Hej!
Jag har ett litet problem. Jag har läst i forumtråden
https://www.flashback.org/t952925 och jag har ej funnit något svar.
Problem; Jag kan boota min windows xp skiva("köpt" på pirathamnen), och det börjar hända lite grejer som det alltid gör.... men efter ett tag står det att den inte kan kopiera vissa filer och installationen avbryts. Inte nog med det, jag har dessutom försökt att installera ett annat operativsystem(ubuntu), och samma sak händer där, filer på skivan kan inte kopieras!
Är det någon som vet vad det beror på? Datorn jag grejar på, är en Dell inspiron 1300.
Egna tankar: Kan det vara så att cd-läsaren är trasig på något vänster?(dock bootas skivan)
Har testat att installera via usb, har gått lite sådär, då jag inte ens hittar 32-bits version.
Tack på förhand
Kan också lägga till att det kan stå att vissa filer är "corrupted". Och filerna slutar oftast alltid på ".sys".