Citat:
Ursprungligen postat av lamashta
Det är ju väldigt lätt att dissa andra och misskreditera dom som lögnare och annat mindre angenämt. Men, det är alltså inte mycket sannolikt att läkarna kan vara skyldiga? Det kan alltså inte vara sannolikt överhuvudtaget att det läkarna misstänkts för kan stämma? Kanske inte i precis alla delar, men något utav det?
* Anne-Catherines föräldrar är alltså bara missnöjda, besvikna och/eller hämndlystna?
* Fotohandlarparet är bara lögnaktiga och uppmärksamhetskåta?
* Allmänläkarens ex-hustru är ett psykfall?
* Damen med hunden är bara en nipprig gammal skata? Ännu ett klart psykfall?
* Dagboksvittnet är ju bara en lögnaktig knarkare och ett "luder"? Och det är också kvinnan, ännu
ett "fnask", som påstod att Härm tagit stryptag på henne? Och alla andra prostituerade också?
* Dagispersonal och andra som inte minst undersökt den lilla flickan är alla fullständigt och ohjälpligt inkompetenta? Till och med kriminellt inkompetenta?
* Jägarmästaren är ju naturligtvis också en riktig tomte?
* Jovan Rajs är ju bara en totalt hänsynslös och djävulusisk karriärist och andra som litat på denne och instämt i dennes slutsatser och annat är ju av samma skrot och korn? Han borde aldrig blivit rättsläkare? Han borde ha mockat skit på någon bondgård, istället?
Ska jag fortsätta?
* Anne-Catherines föräldrar är alltså bara missnöjda, besvikna och/eller hämndlystna?
Deras dotter har dött och pappan tror ej på självmord, händer ibland.
* Fotohandlarparet är bara lögnaktiga och uppmärksamhetskåta?
Anita främst är nog sugen på att hjälpa till att få dom fast.
* Allmänläkarens ex-hustru är ett psykfall?
Ja.
* Damen med hunden är bara en nipprig gammal skata? Ännu ett klart psykfall?
Vet ej om hon är ett klart psykfall, hennes vittnesmål är dock icke trovärdigt.
* Dagboksvittnet är ju bara en lögnaktig knarkare och ett "luder"? Och det är också kvinnan, ännu
ett "fnask", som påstod att Härm tagit stryptag på henne? Och alla andra prostituerade också?
Dagboksvittnet ljuger sannolikt, ja. "Stryptagskvinnan" har jag ej koll på i den omfattningen att jag vill kommentera.
* Dagispersonal och andra som inte minst undersökt den lilla flickan är alla fullständigt och ohjälpligt inkompetenta? Till och med kriminellt inkompetenta?
Dagispersonal ser något onormalt. Det visar sig vara blöjeksem? och Thomas är friad från att ha gjort något som helst oegentligt mot sin dotter.
* Jägarmästaren är ju naturligtvis också en riktig tomte?
Nej ingen tomte, dock står hans ord mot de anställdas, som ej vare sig sett eller hört något.
* Jovan Rajs är ju bara en totalt hänsynslös och djävulusisk karriärist och andra som litat på denne och instämt i dennes slutsatser och annat är ju av samma skrot och korn? Han borde aldrig blivit rättsläkare? Han borde ha mockat skit på någon bondgård, istället?
Du menar samme Rajs som ansåg att poliserna borde hänga sig själva om de ej satte dit läkarn?
*Ska jag fortsätta?
Gör det.