2011-06-22, 13:45
  #1201
Medlem
Skriver ofta saker angående hästar på grabbars profil då självklart! Kan vara i stil med "har pratat med mamma och ska skaffa en häst nu!! <3", något som är jätteorimligt för just den personen. En sån facerape fick en gång 30 gillningar, det var awesome! ^^

Och vadå? det är inte alls ovanligt att man inte vet vad facerape är. det är ju egentligen bara en dum barnslig sak.
Citera
2011-06-22, 16:25
  #1202
Medlem
Kanske inte en facerape, men hade några polare som taggade en kompis på 10 000 bilder över hela facebook. Rätt roligt faktiskt
Citera
2011-06-23, 00:10
  #1203
Medlem
Jag tycker att en av de bättre facerapesen är den s.k. omvända födelsedagsrapen. Den går ut på att offret ska fylla år snart, gärna inom en vecka eller så. Då passar man på att byta födelsedag till något helt annat. När han/hon ska se hur många som skrivit grattis på den stora dagen så är där förmodligen inte en enda.
Citera
2011-06-23, 01:07
  #1204
Medlem
rooompahs avatar
Jag parade ihop skolans vidirgaste s.k kvinna med den person som föll offer för min facerape!
Sen blev det massa kärleksförklaringar etc.

men en polisanmälan (tönt) rikare så skrattar jag åt det än idag
Citera
2011-06-23, 01:25
  #1205
Medlem
Kan bjuda på en frape som jag blev utsatt för, för någon vecka sen. Glömde att låsa datorn på jobbet då min å så trevliga jobbarkompis skrev detta:

"Det kändes jobbigt när jag hörde misstänksamma ljud från mammas sovrum, och fick en oväntad reaktion i de södre regionerna."

En hemsk facerape, men förbannat rolig, kunde inte ta bort den så den står fortfarande kvar. Grejen är att jag inte har min mor på facebook, men däremot har jag min far som inte bor hos oss där. Jäkligt roligt.
Citera
2011-06-24, 00:51
  #1206
Medlem
RixOkUSKEnSfMs avatar
Bästa som jag gjort:
Det började med att jag lät min rumsdörr vara öppen och min syster går självklart in och skriver något i stil med "Jag är dum i huvudet" på min logg. Några personer gillar den och sen är det ur världen, men jag tänkte att nu jävlar ska jag ge igen
Så jag installerar en keylogger på min dator via terminalen (jag har en mac) sen tar jag hennes bredbands-dongel grej och gömmer den, loggar ut från min Facebook men låter startsidan vara kvar.
Och som förväntat så går hon till min dator när hon inte kan komma ut på internet via sin laptop.
Sen var det bara att kolla igenom all text tills jag hittade hennes mail och lösenord.
Sen drog jag iväg någon jävla hälsning där jag berättade att jag hade full kontroll över hennes Facebook-konto och hennes mail samt att hennes nya lösenord skulle utfärdas till henne om 12 timmar!
Blev rätt nöjd med denna, och nu rör hon inte min dator mer
Citera
2011-06-24, 00:57
  #1207
Medlem
Twitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RixOkUSKEnSfM
Bästa som jag gjort:
Det började med att jag lät min rumsdörr vara öppen och min syster går självklart in och skriver något i stil med "Jag är dum i huvudet" på min logg. Några personer gillar den och sen är det ur världen, men jag tänkte att nu jävlar ska jag ge igen
Så jag installerar en keylogger på min dator via terminalen (jag har en mac) sen tar jag hennes bredbands-dongel grej och gömmer den, loggar ut från min Facebook men låter startsidan vara kvar.
Och som förväntat så går hon till min dator när hon inte kan komma ut på internet via sin laptop.
Sen var det bara att kolla igenom all text tills jag hittade hennes mail och lösenord.
Sen drog jag iväg någon jävla hälsning där jag berättade att jag hade full kontroll över hennes Facebook-konto och hennes mail samt att hennes nya lösenord skulle utfärdas till henne om 12 timmar!
Blev rätt nöjd med denna, och nu rör hon inte min dator mer
Kan vara den bästa, och utan tvekan den absolut mest genomtänkta facerapen någonsin. Kungligt!
Citera
2011-06-24, 01:03
  #1208
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dleet
Kan bjuda på en frape som jag blev utsatt för, för någon vecka sen. Glömde att låsa datorn på jobbet då min å så trevliga jobbarkompis skrev detta:

"Det kändes jobbigt när jag hörde misstänksamma ljud från mammas sovrum, och fick en oväntad reaktion i de södre regionerna."

En hemsk facerape, men förbannat rolig, kunde inte ta bort den så den står fortfarande kvar. Grejen är att jag inte har min mor på facebook, men däremot har jag min far som inte bor hos oss där. Jäkligt roligt.

Hur gör man så att facerapen inte går att ta bort?
Citera
2011-06-24, 17:22
  #1209
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RixOkUSKEnSfM
Bästa som jag gjort:
Det började med att jag lät min rumsdörr vara öppen och min syster går självklart in och skriver något i stil med "Jag är dum i huvudet" på min logg. Några personer gillar den och sen är det ur världen, men jag tänkte att nu jävlar ska jag ge igen
Så jag installerar en keylogger på min dator via terminalen (jag har en mac) sen tar jag hennes bredbands-dongel grej och gömmer den, loggar ut från min Facebook men låter startsidan vara kvar.
Och som förväntat så går hon till min dator när hon inte kan komma ut på internet via sin laptop.
Sen var det bara att kolla igenom all text tills jag hittade hennes mail och lösenord.
Sen drog jag iväg någon jävla hälsning där jag berättade att jag hade full kontroll över hennes Facebook-konto och hennes mail samt att hennes nya lösenord skulle utfärdas till henne om 12 timmar!
Blev rätt nöjd med denna, och nu rör hon inte min dator mer
fyfan vad kung,bockar och bugar

made my day
Citera
2011-06-25, 16:15
  #1210
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jojl
Hur gör man så att facerapen inte går att ta bort?

Var lite otydlig. Tyckte att den var så bra att jag inte kunde ta bort den.
Citera
2011-06-25, 17:40
  #1211
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fetfitta
Facerapade en polare idag.
Bytte profilbild till en bild på min pung.


Han har hela sin släkt på facebook. Till och med sin morfar.

den här är riktigt gammal jag vet, men fyfan vad jag skrattade.
Citera
2011-06-25, 22:38
  #1212
Medlem
Elbarto449s avatar
Jag ligger bakom en facerape som fortfarande inte har upptäckts av offret. Så jätterolig är den kanske inte, men i alla fall, låt mig förklara:

Min vän, han kan få heta Gustav, har sina föräldrar på Facebook. När jag var hemma hos Gustav tillsammans med några andra kamrater gick han till badrummet för att uträtta sina behov. Mina kamrater tar genast tillfället i akt och skriver följande i Gustavs logg:

"Fick nyss reda på att mina föräldrar är syskon. "

Då offrets föräldrar har läst tidigare facerapes (ungefär i samma klass) och blivit rejält sura, var mina kamrater schyssta nog att dölja inlägget från Gustavs föräldrar. Det var då jag fick min "snilleblixt". Vi tog en printscreen på sidan och mailade bilden till min email. Vi tog sedan bort inlägget från facebook innan Gustav hann se. När jag kom hem öppnade jag bilden i Photoshop och redigerade den så att det stod: "Gustavs mamma gillar detta" på ovannämnda status. Några dagar senare, när jag var hemma hos samma kompis, kopierade jag den redigerade bilden till hans skrivbord. Nu är det bara att vänta tills han får för sig att öppna bilden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in