Vore ytterst tacksam om någon vänlig själ kunde svara på detta:
När jag vaknade i morse hade jag massor utav felmeddelanden i Windows som jag klickade bort spontant (var bakfull som ett svin så jag har ingen aning om vad som stod).
Men efter en stund när jag letade efter en film att glo på märkte jag att det är något fel med hårddiskarna.
Har 8 stycken, och alla har kvar samma etikett t.ex E: men storleken och innehållet har skyfflats runt på samtliga diskar förutom 2, så där jag t.ex hade musikvideos och mp3 på 500 gig har helt plötsligt fått 1TB och massa dvd filmer och vice versa.
Operativsystemet C: samt en hårddisk jag har spel och tv serier på är som vanligt.
Är väl egentligen inget "problem" i den bemärkelsen förutom att det är just konstigt samt irriterande då jag inte gjort något speciellt med datorn samt att ett par hundra filer i µtorrent har flyttats.
Kikade i partitionmagic tidigare idag för att se vad det programmet hade att säga och då lipade den över att samtliga diskar förutom 1 säger "BAD" (Varför vet jag ej då det inte specificerades), men de fungerar som de ska.
Någon som haft liknande problem eller vad vad som pågår?
Att 6 hårddiskar skulle börja kapitulera på en natt känns lite väl långsökt.
Datorn är 1-2 år gammal samt kör Windows 7 pro, 2-3 av diskarna ett par år gamla nu men fungerar som sagt fint "så sett", samtliga är sata.
(om det nu vore till hjälp)