byta profilbild till en bild av henne.

Blir nog kul
Citera
2011-02-22, 22:07
Medlem
Fick låna en brat´s Iphone, kom in på fejan, och: Sitter och tänker på små tajta underbara thailändska pojkars rövar, undrar vad en sån skulle kosta. skulle ju ha varit nice och testa när pappa betalar allt jag pekar på.

Han hade över 1,4k vänner... fick hundratals gillningar... han har alltid hetat bratten även nu efter studenten om man skulle råka träffa på stan !
Citera
2011-02-22, 22:12
Medlem
Frankiees avatar
''Letade lite musik idag och så hittade jag den här, den är jättebra ni brode lyssna på den! *länk till Stromae - Alors on danse* ''
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in