Citat:
Ursprungligen postat av
EckiEcki
Det finns inget BIOS, det är en UEFI-maskin. Secureboot ät aktiverat från standard, så först måste du in i EFI setupp, deaktivera secure boot och aktivera bootmenyn.
Eller så kan du dra musen långt ner till höger så du får upp en meny, sen inställningar, återställ, avancerad omstart och välj ändra uefi inställningar.