Citat:
Ursprungligen postat av
Inarto
Ja, men kan bara använda en av dom åt gången.
Då är det väl inga problem att hämta hem Windows. Hämta hem ISO-filen och bränn ut på en DVD eller lägg ISO-filen på ett bootbar USB-minne.
Utför därefter en ny och ren ominstallation om du nu inte får ordning på ditt problem.
Men lite nyfiken blir man. Hur i friden kunde du radera all hårdvara? Eller vad gjorde du dumheter?