2010-04-30, 19:14
  #121
Medlem
snuskers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pujj
Jag gjorde igår en facerape som jag är sådär sjukt nöjd med.

Den kräver lite förberedelse, men det är det värt...

Gör såhär:
Skapa ett facebookkonto, en kille med ett vanligt namn. Lägg till jättemånga vänner ur din egen vänskapskrets, och lägg till ett foto på någon brat. Skriv också "intresserad av" killar.

När du sedan får chansen att facerapea någon kille, så skapar du ett förhållande med den här killen, och uppdaterar typ "är så lycklig". Sen loggar du in på ditt fakekonto och accepterar, plus typ skriver "sötnos" i den facerapeade personens logg.

Enjoy.

För mycket jobb och ingen kommer att tro på det ändå.
På facebook är tjejer ihop med tjejer och killar ihop med killar hejvilt så det är inget ovanligt precis, är själv förlovad med min b3ztiz <3

Annars tycker jag att det är sjukt tråkigt när folk facerapear(?) och sen skriver dom en kommentar "faceraped". Tar ju lite det roliga ifrån det hela tycker jag, meningen är väl ändå att folk ska tro på det som skrivs, eller?
Citera
2010-05-01, 15:40
  #122
Medlem
Borgeens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snusker
För mycket jobb och ingen kommer att tro på det ändå.
På facebook är tjejer ihop med tjejer och killar ihop med killar hejvilt så det är inget ovanligt precis, är själv förlovad med min b3ztiz <3

Annars tycker jag att det är sjukt tråkigt när folk facerapear(?) och sen skriver dom en kommentar "faceraped". Tar ju lite det roliga ifrån det hela tycker jag, meningen är väl ändå att folk ska tro på det som skrivs, eller?

Meningen är väl att det ska vara underhållande. Även om man förstår att det är en facerape kan det vara förbannat roligt.

Mina två senaste:
Bytte status på min brors facebook till "I truly believe that alla my STDs can be cured with a simple shower. So come on ladies, <namn> comes with a package deal"
Varpå jag tog en löjlig bild på honom, la till en svart ram och la till texten "SAY YES! - to sexual transmitted disease" och la upp den som profilbild.

Igår skapade jag ett event åt min tjejkompis där hon bjöd in alla sina facebook kontakter till "swingerfest 2010". Eventet skulle pågå i 4 dagar.

Absolut mycket roligare om man känner personerna självklart.
__________________
Senast redigerad av Borgeen 2010-05-01 kl. 15:43.
Citera
2010-05-02, 05:19
  #123
Bannlyst
Gjorde ett event på en polares konto där jag bjöd in en massa sliddjur till kottsnaskartävling haha.
Citera
2010-05-02, 18:31
  #124
Medlem
ManWithD_s avatar
Kristen tjej skriver " I love jesus bla bla bla"

Men råkar lämna facebook på.. rättar till det med det mest tilltalande

"I LOVE JEBUS!!!!"
Citera
2010-05-02, 19:42
  #125
Medlem
patgarrets avatar
Nån har antagligen dragit den men den väl beprövade strofen lyder:

Namn gråtrunkar till bolibompa.
Citera
2010-05-03, 22:49
  #126
Medlem
Sök på "gay", visa "sidor". Väl där kan man trycka gilla sida utan att länkas vidare, och på så sätt kan man gå med i typ 100 gaysidor på någon minut. Sen blir det ett helvete för ägaren till facebooken att gå ur alla.
Citera
2010-05-03, 23:51
  #127
Medlem
Hallenbecks avatar
"Rå kyckling måste ju vara det godaste som finns!"
Citera
2010-05-06, 21:59
  #128
Medlem
cookie-lovers avatar
Gjorde en grupp på en väns Facebook " Alla vi med små snoppar" Blev ganska kul, ngra som gick med osv. sen att han inte märkte det förens några veckor efter var också kul
Citera
2010-05-07, 22:56
  #129
Medlem
LaRues avatar
Skrev på min systers facebook: "Fan vad jag har ont i röven, tack *hennes pojkväns namn*".
Fick typ 12 svar + att några av min systers pojkväns kompisar ringde honom och frågade om det var sant :P
Citera
2010-05-08, 13:49
  #130
Medlem
joeyopals avatar
Blev faceraped av en polare för några veckor sedan: 15 tusen för en analblekning, får bli en billig semester i år :s

Hämnades igår: Kan hundsaliv förstöra ph-balansen i underlivet?
Citera
2010-05-08, 23:51
  #131
Medlem
Skrev "undrar varför andra killar säd alltid smakar bättre än ens egen." hos en 12-åring. Jävlar vilka reaktioner!
Citera
2010-05-09, 00:06
  #132
Medlem
Under---18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fumbduck
Skrev "undrar varför andra killar säd alltid smakar bättre än ens egen." hos en 12-åring. Jävlar vilka reaktioner!
äckligt dåligt at man inte ens ksulle kunna gå på den, om man ens försökte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in