2009-08-17, 23:42
Medlem
Mullvadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hrym
vad i helvete är en facerape? jag fattar fortfarande inte, inte för att jag är trögfattad eller så men förklara gärna.
Facerape
The act of abusing someone's Facebook account on a computer where they have left themselves logged in. Usually results in a change of status proclaiming their sudden change in sexuality, as well as numerous wall posts to friends containing bizzare messages.
I left my Facebook account signed in on Jacob's computer last night and he completely Faceraped me!
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=facerape

Edit: För sen.
Citera
2009-08-18, 00:52
Medlem
Notumlords avatar
Jahapp då ska jag medge att jag hade helt fel bild av vad facerape var. Trodde det var samma sak som rapeface som är ens ansiktsuttryck innan man ska våldta någon.

exempel: http://www.motifake.com/rapeface-kentaro-rapeface-golden-boy-rape-face-demotivational-poster-24549.html
Citera
2009-08-18, 01:11
Medlem
Facerape? Facebook?

Är det inte 18-års gräns på Flashback?
Citera
2009-08-19, 11:05
Medlem
Piprensares avatar
vafan... sånt har min umgängeskrets alltid hållit på med... har nån glömt att logga ut så är det bara å räkna med att nån har skrivit att man är bög eller gillar mens osv. ganska drygt eftersom att alla alltid har msn inloggat när man är hos dem
Citera
2009-11-12, 11:05
Medlem
Facebook-rape

Att bli "Facebook-rejpad" är idag ett begrepp som de flesta känner till och jag tycker det är ganska kul.

För er som inte vet vad det är så innebär det att man lämnar sin dator och är inloggad på Facebook. Då kan ens kompisar göra lite vad dem vill...

Tänkte vi kunde samla våra upplevelser och ideér här.

Jag börjar:

- Min kompis skrev "drar morgonrunken" åt en annan kompis i 'vad gör du just nu' fältet

- Jag känner en som startade en helt ny grupp åt hans polare. "Alla vi med bokstavskombinationer". Över 100 medlemmar på några dagar.

- Nästa gång jag får tillfälle ska jag skriva "saknar mitt ex" i 'vad gör du just nu'.
Citera
2009-11-12, 11:06
Medlem
sinologens avatar
Jag tycker det är pisstråkigt och barnsligt. Om det var vad vi andra tycker om det som var diskussionsfrågan.
Citera
2009-11-12, 11:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Faktorsatsen
Att bli "Facebook-rejpad" är idag ett begrepp som de flesta känner till och jag tycker det är ganska kul.

För er som inte vet vad det är så innebär det att man lämnar sin dator och är inloggad på Facebook. Då kan ens kompisar göra lite vad dem vill...

Jag börjar:

- Min kompis skrev "drar morgonrunken" åt en annan kompis i 'vad gör du just nu' fältet
- Jag känner en som startade en helt ny grupp åt hans polare. "Alla vi med bokstavskombinationer". Över 100 medlemmar på några dagar.

- Nästa gång jag får tillfälle ska jag skriva "saknar mitt ex" i 'vad gör du just nu'.

Fyfan ni är ju helt galna Din kompis måste be om ursäkt för det där var ett övertramp å det grövsta!

"- Nästa gång jag får tillfälle ska jag skriva "saknar mitt ex" i 'vad gör du just nu'."

Du är ju inte klok någonstans! Gaaaaaaaaaaaaaalet värsta badass facebook boyzennnnn
Citera
2009-11-12, 11:19
Medlem
saftad_burks avatar
Låter inte särskilt snällt mot din vän eller exet, men kör på om det är det du känner för.

Annars kan du alltid ladda ner Blade Runner och se en bra film istället!
Senast redigerad av saftad_burk 2009-11-12 kl. 12:06.
Citera
2009-11-12, 11:28
Medlem
saturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hadar
http://www.youtube.com/watch?v=Ar6mIC-pvaM !!!!!

seinfeld, fawltytowers men allrs mest alkohol. Tjejer kan vara lite kul ibland också förresten. Bilar är inte fel heller kan hålla på hela dagen

Men det här verkar ju inte så jätteroligt om jag ska vara ärlig men kör hårt om du nu av ngn märklig anledning roas av det
with this speed you can cum very, very fast
Med den här farten så kan man komma, väldigt fort.

Jag hoppas han gör illa sig med sin snabba cykel
Citera
2009-11-12, 11:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av satur
with this speed you can cum very, very fast
Med den här farten så kan man komma, väldigt fort.

Jag hoppas han gör illa sig med sin snabba cykel

Din onda människa Han är ju störtskön.

"Jag ställer upp på vad som helst...... När det gäller att styla cyklar.."

" I LIKE VERY MUCH! THIS BIKE IS VERY FAST! The middle speed is about fifty or thirty or twenty km/h." Jävla monstermaskin det där.

Hans Engelska uttal är oslagbart också
Citera
2009-11-12, 12:33
Medlem
Syltlökens avatar
jag tycker i alla fall det är lite kul med facerapes
Citera
2009-11-12, 12:36
Medlem
Shine_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faktorsatsen

Jag börjar:

Sådant är jävligt ondsint men helt klart kul ändå. Hittade in på en ung kvinnas kvarglömda fejja på gymnasiet och förslog bl.a. till en av hennes vänner att de skulle äta lite svamp till helgen. Tog desutom upp kontakten med en gammal bekant till kvinnan och bjud ut denna på en öl. Tyvärr missade jag reaktionerna och efterspelet då jag inte kände personen i fråga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in