Bästa som jag gjort:
Det började med att jag lät min rumsdörr vara öppen och min syster går självklart in och skriver något i stil med "Jag är dum i huvudet" på min logg. Några personer gillar den och sen är det ur världen, men jag tänkte att nu jävlar ska jag ge igen
Så jag installerar en keylogger på min dator via terminalen (jag har en mac) sen tar jag hennes bredbands-dongel grej och gömmer den, loggar ut från min Facebook men låter startsidan vara kvar.
Och som förväntat så går hon till min dator när hon inte kan komma ut på internet via sin laptop.
Sen var det bara att kolla igenom all text tills jag hittade hennes mail och lösenord.
Sen drog jag iväg någon jävla hälsning där jag berättade att jag hade full kontroll över hennes Facebook-konto och hennes mail samt att hennes nya lösenord skulle utfärdas till henne om 12 timmar!
Blev rätt nöjd med denna, och nu rör hon inte min dator mer