hej!
Har nu för nån timme sen sparat ner det sista jag behöver från min laptop till en bärbar hårddisk, det som är kvar spelar ingen roll om det försvinner. Nu vill jag "formatera om" (vet knappt vad det innebär) min dator men har typ ingen aning om hur man gör. Alla windowsskivor har jag slarvat bort, likaså dom skivorna som ingick när jag köpte min dator. Det är en VGN-A397XP med 17"skärm och det är windows XP jag använder. Min skivspelare funkar inte heller, så vad ska jag göra??

Går det att ominstallera windows från nätet kanske, från deras hemsida? Drivrutinerna till min Vaio kan jag nog hitta sen...
Äsch, jag vetifan vad jag ska göra, hatar detta!
Tack för eventuell hjälp