tjenare alla flashbackare
För ett par månader sen köpte jag en ny dator för att kunna se på film/serier
i 720p/1080p och för att inte behöva spela spela på sämsta inställningarna längre.
Jag installerade då windows 7 på den och allt gick bra, hade inga problem alls
men sen va de en vän som påpekade att jag bara körde 32bitars när jag hade 8gb ram
så jag gjorde en total ominstallering av windows 7 till 64bitars för att få ut fulla
kraften av datorn.
Strax efter ominstallation skulle jag kolla på film (1080p) och det gick inte alls
för filmen frös ungefär var 10 sec och jag upptäckte även att det inte gick spela
på bästa inställningarna längre.
Jag har nu provat allt jag kan komma på:
*Senaste drivrutinerna
*Ominstallera windows (3-4ggr)
*Gå tillbaka till 32bitars
*även "hyrt" olika versioner av windows 7 från TPB
men mina problem består

jag misstänker att något kanske kan vara sönder i datorn
är det någon som har nått svar på det så skulle jag bli glad