[quote=daddys]
Citat:
Denna tråd är för närvarande trollad sönder och samman av Micro, bikermuniten, bagarn m fl. Och jag finner ingen anledning att fortsätta några diskussioner här för tillfället. Dessa personer kom hit från Bjästatråden då dom upptäckte att jag kritiserat uppdrag gransknings reportage och skrivit om andra sidan av myntet. Detta blir i dessa människors skruvade värld detsamma som att jag ger mig på två små flickor som våldtagits
Denna tråden är och har varit en trolltråd sen starten. Du har kritiserat UG och det har jag inga problem med vad jag har problem med är att du i din blogg stöttat Marita&Co i sin häxjakt på offren.
Citat:
Min förhoppning är att de sansade människor som ser pojkar och flickor som lika värda och som anser att ett rättsystem måste vara rättssäkert för bägge kön klarar att se igenom dom här trollen för vilka dom är.
Jag ser mer än vad du gör båda könen som jämställda. Därför reagerar jag starkt på att en 4-faldigt dömd våldtäktsman hyllas medan två offer förföljs och bespottas.
Citat:
1. Daddyhatare=Blogglögnare= ja.Pappan= nej
2. Manshatare=Knappast då jag själv är en MAN.
3 Självhatare=Nej. Jag är mycket nöjd med det lilla jag bidragit med för att försöka få stopp på Bjästa-förföljeserna.
Upprepa en lögn tillräckligt många gånger så blir den en sanning *Joakim Ramstedt*.
Här har jag tagit mig friheten att sätta in citatet i nutidsperspektiv.
Citat:
Det finns andra forum för att diskutera väsentligheter än Flashback (som tur är).
För din del föreslår jag rättsliga instanser och sluta hänga ut dina barn och en av mammorna.
Citat:
Vilket skulle göra mig till både hycklare och oärlig.
En otroligt bra beskrivning.